Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - swap

marcinkalina - Sro Wrz 07, 2005 20:30
Temat postu: swap
kto w lublinie sie tego podejmie tylko silnik - samochod z 2 róznych marek
MicO - Sro Wrz 07, 2005 20:50

podejrzewam ze wiekszosc sie podejmie.. pytanie tylko za jakie pieniadze..
Kamil - Sro Wrz 07, 2005 21:03

Może podaj jakieś konkrety...Cena troszki od tego zależy...
Ream Poland , Techmax Tuning (polecam-dwie czołowe Lubelskie firmy :mrgreen: )

Rysiek - Sro Wrz 07, 2005 21:59

chcesz do mk1 wsadzic 1.3 jak sie dobrze doczytalem...? Nie opłacalny biznes, ale jak juz tak bardzo chcesz to wysle Ci jutro numer do mechanika na PW
Wrobello - Sro Wrz 07, 2005 23:01

o ile mi wiadomo tu nie chodzi i 1,3 z volkswagena. Marcinkalina miał całkiem inny plan co do swojego golfa.
TTomek - Czw Wrz 08, 2005 07:30

a jaki to ma być silnik???
marcinkalina - Czw Wrz 08, 2005 07:46

silnik subaru a 1.3 to juz nie aktualne
MicO - Czw Wrz 08, 2005 11:05

napisz jaki silnik.. z jakiego subaru.. jaki dokladnie silnik.. pojemnosc... itp.
daniel - Czw Wrz 08, 2005 11:57

Taki swap jest zbyt dużą rzeźba, co powoduje zbyt duży nakład finansowy.
Nie sądze żeby ktoś rozsądny się podjął robienia takiego swapu.
A realnie czas wykonania go może trwać dobre kilka miesięcy.
Lepiej poszukaj silnika ze swojej grupy producenckiej.

marcinkalina - Czw Wrz 08, 2005 12:32

silnik z legacy 1.8
Piki - Czw Wrz 08, 2005 12:47

a z VAG'a nic ciekawego nie znajdziesz?
Vesti - Czw Wrz 08, 2005 12:53

czy ktoś podejmie sie zamontowac mi coś z 2 róznych samochodów..?
Tak..
Aha .. a gdzie i ile za to?
U mnie.. z 20 zł..
Aha... to co, jutro?
Tak Jutro.. :haha:


Napisz konkrety... Konkrety

marcinkalina - Czw Wrz 08, 2005 13:16

mam ci anpisac nr silnika ktorego posiadam? :haha:
Wrobello - Czw Wrz 08, 2005 14:17

marcinkalina napisał/a:
mam ci anpisac nr silnika ktorego posiadam?


myśle że wystarczyło by napisać, kto podejmie sie zamontowania silnika z subaru legacy 1,8 do Golfa MK I.

Vesti - Czw Wrz 08, 2005 15:17

Cytat:
mam ci anpisac nr silnika ktorego posiadam?

Stary nie osmieszaj sie..
Pytasz.. określaj w pytaniu o co dokładnie ci chodzi..
Bo do tej pory najmniej zainteresowana osoba powiedziała więcej.. < wrobello >
Nie sądze że 1,8 boxerek wejdzie ci w miejsce twojego 1,3 bez duzej rzeżby zarazem kosztów.. proponuje poszukać czegoś z rodziny VW..
Przede wszystkim tansze częsci silnikowe na przyszłość..

Nadal nie rozumiesz..?
Wejdz do sklepu i poproś ciastko.. napewno mają jeden rodzaj.. :haha:
Z drugiej strony..
Wybacz przeciez tobie chodzi tylko o pytanie kto przezłoży 2 rózne silniki do jednego samochodu..
Myśle, że pomoge ci odpowiedzią..

