Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - 1, 2, 3, - WyLiCzAnKa

V-MAXXX - Pią Paź 19, 2007 22:58
Temat postu: 1, 2, 3, - WyLiCzAnKa
siemka, chce abyscie napisali ile według was kosztuja czesci do tuningu auta. Nie mowie za ile robi sie to w garazu tylko ile trzeba zaplacic jak dajesz auto do "firmy"
- wydech 2 - 3 cale
- program sterujacy
- customowy fmic + orurowanie
- swap silnika do auta w ktorym nigdy nie siadział (mechanika)
- podlaczenie elektryki
prosze o powazne podejscie do tematu dodam tylko ze po robocie wlasciciel auta ma sie go nie wstydzic.

bodek - Pią Paź 19, 2007 23:05

V-MAXXX napisał/a:
siemka, chce abyscie napisali ile według was kosztuja czesci do tuningu auta. Nie mowie za ile robi sie to w garazu tylko ile trzeba zaplacic jak dajesz auto do "firmy"
- wydech 2 - 3 cale
- program sterujacy
- customowy fmic + orurowanie
- swap silnika do auta w ktorym nigdy nie siadział (mechanika)
- podlaczenie elektryki
prosze o powazne podejscie do tematu dodam tylko ze po robocie wlasciciel auta ma sie go nie wstydzic.


zadzwon do paru paru firm w polsce i bedziesz wiedzial :)

noodl3s - Pią Paź 19, 2007 23:27
Temat postu: Re: 1, 2, 3, - WyLiCzAnKa
V-MAXXX napisał/a:
siemka, chce abyscie napisali ile według was kosztuja czesci do tuningu auta. Nie mowie za ile robi sie to w garazu tylko ile trzeba zaplacic jak dajesz auto do "firmy"
- wydech 2 - 3 cale
- program sterujacy
- customowy fmic + orurowanie
- swap silnika do auta w ktorym nigdy nie siadział (mechanika)
- podlaczenie elektryki
prosze o powazne podejscie do tematu dodam tylko ze po robocie wlasciciel auta ma sie go nie wstydzic.

tylko tyle moge pomoc:
wydech, np mgmotorsport: 2k pln
fmic z tego co sie orientowalem to do 2k za customa z orurowaniem i montazem (compsport)
a co, "firme" zakladasz? pytam powaznie

V-MAXXX - Pią Paź 19, 2007 23:34

bodek napisał/a:
V-MAXXX napisał/a:
siemka, chce abyscie napisali ile według was kosztuja czesci do tuningu auta. Nie mowie za ile robi sie to w garazu tylko ile trzeba zaplacic jak dajesz auto do "firmy"
- wydech 2 - 3 cale
- program sterujacy
- customowy fmic + orurowanie
- swap silnika do auta w ktorym nigdy nie siadział (mechanika)
- podlaczenie elektryki
prosze o powazne podejscie do tematu dodam tylko ze po robocie wlasciciel auta ma sie go nie wstydzic.


zadzwon do paru paru firm w polsce i bedziesz wiedzial :)


nie zrozumiales pytania

KOSA - Pią Paź 19, 2007 23:46

wydech zależy na ilu tłumikach i czy do NA czy do turbo: od 1200 do 2500
program też zależy do jakiego silnika i co ma zawierać (czy naprzykład tylko korekta paliwa i zapłonu czy też przesunięcie odcinnki) od 600zł do 2000zł
swap od 2000zł (zależy co gdzie i jakie komplikacje)
elektryka od 1000-2000zł
fmic z orurowaniem co prawda można gotowe zestawy kupić za ok 1200-1500zł, ale jak miał by byc custom to ok 2000-2500

cronosik - Sob Paź 20, 2007 00:02

Wtrącę sie bo temat chyba dotyczy mnie :) ) Nie zdradzam jaką granice kosztów postawiłem przed V-maxx'em żeby nikogo nie sugerować. I rozumiem że nie łatwo jest go precyzyjnie określić. Mam nadzieje ze dojdziemy do jakiejś znośnej sumy bo nadal upieram się żeby samochód był robiony w lublinie. Pozdrawiam
Jaqub - Sob Paź 20, 2007 01:04

hehe... zawsze jest tak:
planowany budzet + min. 20-40% planowanego budzetu extra :mrgreen:

wilku - Sob Paź 20, 2007 02:03

wiem ze uturbienie VTI w SSG zeby było ok 250 - 260 KM kosztuje ok 15 tys z gratami i robocizna + strojenie w ECU performance jakies 3 tys
siwy - Sob Paź 20, 2007 17:48

