|   | 
								Lubelskie Forum Motoryzacyjne
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Chcę kupić samochód - Ktory samochod wybrać 
						
												 baaaartus - Nie Lut 14, 2010 21:55 Temat postu: Ktory samochod wybrać Znajomy planuje zmienić sobie samochod i nie wie co wybrać. Najbardziej by chciał samochod w dieslu i napedem 4x4. Zastanawia sie nad tymi modelami:
 
 
BMW e46 2.0
 
Passat b5 2,5 tdi 4 motion
 
Audi a6 c5 2,5 tdi
 
 
Co byście polecili, a także na co trzeba uważać przy tych samochodach. A może macie jakieś inne samochody godne uwagi. 
 
 
A drugie pytanie: Samochód kupować w PL czy  szykać za granicą?
 
 
Chce na to przeznaczyć max 25tyś
 
 
pozdrawiam
												 banani - Nie Lut 14, 2010 23:09
  ten silnik w Audi Ci nie mogę polecić, jest niestety trochę awaryjny   
												 Jaqub - Nie Lut 14, 2010 23:12
 
  	  | baaaartus napisał/a: | 	 		  
 
BMW e46 2.0  | 	  
 
 	  | baaaartus napisał/a: | 	 		  
 
Chce na to przeznaczyć max 25tyś  | 	  
 
nie jest to dobre polaczenie... w Xach sa drozsze czesci przedniego zawieszenia (amory)... poza tym w takiej kasie to ciezko o dobre rwd nie mowiac juz o dieslu...
												 baaaartus - Nie Lut 14, 2010 23:26
  Jaqub, Czyli BMW odpada ?
 
 
banani, a 1,9 nie bedzie zbyt małym silnikiem do tego samochodu?
												 Jaqub - Nie Lut 14, 2010 23:38
 
  	  | Cytat: | 	 		  | Jaqub, Czyli BMW odpada ?  | 	  
 
nie odpada tylko kwestia tego ze ciezko jest znalezc cos sensownego za taka kase... zawsze moze sie udac ale... poza tym chyba latwiej o 330xD niz 2.0   
												 baaaartus - Nie Lut 14, 2010 23:47
  Jaqub, silniki mało awaryjne sa?
												 kroli - Pon Lut 15, 2010 00:38
 
  	  | banani napisał/a: | 	 		  ten silnik w Audi Ci nie mogę polecić, jest niestety trochę awaryjny    | 	  
 
 
jak po 2000 roku to już nie ma problemów z głowicą
 
 
a co do beemki z tym silnikiem to to szału nie będzie robić
												 banani - Pon Lut 15, 2010 07:30
  no 1.9 to napewno jest za mały silnik
												 kylo 125 - Pon Lut 15, 2010 08:43
  Nie wiem jak jest w 4X4 ale w FF 1,9 tdi daje radę, a w BMW to lepiej chyba RWD.
												 wsebo1 - Pon Lut 15, 2010 08:43
  ja zaproponuje audi ale rozważ może Pb ladne quatro mozna znalesc w przyzwoitych pieniądzach
 
BETA ta 2.0 smok!!! i graty drogie
 
passat brak przekonania jak kto lubi
												 Mrówa - Pon Lut 15, 2010 09:30
 
  	  | kroli napisał/a: | 	 		  | a co do beemki z tym silnikiem to to szału nie będzie robić | 	  
 
chyba niejezdziłeś 2,0 dislem w e46......jest to BArdzo szybki wóz jak na 2-litrowego disla. 	  | wsebo1 napisał/a: | 	 		  | BETA ta 2.0 smok!!! i graty drogie  | 	  
 
miałeś że takie głupoty piszesz?spalanie w mieście to ok 7-8L a trasa ok 5,5.Oczywiście wszystko zależy od ciężaru nogi....
												 baaaartus - Pon Lut 15, 2010 11:15
  Pb odpada to ma byc samochód taniu w utrzymaniu.
												 Jaqub - Pon Lut 15, 2010 11:28
 
  	  | Cytat: | 	 		  | Jaqub, silniki mało awaryjne sa? | 	  
 
 
to wszystko zalezy od stanu/serwisu/przebiegu i przeklada sie na cene... tak jak pisze Mrowek 2.0 w dieslu to dosc dobry motor... wiadomo ze 3.0 lepszy i w tej budzie spalanie nie roznilo by sie wiele (czasem nawet na plus/mniejsze zuzycie dla 3.0)...
												 slg - Pon Lut 15, 2010 11:34
  za tą kase żadne auto tych gabarytów z dieslem i napędem 4x4 szału nie będzie robić delikatnie mówiąc. A może A4 B5 Q 1.8T ? , jak dużo nie bedzie jezdził to nie poczuje różnicy w spalaniu między tdi a 170 koni będzie po samym programie , co w 1.9TDi VP związane jest już z dosyć sporymi modyfikacjami.
												 baaaartus - Pon Lut 15, 2010 19:08
  slg,  wiesz znajomy nie chce byś "królem dróg". Jemu auto szybkie nie jest potrzebne . Chce po prostu samochód który byłby w miarę bezpieczny i tani w utrzymaniu. a 4x4 po to aby w zimie miał łatwiej    Tak jak mowię Pb odpada bo jezdzi akurat dużo   
												 kylo 125 - Pon Lut 15, 2010 22:32
  Jak chce tanio to audi albo pasek 1,9 tdi, tylko nie wiem czy w tej kasie znajdzie coś ładnego z 130 konnym motorem. Ale jak nie jest rajdowiec to i 110 mu styknie, a w eksploatacji jeszcze tańszy.
												 crOOchy - Wto Lut 16, 2010 17:27
  Octavia I 4x4 1.9 TDi 130 km
												 Jaqub - Czw Lut 18, 2010 09:43
  jak chce 4x4 tylko po to zeby w zimie latwiej sie jezdzilo to lepiej przyoszczedzic i kupic zwykle RWD + do tego dobre lancuchy... jak rwd z lanuchem nie przejedziesz to i 4x4 bez lancucha nie dasz rady... latwiej znalezc i pozniej taniej exploatowac auto bez napedu 4x4   
 
 
EDIT zapozyczone z innego forum:
 
 	  | Cytat: | 	 		  dziwne dla mnie zawsze było to że te diesle 2,0 w e46 są tańsze niż benzyniaki w podobnym roku i wypasie
 
 
 
temat bardzo ale to bardzo dobrze mi znany bo go przerabialem    sam kupilem ropniaka i moja odpowiedz jest bardzo prosta i prawdziwa te auta maja robione powyzej 80-90 tys rocznie(ktos placi w nowosci na dzien dobry 20 tys wiecej zeby na trasie zamiast 10-11 auto mu lyknelo 6) , a co za tym idzie ryzyko i prawdopodobienstwo wypadku jest bardzo duzo wieksza niz jakby ten przebieg byl prawdziwy i tez czesto wlasnie te auta sa bardzo mocno walniete a ludzie zapewniaja ze wszystko cacy stad sa czasami tansze a niby igielki    130 z ksiazka   
 
 
 
a co do kolegi pytania 136 koni bardzo Ci nie polecam , silniki dosyc awaryjne na pompowtryskach ogolnie niezbyt fajne . jak chcesz rope to dozbieraj na 2,0 150km ten silnik w swojej historii byl 2-3 krotnie modyfikowany nie pamietam (poddany drobnej kosmetyce) i od konca 2003 szla juz tak jakby ostateczna finalna wersja tego silnika juz bezawaryjna . | 	  
												 
					 | 
				 
			 
		 |