Każdy warsztat... który zechce w to sie bawic nie znając szczegółów..
Kązdy kto ma pojęcie..
Techmax/Ream Poland/Kat Serwis.. i wielu wielu innych..
Ale ci są godni zaufania..

marcinkalina - Czw Wrz 08, 2005 16:23

no wreszcie konkretne warsztaty w lublinie wiem iel jest rzezby przy zakladaniu 1.8 od gti i niewiele wiecej bedzie pryz zakladaniu tego boksera szczegolnie ze posiadam wszytko co jest potrzebne jak w lublinie bedzie to problemem wywioze go na poludnie polski dzieki
Vesti - Czw Wrz 08, 2005 16:34

Techmax/Ream Poland -Lublin..
Kat Serwis -Świdnik

QSY - Czw Wrz 08, 2005 16:35

a wziołes pod uwage dłubanine przy napędzie tego auta? zastanów sie czy taki MEGA DRUT ma wogóle racje bytu bo finansowo zapewne nie za dobrze to wszystko bedzie wyglądało.Ja osobiscie poszukał bym cos ze stajni VW i nie komplikował tak bardzo....no ale klient nasz pan.

Ogólnie uwazam ze to głupota i kalecznie MK 1 zakladając do niego jakies włoskie gówno :o

Pozdro

Wrobello - Czw Wrz 08, 2005 16:56

QSY napisał/a:
Ogólnie uwazam ze to głupota i kalecznie MK 1 zakladając do niego jakies włoskie gówno


podzielam Twoje zdanie, ja bym sie zastanowił nad upakowaniem do MK I silnika 1,8T z golfa4 albo od audi TT.

marcinkalina - Czw Wrz 08, 2005 17:43

Cytat:
kalecznie MK 1 zakladając do niego jakies włoskie gówno
temu panu juz dziekujemy za wiedze, co do sensownosci to juz to dyskutowalem i nawet byly liczone obciazenia z ludzmi co robia zmoty i to takie ze nawet niewiadomo jak sie nazywaja pomijajac jeden szczegol jak do skrzyni z silnikiem 1.8 gti dodac naped na tyl . a tak na koneic czy ja wogle sie pytalem czy jest sens? cyz bym sens robienie z syrenki porsche?
QSY - Czw Wrz 08, 2005 17:53

czleniu jak dla mnie to mozesz sobie wsadzic do twojego golfiny silnik od BIZONA a ja usiłuje Ci powiedziec tylko ze PORYWASZ SIE Z MOTYKĄ NA KSIĘZYC i nie bedziesz z takie swapa zadowolony bo to nigdy nie bedzie dobrze jezdziło ze juz nie wspomne ile kasiorki taka operacja pochlonie.

aha.... i jeszcze jedno - wyluzuj troche bo widze ze sie strasznie spiołeś 8)

goofy - Czw Wrz 08, 2005 17:59

Cytat:
szczegolnie ze posiadam wszytko co jest potrzebne


Pisząc to mam nadzieje, że posiadasz wszystko, czyli kompletny silnik ( z wiązką i innymi pierdołami) oraz kompletną skrzynie z półosiami i temu podobnymi.
Licz się z tym, że wsadzenie takiego silnika wiąże się z kompletną przebudową komory silnika.
Wątpie żeby ktoś rozsądny wziął się za to.

marcinkalina - Czw Wrz 08, 2005 18:05

ja mam caly samochod bez dachu rozsadny nie ale mechanicy rajdowi , z offoud-u tak jezeli nie w lublinie to gdzie indziej
daniel - Czw Wrz 08, 2005 19:37

marcinkalina napisał/a:
ale mechanicy rajdowi , z offoud-u tak jezeli nie w lublinie to gdzie indziej


jasne ...

Powodzenia :mrgreen:

TTomek - Czw Wrz 08, 2005 20:04

Ja (tzn TECHMAX) dobrowolnie wyłaczam sie z tej impry,mamy chwilowo dość zamot.
Poważnie zazdroszcze zaciecia osobie która sie tego podejmnie i osobiście uważam że gość może być bardziej "zryty" ode mnie.

Stanowczo mogę również stwierdzić , że kwestia przeróbek mocowania silnika, skrzyni , napędu , półosiek, piast , zawieszenia i instalacji napewno przekroczy koszt skucia starego silnika 1,3 i zrobienia z niego biturbo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , a napewno taniej wyjdzie kupić , wstawić i jeszcze wzmocnić 1,8T.
Tak na marginesie :wstępnie podliczając zabawę to chyba w podobnych pieniążkach można by sobie nabyć całe Subaru Impreze WRX z 2000r z USA.

