Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - zawor dv

johny - Nie Lip 17, 2011 14:37
Temat postu: zawor dv
od pewnego czasu dziwnie zaczol sie zachowywac tzn w okolicach 3 tys obr/min boov po rozebraniu go okazalo sie jeden oring w srodku sie przerwal. Zamontowaliem seryjny zawor dv tylko nie wiem czy dobrze, zrobilem rundke po miescie VAG nie pokazal zadnego bledu

http://imageshack.us/phot...3/20110717.jpg/

czy dobrze to podlaczylem silnik 1.8t agu

marek38 - Nie Lip 17, 2011 18:47

fotkę to się robi najsamprzód :haha: a nie na koniec :mrgreen:
euromax - Pon Lip 18, 2011 00:05

podłączyłeś to odwrotnie... przewód z doładowaniem powinien wchodzić z boku dv...

[ Dodano: Pon Lip 18, 2011 00:09 ]
tu coś tam jest... http://www.racingforum.pl...showtopic=69056

slg - Pon Lip 18, 2011 11:53

dokładnie tak , podłączyłeś odwrotnie . najlepsze dv są z silnika BAM 710N koncowka numeru , znoszą dzielnie 1.5 bara doładowania.
johny - Pon Lip 18, 2011 17:06

http://www.youtube.com/wa...feature=related ja mam podlaczone jak na filmiku i slychac delikatne sykanie, nie rowna sie napewno z bov-em.
druga sprawa to mi zadnych bledow nie wywala, czy przy zle zamontowanym by pokazywal jakies bledy??

xrafallbn - Pon Lip 18, 2011 18:33

lol pewnie że źle podłączony, na tym filmiku też jest poje***e, nic dziwnego że syczy powietrze naciska na tłoczek i ucieka w dolot, AGU nie pokaże błędu bo nie ma map sensora

[ Dodano: Pon Lip 18, 2011 18:42 ]
przerzuca mi się w garażu sprawny DV jak by ktoś chciał oddam za powiedzmy 0.7 :)

johny - Wto Lip 19, 2011 17:49

zalozylem tak jak mowicie nie zauwazylem roznicy w niczym, takie samo przyspieszenie, takie samo delikatne sykanie. Moj DV ma koncowke 710 C, ale szczeze mowiac bov troszke szybciej reaguje i wkreca na obroty, musze sie pokrecic i poszukac oringu.

znalazlem jeszcze klika filmikow gdze wlasnie w taki sposob sa montowane dv, dlaczego tak je montuja????

xrafallbn - Wto Lip 19, 2011 19:44

nic nie powinno syczeć najprawdopodobniej masz rozwalony dv a na bov będzie przelewało paliwem przy upuszczeniu gazu i strzelało z wydechu co potem najprawdopodobniej poskutkuje rozwaleniem katalizatora jeśli go jeszcze masz i części gorącej turbo

polecam aluminiowy zawór dv z forge http://eurohouse.webcinda...ds/FMCL007P.jpg latam na takim i jest :spoko: lub tańszą wersje porperfecta

johny - Sro Lip 20, 2011 16:34

na bov jezdzilem 3 lata i nic mi razu nie strzeliło, ani sie nie przelalo, zero jakich kolwiek problemow, ktos za duzo bajek o tym pisze na internecie, albo kazda awarie przypisuje ze to wina bova

jak sie komus przelewa paliwo to niech sobie zmieni mape paliwowa albo swiece xD

katalizator jest w pozadku 4 miesiace temu wymienialem plecionke to bylo ok (gosciu mi przywalił centalnie w tlumik), zawor dv sprawdzilem trzyma dobrze i upuszcza w odpowiednim momencie, a i kazdy zawor dv wydaje delikatne dzwieki przy puszczaniu gazu




Uploaded with ImageShack.us

patrzac na ten schemat pracy dv teoretycznie nie ma znaczenia jak sie go podlaczy skutek jest ten sam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group