|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - zawor dv
johny - Nie Lip 17, 2011 14:37 Temat postu: zawor dv od pewnego czasu dziwnie zaczol sie zachowywac tzn w okolicach 3 tys obr/min boov po rozebraniu go okazalo sie jeden oring w srodku sie przerwal. Zamontowaliem seryjny zawor dv tylko nie wiem czy dobrze, zrobilem rundke po miescie VAG nie pokazal zadnego bledu
http://imageshack.us/phot...3/20110717.jpg/
czy dobrze to podlaczylem silnik 1.8t agu
marek38 - Nie Lip 17, 2011 18:47
fotkę to się robi najsamprzód a nie na koniec
euromax - Pon Lip 18, 2011 00:05
podłączyłeś to odwrotnie... przewód z doładowaniem powinien wchodzić z boku dv...
[ Dodano: Pon Lip 18, 2011 00:09 ]
tu coś tam jest... http://www.racingforum.pl...showtopic=69056
slg - Pon Lip 18, 2011 11:53
dokładnie tak , podłączyłeś odwrotnie . najlepsze dv są z silnika BAM 710N koncowka numeru , znoszą dzielnie 1.5 bara doładowania.
johny - Pon Lip 18, 2011 17:06
http://www.youtube.com/wa...feature=related ja mam podlaczone jak na filmiku i slychac delikatne sykanie, nie rowna sie napewno z bov-em.
druga sprawa to mi zadnych bledow nie wywala, czy przy zle zamontowanym by pokazywal jakies bledy??
xrafallbn - Pon Lip 18, 2011 18:33
lol pewnie że źle podłączony, na tym filmiku też jest poje***e, nic dziwnego że syczy powietrze naciska na tłoczek i ucieka w dolot, AGU nie pokaże błędu bo nie ma map sensora
[ Dodano: Pon Lip 18, 2011 18:42 ]
przerzuca mi się w garażu sprawny DV jak by ktoś chciał oddam za powiedzmy 0.7
johny - Wto Lip 19, 2011 17:49
zalozylem tak jak mowicie nie zauwazylem roznicy w niczym, takie samo przyspieszenie, takie samo delikatne sykanie. Moj DV ma koncowke 710 C, ale szczeze mowiac bov troszke szybciej reaguje i wkreca na obroty, musze sie pokrecic i poszukac oringu.
znalazlem jeszcze klika filmikow gdze wlasnie w taki sposob sa montowane dv, dlaczego tak je montuja????
xrafallbn - Wto Lip 19, 2011 19:44
nic nie powinno syczeć najprawdopodobniej masz rozwalony dv a na bov będzie przelewało paliwem przy upuszczeniu gazu i strzelało z wydechu co potem najprawdopodobniej poskutkuje rozwaleniem katalizatora jeśli go jeszcze masz i części gorącej turbo
polecam aluminiowy zawór dv z forge http://eurohouse.webcinda...ds/FMCL007P.jpg latam na takim i jest lub tańszą wersje porperfecta
johny - Sro Lip 20, 2011 16:34
na bov jezdzilem 3 lata i nic mi razu nie strzeliło, ani sie nie przelalo, zero jakich kolwiek problemow, ktos za duzo bajek o tym pisze na internecie, albo kazda awarie przypisuje ze to wina bova
jak sie komus przelewa paliwo to niech sobie zmieni mape paliwowa albo swiece xD
katalizator jest w pozadku 4 miesiace temu wymienialem plecionke to bylo ok (gosciu mi przywalił centalnie w tlumik), zawor dv sprawdzilem trzyma dobrze i upuszcza w odpowiednim momencie, a i kazdy zawor dv wydaje delikatne dzwieki przy puszczaniu gazu
Uploaded with ImageShack.us
patrzac na ten schemat pracy dv teoretycznie nie ma znaczenia jak sie go podlaczy skutek jest ten sam
|
|