Pozdrawiam

Kamil - Czw Wrz 08, 2005 20:28

no to TTomek wpadł i pozamiatał :mrgreen:
Temat chyba można zamknąć...bo to zbędne gdybanie - jakich wiele tu na forum...

MACIOR - Czw Wrz 08, 2005 20:57

Najprościej to będzie zrobić klatke na budzie golfa z mocowaniami do silnika, skrzyni, zawieszenia, napędu. Tak prawde powiedziawszy to w tym kraju porządnie zorbi to tylko Trax lub GT Service. Reszta będzie się tylko uczyć na twoim aucie.
marcinkalina - Pią Wrz 09, 2005 07:39

brawo panowie w lublinie neimozliwe gdzie indziej mozliwe ale koniec tematu a tak na marginesie nie bojcie sie ze bedize ktos eksperymentowal bo juz widzialem jego zmoty i to duzo abrdziej przebudowane a co do ramy to dobry trop tylko ze nikt z szanownego grona nie ma zielonego pojecia jak ten silnik jest zamontowany orginalnie bo pewnie nawet nie widzialo tego silnika na zywo oj cos przy dlugo :S ale nic jak bedzie mial wolny termin bede go przerabial a w lublinie jak zwykle pustynia .panowie troche fantazji a mniej myslenia o kasie
daniel - Pią Wrz 09, 2005 11:04

Fajnie, że się ktoś podejmie. Jak już zrobisz przekładkę to napisz czy było warto. :mrgreen:
Wrobello - Pią Wrz 09, 2005 11:09

marcinkalina napisał/a:
nie bojcie sie ze bedize ktos eksperymentowal


My sie nie boimy, Ty powinieneś mieć jakieś obawy, bo silnika z subaru do golfa raczej nikt nie wkładał.


marcinkalina napisał/a:
panowie troche fantazji a mniej myslenia o kasie


Według mnie panowie tu myślą realnie :)

Jednak życze powodzenia w pracy nad golfem.

marcinkalina - Pią Wrz 09, 2005 11:34

wlasnie w tym problem ze nikt nei probowal tzn nie probowal z silnikiem z legacy bo mk1 z silnikiem z wrx istnieje w trakcie postepowania prac bede wklejal zdjecia a juz za 2 tygodnie 1 etap czyli wymaina zawiechy z tylu na probe
gawdi1 - Pią Wrz 09, 2005 14:22

chlopak ma mazenie w niemieckim samochodzie japonskie konie jak chce robic niech robi jego sprawa
Rysiek - Pią Wrz 09, 2005 17:30

jak Ci sie uda, odpalisz, osiagniesz 6sec do 100km/h i sie nie rozleci stawiam Ci flaszke... ;)
Powodzenia

MACIOR - Pią Wrz 09, 2005 18:03

Ja stawiam drugą flaszke, że w 20tyś eurozłotówek się nie zamknie robiąc to pożądnie, a nie po łebkach.
Kamil - Pią Wrz 09, 2005 23:31

Ja stawiam flachę wogóle jeśli t
Cytat:
jak Ci sie uda, odpalisz, osiagniesz 6sec do 100km/h i sie nie rozleci stawiam Ci flaszke...
Powodzenia



MACIOR napisał/a:
Ja stawiam drugą flaszke, że w 20tyś eurozłotówek się nie zamknie robiąc to pożądnie, a nie po łebkach.



A ja Wam postawie flachę jak...hmmmm...jak ją razem wypijemy :D

bodek - Pią Wrz 09, 2005 23:49

ale to nie jest silnik z imprezy turbo :roll: napisal ze 1.8 :roll: :o ale i tak to jest glupie :S
TTomek - Sob Wrz 10, 2005 07:20

to tym bardziej mało uzasadniony taki swap i wydatek
Vesti - Sob Wrz 10, 2005 08:26

Szacuneczk dla Ciebie..
Jeżeli się to uda i nie skonczy sie na mocnym wejściu na forum...
(bronisz swoich racji.. )

i .. odwrotnie..

