|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - Opelek C20xe potrzebny? zamulony Lanos ??
Spawos - Czw Maj 10, 2007 11:36 Temat postu: Opelek C20xe potrzebny? zamulony Lanos ?? a dokladnie chodzi mi sprawdzenie przeplywki.. ? na zmiane tylko na chwilke ? moze ktos ma znajomego czy z forum ktos ? bo cos mi fure zamulilo strasznie ?
bo fura mi wogle nie jedzie teraz... co to moze byc ?
na KS rozwalilem miske i wydech , tak z 400m jechalem z rozwalona miska ale potem zatrzymalem sie i maska otwarta i koniec wylaczylem go//. wszytko zrobione... i fura ledwo jedzie kol 8 do setki teraz ma .. ?
cisnienie sprawdzone
1 14,4
2 14,6
3 14,4
4 15,4
ten piewsze udezenie tloka jakos tak 9.5-10
no i jakos fura ciszej teraz chodzi .. ?
moze to byc wina przeplywki samochod rowno chodzi nie prezrywa.. czujniki jakies ?
i na laczeniu wydechu 2 w 1 na okolo10 cm mam wgnieciona rure tak do polowy moze to byc przyczyna ze tak wolno jedzie ?
Misiek_lbn - Czw Maj 10, 2007 11:38
Spawos, a na rajdowcu lexy czy ktoś ma c20xe, ale nie wiem skąd on jest...
Spawos - Czw Maj 10, 2007 11:39
acha no i fura jakos ciszej teraz chodzi .. ,,o zapomnialem o lexym! zaraz napisze do niego
Misiek_lbn - Czw Maj 10, 2007 11:40
dawaj pomógł
a ten z rodmosu też ma c20xe co był... kojarzysz ??
daniel - Czw Maj 10, 2007 11:57 Temat postu: Re: Opelek C20xe potrzebny? zamulony Lanos ??
Spawos napisał/a: | i na laczeniu wydechu 2 w 1 na okolo10 cm mam wgnieciona rure tak do polowy moze to byc przyczyna ze tak wolno jedzie ? |
Zmniejszyłeś przez to średnicę wydech o połowę i się jeszcze pytasz?
Zrób najpierw wydech , a później się zajmij przepływką jak to nie pomoże.
Drift_King - Czw Maj 10, 2007 15:02 Temat postu: Re: Opelek C20xe potrzebny? zamulony Lanos ??
daniel napisał/a: | Spawos napisał/a: | i na laczeniu wydechu 2 w 1 na okolo10 cm mam wgnieciona rure tak do polowy moze to byc przyczyna ze tak wolno jedzie ? |
Zmniejszyłeś przez to średnicę wydech o połowę i się jeszcze pytasz?
Zrób najpierw wydech , a później się zajmij przepływką jak to nie pomoże. |
Też zacząłbym od usunięcia tego"gardła" z wydechu,a później kombinował z przepływomierzem.Auto nie ma gazu więc mało prawdopodobne jest jego uszkodzenie.
Pozdrawiam!
lexy - Czw Maj 10, 2007 16:25
jak równo motor pracuje ,normalnie sie wkręca bez kichania przerywania itp. itd- to najprawdopodobniej jest to przez wydech jak mocno go zgniotłeś.Objaw przepływki to najczesciej jest cos takiego ze z dołu sie nie chce wkrecać i sie dławi.
crOOchy - Czw Maj 10, 2007 17:38
mi tez sie tak dławiło jak wpadłem na jakis konar jak po lesie jezdziłem zgniotłem wydech i starsznie sie mulił, ale teraz wydmuchało mi kawał rury przed katalizatorem i znowu chodz inormalnie
Spawos - Sob Maj 19, 2007 11:53
kolektor wymieniony ... fura jedzi jak jezdzila czyli do D.... ?
Jakies pomysly ??
Jaqub - Sob Maj 19, 2007 19:20
Spawos napisał/a: | kolektor wymieniony ... fura jedzi jak jezdzila czyli do D.... ? |
Spawos napisał/a: | na KS rozwalilem miske i wydech , tak z 400m jechalem z rozwalona miska ale potem zatrzymalem sie i maska otwarta i koniec wylaczylem go//. wszytko zrobione... i fura ledwo jedzie kol 8 do setki teraz ma .. ? |
moze sie "przytarl" jak mial malo oleju...
Spawos napisał/a: | Jakies pomysly ?? |
nie wiem jak w oplowskich silnikach ale chyba mozna zrobic cos takiego jak "diagnostyke komputerowa"...
agrabsabi - Nie Maj 20, 2007 20:43
Spawos napisał/a: | na KS rozwalilem miske i wydech , tak z 400m jechalem z rozwalona miska ale potem zatrzymalem sie i maska otwarta i koniec wylaczylem go//. wszytko zrobione... i fura ledwo jedzie kol 8 do setki teraz ma .. ?
cisnienie sprawdzone
1 14,4
2 14,6
3 14,4
4 15,4 |
a to chyba akurat podałeś ciśnienie sprężania raczej nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju i nieważne jak długo jechałeś z rozwaloną miską
ważne jak długo jechałeś z palącą się kontrolką ciśnienia oleju o ile kontrolka lub czujnik są sprawne
Jaqub napisał/a: | moze sie "przytarl" jak mial malo oleju... |
jest to przykre ale bardzo prawdopodobne
lexy napisał/a: | jak równo motor pracuje ,normalnie sie wkręca bez kichania przerywania itp. itd- to najprawdopodobniej jest to przez wydech jak mocno go zgniotłeś.Objaw przepływki to najczesciej jest cos takiego ze z dołu sie nie chce wkrecać i sie dławi. |
a to akurat nie jest regułą
ja miałem C20XE i niestety przepływka padła
objaw był taki że nierówno na jałowym chodził i ni cholery nie miał mocy na wysokich obrotach po wymianie przeszło sparawdź vagiem
MACIOR - Nie Maj 20, 2007 21:32
Gdyby złapało panewke już dawno silnik powiedział by papa, jedź podepnij auto pod kompa.
TTomek - Nie Maj 20, 2007 22:43
a moim skromnym zdaniem zostało coś spi.er...dolone przy wymianie miski olejowej albo inny dziwny zbieg okoliczności tłumaczony prątkowaniem paciorkowca lub można zgonić na zorzę polarną...
wszystkie posty i porady o przytarciu silnika są o kant pupy potłuc dlatego , że jeżeli zmuliło by motor przez przytarcie panewek to przy dodaniu gazu warczał by jak oszalały , ponadto jak napisał Macior już by go szlag jasny trafił
Moje typy:
1:zamienione kostki od osprzętu podczas "dłubania przy misce"
2:przewalony rozrząd na górze ( przyłapało wałek na górze któremu akurat zabrakło oleju) , równie dobrze mogło sciąć z tego powodu klin na dole.
3: cholerny pech i zbieg okoliczności i padło co innego a tylko wygląda na to , że usterka wystąpiła w tym samym czasie.
osobiście obstawiam pkt-y 1 lub 2 .
"My definition is this" - cytat z kawałka KLM , który tutaj się chyba sprawdzi
Spawos - Sro Maj 23, 2007 09:03
wlasnie panewk zaczynaja ladnie grac juz K)#%*&# mac ;/ boszzzz... padaka ... spale tego zloma ;/
|
|