V-MAXXX napisał/a:
siemka, chce abyscie napisali ile według was kosztuja czesci do tuningu auta. Nie mowie za ile robi sie to w garazu tylko ile trzeba zaplacic jak dajesz auto do "firmy"
- wydech 2 - 3 cale
- program sterujacy
- customowy fmic + orurowanie
- swap silnika do auta w ktorym nigdy nie siadział (mechanika)
- podlaczenie elektryki
prosze o powazne podejscie do tematu dodam tylko ze po robocie wlasciciel auta ma sie go nie wstydzic.

wydech 2 - 3 cale - zalezy ile kolanek pojdzie, ale to zlozona sprawa. Rozumiemy ze chodzi o Turbo wiec ebz zadnych tlumikow :mrgreen:
1) BARAN
2) DOWNPIPE
3) reszta wydechu

ad 1. sam baran to materialu na ponad 500-600pln + flansze (kazda po ok 140-160pln) + robota... zreszta zalezy wszystko jakie kolanka, jakie spawy, jakie flansze... to rozne rozniaste ceny.
ad 2. downpipe - flansze x2 zazwyczaj pare kolanek trzeba zmarnowac zeby dobnre wyjscie zrobic i zeby to jakos dobrze oplywalo.
ad 3. reszta wydechu - zalezy ile "zakretow" czy rura na wprost? ale pewnie bedziesz chial wydech puscic w przygotowanym przez fabryke tunelu - wiec z 12-14 kolanek na to przynajmniej pojdzie... ale sam material to koszty rzedu 700-1000pln + spawanie + kupa roboty.... wiec nikt za darmo tego nie zrobi....

lacznie: 2300-2600 z robota na bdb materialach z profesjonalnym spawaniem tak jak np Geo spawa, to malo kto :)



program sterujacy: zalezy od auta ... wiec nie wiem co konkretnie chcesz, ale trojenia sie roznie ... powiedzmy ze od okolo 1200zl do 4000zl


fimc + orurowanie... zalezy jak duzy ile materialu i kto bedzie robil orurowanie samo w granicach 500pln + przydalo by sie jakies gumy silikonowe + jakies inne pierdoły
no +- 300-400pln + ten Icek to przynajmniej 700zl (choc trzeba by zrobic rozeznanie).



swap 2000-2500 - jezeli roboota jest robiona w 3 dni (cena warszawska)



podlaczenie elektryki 1000pln - w 3 dni.



Ceny plus minus za robienie w 3 dni kazdego etapu.

czyli motor wrzucamy w 3 dni, 3 dni na orurowanie 3 dni na wydech elektronike itd itp...

TTomek - Sob Paź 20, 2007 22:24

:rotfl: :rotfl:
siwy napisał/a:
jezeli roboota jest robiona w 3 dni
:spoko: :spoko:

w tym konkretnym przypadku to w 3 dni to można chyba skierować nowy silnik nad miejsce po starym i przeciąć łańcuch na którym wisi :idea: (najszybszy swap) :spoko: a nie zamontować całkiem inny motor z konkretnym rozwiązaniem przeniesienia napędu i dwudziestoma kilogramami drutów, przez które będzie "latała" faza w celu prawidłowego funkcjonowania tego autka...

siwy napisał/a:
czyli motor wrzucamy w 3 dni, 3 dni na orurowanie 3 dni na wydech elektronike itd itp...


:haha: chciałbym zostać niezależnym obserwatorem tego "zjawiska" (bo w takim terminie to już nie jest normalna robota) , chyba , że swap wykonywany będzie w monster garage przez 6 ludzi , 10 godz dziennie...

siwy - Sob Paź 20, 2007 22:47

tyle to kosztuje w Wawie Tomek :mrgreen: przecwiczone wiec nie wiem z czego tu sie smiac :P

[ Dodano: Sob Paź 20, 2007 23:21 ]
TTomek napisał/a:
w tym konkretnym przypadku
okej, nie znalem sprawy juz wiem oco chodzi...
ale VmaX powinien to zaznaczyc na wstpeie, pisal po prostu o swapie ;)

w tym przypadku to koszty zdeka wiecej i napewno nie 3 dni....