MACIOR - Sob Wrz 10, 2005 13:59

Jak wsadzi tego 1.8 z gej baru to do końca życia będe zachwalał wózki Hondy.
Vesti - Sob Wrz 10, 2005 15:54

Maciek... Trzymam cię za słowo.. Ale myślę że nie będziesz musiał :D
Chyba że .... :x

TTomek - Sob Wrz 10, 2005 18:01

Generalnie pomysł jest ciekawy i jeżeli wyjdzie przyłaczę sie do gratulacji...oczywiście jeżeli wyjdzie w rozsądnych pieniążkach, bo za mnóstwo pieniążków to można zrobić wszystko...bez wyjątków (w granicach rozsądku).

Tylko cały czas tłucze mi sie po głowie pytanie: po co??? w jakim celu?
nie widzę po prostu w tym żadnego sensu:
bo:
1. Moc ... :( to nie ten silnik i istnieje mnóstwo silników niekoniecznie grupy VAG mocniejszych , tanszych w obsłudze i częściach zamiennych i łatwiejszych do dopasowania.
2. Moment... :v :v :v tak to może być powód...aczkolwiek to dalej nie tłumaczy takiej inwestycji w zwykłe 1,8 w bokserze(patrz pkt 1.)
3. Gang silnika :) :) :spoko: tak to może być jeden z powodów , aczkolwiek chyba łatwiej wsadzić VR6 VAG i równie ładnie "buczy"
4. REalizacja pomysłu zrodzonego kiedyśtam i cheć bycia PIONIEREM... :spoko: :spoko: :spoko: tak , to popieram , tylko czy to jest warte każdej wydanej złotówki na ten utopijny projekt.

Ja czaję , że gdyby to była subaryna turbo to można kombinować bo jest o co walczyć,
ale nawet jeżeli ten motor miałbym za darmo to wolałbym go sprzedać i za te pieniązki można nabyć wypasiony motorek z gr. VAG.

Gratuluje zaparcia ale radziłbym sie jeszcze 14 razy zastanowić...oczywiście całe te w dywagacje w/w to tylko moje prywatne zdanie i nie należy sie tylko i wyłącznie nim podpierać w dalszej realizacji pomysłu.

Pozdrawiam

krystianITR - Sob Wrz 10, 2005 19:25

Swap jest tylko sensowny, jesli wkladamy najmocniejsza jednostke danego producenta
Quart - Sob Wrz 10, 2005 19:45

nie ma co bić piany poczekajmy aż kolega zacznie realizować swój projekt, jeśli to będzie jeździć w przyszłym sezonie zrobię sobie ołtażyk :D
powodzenia

Taras - Nie Wrz 11, 2005 00:41

hmmm czy ja dobrze rozumiem?? 1.8 chcesz wsadzic ot tak poprostu bo tak chcesz?? Poczytak co mozesz tam upchnac z jak najwieksza moca dowiedz sie popytaj ludzi ktorzy cos takiego robili i bedziesz wiedzial co za najnizsza kaske i najmniejszym ingerowaniem w autko da sie upchnac do ciebie a zarazem z jak najwieksza moca.
Nie sztuka wydac kupe floty na cos z czego nie bedziesz zadowolony po skonczonym sezonie. sztuka wydac ja madrze i byc z tego zadowolony.

wysek^^ - Nie Wrz 11, 2005 06:07

krystianITR napisał/a:
Swap jest tylko sensowny, jesli wkladamy najmocniejsza jednostke danego producenta



Z tym sie zgodze i powinienieś ten post przeczytać 100 razy i ten temat powinien być już dawno zamknięty , bo takie gdybanie wsadze może to albo tamto to nie ma sensu może wsadz silnik od ciągnika Lamborghini i będziesz miał tyle koni i momentu obrotowego że jak wsiądziesz do tego samochodu to stracisz zmysły :spoko:

Rysiek - Nie Wrz 11, 2005 10:45

wejdz na forum streetracing.pl i tam napisz tego posta :fucku: ciekawe co chlopaki Ci napisza :rotfl:

adminie ciach ciach :S


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group