|   | 
								Lubelskie Forum Motoryzacyjne
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Park Techniczno - Serwisowy - PUG 205 
						
												 CEZAR6 - Wto Kwi 17, 2007 06:59 Temat postu: PUG 205 Mam prosbe o opisanie miejsca na silniku w ktorym mozna odczytac typ silnika. Mam na oku troche "dlubnieta" 205 i nie chcialbym kupowac "w ciemno". Jest tam zmieniony silnik i mam problem z okresleniem na jaki. 
 
 
Gzie szukac jakiejs tabliczki?
 
 
 
Z gory Dziekuje     za pomoc .
												 HaGie6 - Wto Kwi 17, 2007 10:10
  moze sie przyda   
 
 
http://forum.peugeot205.p...czki+znamionowe
												 CEZAR6 - Wto Kwi 17, 2007 17:11
  Dzieki sliczne     
 
 
Mam nadzieje ze wystarczy bo mechanik malo kumaty.... i co najgorsze daleko...   
												 d_ARC - Sro Kwi 18, 2007 15:44
  Weź też od razu typ i nr komputera oraz przepływomierza i porównaj z danymi ze strony http://gti.peugeot205.pl/. Tam znajdziesz szeroki opis modelu i poszczególnych wersji. Uważaj bo samych wersji 1.9 GTI jeśli chodzi o moc było 3 (105KM, 122 KM, 128KM), a po swapie na 16V 150KM lub 160KM. Wizualnie nie odróżnisz np. silnika 1.6 od 1.9.  Poza tym w silnikach XU bajecznie prosto jest podmienić tabliczkę z nr silnika    Zapodaj jakiś link do ogłoszenia, foto itd. to postaram się cosik doradzić   
 
 
Pamiętaj, że trudno kupić GTI w wersji w jakiej wyjechało z fabryki i "bez wkładu finansowego". Polecam lekturę http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=11398 i całego forum, bo lojalnie uprzedzam, że nie jest to anie auto proste w budowie, ani tanie w utrzymaniu i bezawaryjne, ani łatwe w prowadzeniu (jak każdy hothatch z pokaźną mocą i niewielką wagą). No ale muszę przyznać, że osiągi, a co za tym idzie frajda z jazdy niesamowita     
 
 
Powodzenia
												 CEZAR6 - Sro Kwi 18, 2007 16:18
  Dzieki d_ARC za oferte ewentualnrj pomocy, ale sprawa nie jest taka prosta. Silnik byl zmieniony na jakis 2 litrowy od jakiegos automatu...(405?)    . Chcialbym przed zakupem okreslic przynajmniej moc wyjsciowa i typ silnika zeby poznac opinie na jego temat.
 
 
Dodam ze jechalem tym cudem i zrobilo na mnie piorunujace wrazenie... :szok: 
 
 
Ale trzeba spojrzec realnie na to co to jest... i pomyslec...
												 d_ARC - Sro Kwi 18, 2007 17:12
  To tym bardziej się przyjżyj, bo coś jest ostro kombinowane. 
 
 
Peżotowskie automaty raczej nie miały mocy wyższej niż seryjne GTI (kwestia skrzyni, wałka/wałków, komputera itp.) tu coś o motorach z 405 ze skrzynią 4HP14 http://www.peugeot405club...php?danetech=1. 
 
 
Tu masz trochę o mocnych motorach z serii Mi http://forum.peugeot205.p...&highlight=xu10 
 
 
Pod osprzęt i kompa z GTI ludzie podłączają silniki 1.9 16V (seria XU9J4), ale motor 2l (XU10) to nie słyszałem... 
 
Musiał więc raczej to wziąść z innego modelu lub jakiś programowalny komp i stroić - czyli mamy budę z 205, silnik z automata, osprzęt jeszcze z czegoś innego  :szok: 
 
 
W takiej plątaninie bez hamowni raczej nie będziesz w stanie określić mocy. Na mnie tez mój git zrobił wrażenie (i dalej robi, choć powoli czuję pewnien niedosyt    ) jak przesiadłem się z escorta 70KM, więc to nie jest wyznacznik mocy. Najlepiej porównać z autem o podobnym stosunku moc/masa, czyli ok. 140-150KM na tonę.
												 stux - Sro Kwi 18, 2007 21:00
  d_ARC dobrze pisze bez hamowni sie nie dowiesz. Ale jezeli byla to 2.0 8v z automata to ma moc ok. 120KM czyli na pewno nie bedzie mocniejszy od seryjnego 1.9 GTi oczywiscie jezeli nie byl dlubniety. Szczerze to odradzalbym kupowac GTi w takim "stanie" - juz masz zamotke w papierach itp ale jak to sie mowi your choice   
												 
					 | 
				 
			 
		 |