V-MAXXX - Nie Paź 21, 2007 08:16

nie nie, nie mam konkretow na mysli chciałem tylko zobaczyć jak bardzo jesteście uświadomieni w cenach. Pytanie było ogólne bez konkretów i zadnych podtextów. Siwy wykonanie tego co napisałes w tydzień jest mozliwe tyle ze suma koncowa za robote bedzie razy 3 dlatego ze potrzeba mechanika, elektryka, spawacza i jezeli kazdy z nich ma torche pojecia dało by sie to auto zrobic w tydzień lecz klient nie był by zadowolony z koncowego efektu - mam na myśli wielkość rachunku :) :haha:
daniel - Nie Paź 21, 2007 09:30

Zrobienie nowej wiązki w CRXie, ponieważ silnik miał ją poobcinaną, trwało 3 dni a koszt to 2 tys zł
Fotki z prac http://ecu-performance.com.pl/2006/11/
A firmy tuningowe to trzeba omijać szerokim łukiem :rotfl:
Jak się ma wiedzę i zapał do pracy to można zrobić solidnie i szybko, i wtedy klient nawet jak zapłaci więcej to będzie zadowolony.
A jak auto stoi tygodniami, przepychane z kąta w kąt to nawet jak mniej zapłaci to nie bedzie zadowolony.

Nie napiszę ile u mnie trwał swap i ile kosztował, bo nie bedę podnosił zbyt wysoko poprzeczki waszym mechanikom :mrgreen:

cronosik - Nie Paź 21, 2007 10:19

oj nie badz taki napisz :)
siwy - Nie Paź 21, 2007 10:34

ja odpowiem: niecałe 48h.

V-MAXXX napisał/a:
Siwy wykonanie tego co napisałes w tydzień jest mozliwe tyle ze suma koncowa za robote bedzie razy 3
V-MAXXX, jezeli dywagujemy na temat tuningow bez konkretow, np takiej hóndy to ... n/c ... ceny dalem warszawskie i czas warszawski ;] tak samo widzisz, to jest rozmowa czysto hipotetyczna, nie wiemy w jakim stanie wiązka jest, jakie podpiecie dokladnie co i jak czego... tak troche jak rozmawiac o smaku cukierka nie widzac NAWET opakowania...

jedyne co z czym sie sam nie zgadzam co napisalem to o strojeniu - napisalem wariant najtanszy a nie dopisalem profi roboty :) /juz zedytowalem posta.


kazdy przypadek trzeba przeciez potraktowac indywidualnie - chciales czysto hipotetycznie to masz.

daniel325 - Nie Paź 21, 2007 11:54

dokładnie wszytko zależy od wielu czynników KSR piepszył swapy po 5-6mies czasem nawet 12 (tz robił) piepsząc sie ze wszystkim a chłopaki w łodzi bracja jagiełło umawiaja sie na konkretny termin wpadasz zostawiasz auto silnik (mowa o silniku oczywiscie takim który nie był nigdy seryjnie montowany w aucie, bo w innych przypadkach nie ma oczym mówić) mówią że za 2 tygodnie do odebrania napewno i w 90% po tygodniu jest do zabrania wszytko podpięte tak i wygladajace jakby wyjechało z fabryki
-teraz to co najważniejsze robocizna czyli swap od strony mechanicznej 1500zł (w cenie przerobienie układu wydechowego czyli wszytko co zwiazane z mechanika)
-elektryka w przypadku nowszych silników (gdzie są jakies posrane zabezpieczenia) zdjecie ews-u,obejście sond, podpiecie wszytkiego w taki sposób żę wszytko działa jak nalezy zegary gniazdo diagnostyczne itd 1500zł
ksr mimo tego ze brał wiekszą kase robił to zajebi. wolno
ale sa też oczywiście lepsi fachowcy ;)
jak coś robić to wedłog mnie u kogoś kto specjalizuje sie tylko w jednej marce
(ceny oparte na moim poprzednim aucie)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group