|   | 
								Lubelskie Forum Motoryzacyjne
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Park Techniczno - Serwisowy - Zapadka ręczny...? 
						
												 Dedra - Sob Kwi 07, 2007 19:20 Temat postu: Zapadka ręczny...? Jaki patent na wstrzymanie tej zapadki na lewarku..?
 
Śrubka co i jak? Jak macie to zrobione u siebie.. jakoś profesjonalnie bo tak na śrubkę wystarczy?
												 abarthi - Sob Kwi 07, 2007 20:29
  Spokojnie, wyluzuj się. Najpierw zorientuj się, czy masz dźwignię z ręcznego z plastiku, czy metalu. Potem dobierz odpowiednie wiertło o niedużej średnicy. I teraz, jesli masz plastik, to możesz umieścić tam wkręta, jeśli metal, nita. Oczywiście wiercisz przy wciśnietej zapadce    i to wszystko. Przewiercasz do spodu. Patent prosty, skuteczny i jeśli nie masz kasy na hydraulika, zupełnie wystarczający [w końcu umówmy się, że ręcznego używa się dość żadko]. Pozdrówka
												 misiek6 - Sob Kwi 07, 2007 20:46
  Mi sie wlasnie zblokowal jakos ten zabek na szutrze w niedziele, mialem pisac podobny temat bo nei chce wyjmowac calkiem zapadki   
												 Dedra - Sob Kwi 07, 2007 21:28
 
  	  | abarthi napisał/a: | 	 		  Spokojnie, wyluzuj się. Najpierw zorientuj się, czy masz dźwignię z ręcznego z plastiku, czy metalu. Potem dobierz odpowiednie wiertło o niedużej średnicy. I teraz, jesli masz plastik, to możesz umieścić tam wkręta, jeśli metal, nita. Oczywiście wiercisz przy wciśnietej zapadce    i to wszystko. Przewiercasz do spodu. Patent prosty, skuteczny i jeśli nie masz kasy na hydraulika, zupełnie wystarczający [w końcu umówmy się, że ręcznego używa się dość żadko]. Pozdrówka | 	  
 
 
Ja całe życie jestem spokojny...
 
Tam to znaczy gdzie?
												 Sidney - Sob Kwi 07, 2007 21:29
  hydraulik to nie taka droga rzecz i ja osobiscie poelcam   , a jesli chodzi o wykananie tego o co pytales to zgadzam sie w 100% z koelga abarthi,
												 Dedra - Sob Kwi 07, 2007 21:46
 
  	  | Sidney napisał/a: | 	 		  hydraulik to nie taka droga rzecz i ja osobiscie poelcam   , a jesli chodzi o wykananie tego o co pytales to zgadzam sie w 100% z koelga abarthi, | 	  
 
 
Jakaś fotka? W którym miejscu mam wiercić?
												 Sidney - Sob Kwi 07, 2007 22:44
  Wciskasz guzik i od spodu albo od gory albo od boku juz jak chcesz wiercisz tak zeby zrobic przetyczke ktora nie pozwoli przycizkowi wracac na swoje miejsce   :D
												 Dedra - Sob Kwi 07, 2007 22:53
 
  	  | Sidney napisał/a: | 	 		  Wciskasz guzik i od spodu albo od gory albo od boku juz jak chcesz wiercisz tak zeby zrobic przetyczke ktora nie pozwoli przycizkowi wracac na swoje miejsce   :D | 	  
 
 
łoki, dzięki!    
 
Masz tak u siebie?
												 Sidney - Nie Kwi 08, 2007 07:39
  Nie, ja u siebie mam hydraulika bo to najlepsze rozwiazanie   :D
												 HaGie6 - Nie Kwi 08, 2007 09:01
  najszybszy patent to na tasme   
												 DeeS6 - Nie Kwi 08, 2007 14:45
 
  	  | HaGie napisał/a: | 	 		  najszybszy patent to na tasme    | 	  
 
 
i sprawdzony   
												 polll6 - Nie Kwi 08, 2007 14:59
  potwierdzam patent z tasma   
												 abarthi - Nie Kwi 08, 2007 16:37
  na taśme??? nic nie rozumiem... Sidney - ile trzeba wydac na hydraulika w twojej opcji? 
 
 
[ Dodano: 2007-04-08, 17:43 ]
 
Dedra, cenię Twój spokój. Zobacz poniżej - wiercenia możesz wykonać w dwóch przykładowych miejscach, jak na obrazku ponizej:
 
  
												 polll6 - Nie Kwi 08, 2007 19:25
  wciskamy przycisk od recznego i naklejamy tasme tak aby przycisk byl wcisniety.... potemmozemy jeszcze dookola reczny obkleic tasma i dziala   
												 HaGie6 - Nie Kwi 08, 2007 20:22
 
  	  | polll napisał/a: | 	 		  wciskamy przycisk od recznego i naklejamy tasme tak aby przycisk byl wcisniety.... potemmozemy jeszcze dookola reczny obkleic tasma i dziala    | 	  
 
 
 
dokladnie !
 
 
najlepszy sposob moim zdaniem   
 
 
po upalaniu zdejmujesz tasiemke i juz       
												 Sidney - Nie Kwi 08, 2007 22:23
 
  	  | abarthi napisał/a: | 	 		  | Sidney - ile trzeba wydac na hydraulika w twojej opcji?  | 	  
 
 
Mnie do malucha zrobienie (pompa + obudowa + dzwignia + malowanie) kosztowalo jakies 50 zl plus 4 godziny roboty. Potrzebne narzędzia to wiertarka frezarka spawarka suwmiarka kilka wiertel i troche cierpliwosci   :D Oczywiscie do aut z nowoczesniejszym systemem hamulcowym torche inaczej by to pewnie wygladalo
 
 
Tak to wyglada u mnie 
 
 
 
 
												 Dedra - Pon Kwi 09, 2007 15:59
  Dzięki za fotke!!!   
 
 
PS.
 
Jaką taśmę?
												 DeeS6 - Pon Kwi 09, 2007 16:12
  Najlepiej szara na gada    
												 HaGie6 - Wto Kwi 10, 2007 06:43
  Sidney, a gdzie masz pozniej ta pompe podpieta ? pod ten trojnik juz na koncu ? czy jak ?
												 Sidney - Wto Kwi 10, 2007 13:34
  Tak. Przewod z tylnej skecji w pompie zasadniczego hamulca idzie do wlotu do pompki recznego a wylot z recznego idzie do trojnika.
												 HaGie6 - Wto Kwi 10, 2007 15:19
  oki    
												 Sidney - Wto Kwi 10, 2007 17:02
  Jakbys robil to polecam taka pompke jak ja mam (jakas ze skody chyba 120) bo ma w srodku zaworek jednokierunkowy i nie trzeba zadnych redukcji do zmiany gwintow na przewody robic
												 
					 | 
				 
			 
		 |