|   | 
								Lubelskie Forum Motoryzacyjne
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Park Techniczno - Serwisowy - Filtr stożkowy do A4 1.8 20V 
						
												 maślak - Nie Sty 20, 2008 17:29 Temat postu: Filtr stożkowy do A4 1.8 20V przymierzam sie do założenia filtr stożkowego w moim audi a4 i chciałem prosić o wasze opinie i doświadczenia z tym związane. Jaki to ma wpływ na silnik, spalanie ( dodam że mam założoną instalacje sekwencyjną) i osiągi??  zestaw o jakim myśle to : http://moto.allegro.pl/it...25km_super.html
												 agrabsabi - Nie Sty 20, 2008 18:44
  odpuść sobie ten zestaw z allegro     
 
 
bo albo to nie jest filtr K&N albo jest tak zciuchany że po podniesieniu go do góry słońce widać przez niego     
 
 
tak wygląda oryginalny filtr K&N zamontowany w tym silniku     
 
 http://www.fotosik.pl/pok...b9c19c574e.html
 
(który można kupić u mnie nowy za podobną cenę)     
 
 
jak będziesz miał czas podjechać do mnie to Ci pokażę jak doprowadzić max zimnego powietrza do stożka w tym przypadku     
 
na fotach przerubek jeszcze nie widać bo fotki były robione zaraz po zamontowaniu      
 
 
jak masz montować stożek to polecam tylko k&n i tylko w kicie     
 
będziesz miał wtedy filtr dedykowany wymierzony konkretnie pod twój model auta a właściwie silnika     
 
zalety w tym przypadku to gwarancja jakości, gwarancja prawidłowego filtrowania i po dostarczeniu odpowiedniej ilości zimnego powietrza zauważalne zmiany w pracy silnika     
 
...mocy to raczej nie doda ale będzie się ładniej wkręcał w obroty i dostanie lepszego wigoru w zakresie obrotów od 5000-7500     
 
 
k&n daje milion mil gwarancji przy odpowiednim użytkowaniu     
 
ważne aby go zgodnie z zaleceniami producenta i prawidłowo obsługiwać     
 
 
producent zaleca co 8000-1000km czyścić i impregnować (są specjalne zestawy do tego, k&n zaleca stosowanie impregnatów tylko swojej firmy)
 
 
metoda bardzo prosta       pryskasz detergentem filterek, czekasz aż brud odpuści po około 15min, wypłukujesz brud w letniej wodzie następnie suszysz, po wyschnięciu spryskujesz delikatnie olejkiem tak aby filterek po dotknięciu zostawiał tłusty nalot na palcach a nie żeby z niego ciekło     
 
 
wady to że stożek ryczy strasznie jak silnik pracuje pod obciążeniem     
 
 
niektórzy kupują stożki większe żeby lepiej ryczały     
 
nic bardziej mylnego      mniejszy głośniej pracuje     
 
 
a co do wielkości i doboru to już na lkt temat był poruszany http://lkt.pl/viewtopic.p...o%BFek&start=15
 
poczytaj jest dużo ciekawych informacji w tym temacie     
 
 
pozdro
												 Hugo - Nie Sty 20, 2008 19:24
  Stożek nic nie daje tak naprawde w tym silniku.Sprawdzone wielokrotnie i na hamowni lepsze wyniki wychodziły na seryjnej wkładce niż na stożku.Tak więc do zwykłego silnika to zbędny wydatek
												 maślak - Nie Sty 20, 2008 19:57
  temat rzeka z tego co czytałem. Widze że sie na tym "troche" znasz      bo ja nie bardzo     . Mógłbyś mi zaproponować jakiś kit , prześlij link (fotke, cena) . dzięki za zainteresowanie
												 agrabsabi - Nie Sty 20, 2008 20:37
 
  	  | Hugo napisał/a: | 	 		  | Stożek nic nie daje tak naprawde w tym silniku.Sprawdzone wielokrotnie i na hamowni lepsze wyniki wychodziły na seryjnej wkładce niż na stożku.Tak więc do zwykłego silnika to zbędny wydatek | 	  
 
nie zgodzę się z tobą Darku     
 
pisałem wyżej że mocy to raczej nie da      dlatego na hamowni nic nie dojdzie     
 
 
ale sam stosuję i różnicę odczułem
 
...kiedyś po wyżej 5000obr/min tchu mu brakowało i się dusił teraz po wyżej tej granicy zaczyna ożywać (prawie jak japończyk)     
 
no jeszcze jak się wydech zrobi (nie tylko końcowy) i trochę w elektronice pogrzebie to nawet chce to jechać         trochę więcej jadu ma     
 
 
 	  | maślak napisał/a: | 	 		  | Mógłbyś mi zaproponować jakiś kit , prześlij link (fotke, cena) . | 	  
 
  http://kandn.com/images/l/57-0514.jpg
 
jakieś 350pln, dostępny z dnia na dzień    
												 maślak - Pon Sty 21, 2008 08:12
  Agrabsabi, zajmujesz sie też wydechami i chiptuningiem???
												 MACIOR - Pon Sty 21, 2008 09:20
  Stożek i ledwo dające sobie rade z ciężką budą 1.8. ludzie litości. Chcesz mieć więcej koni sprzedaj auto i kup coś szybszego, albo swapuj. Szkoda kasy na dłubanie tego silnika.
												 agrabsabi - Pon Sty 21, 2008 09:23
 
  	  | maślak napisał/a: | 	 		  | Agrabsabi, zajmujesz sie też wydechami i chiptuningiem??? | 	  
 
nie zajmuje się, jeżdżę busem w firmie tuningowej     
 
ale jak coś to pytaj na gg     
 
 
układy wydechowe profesjonalnie z hamowaniem robią w firmie El-tec w Piastowie 
 
(dużo ludzi z Lublina już tam robiło)
 
chip-tun u Tomka w techmaxie na Szańcowej, a chp-diesel u Alana na Dożynkowej     
 
 pozdro
												 maślak - Pon Sty 21, 2008 13:22
 
  	  | MACIOR napisał/a: | 	 		  | Stożek i ledwo dające sobie rade z ciężką budą 1.8. ludzie litości. Chcesz mieć więcej koni sprzedaj auto i kup coś szybszego, albo swapuj. Szkoda kasy na dłubanie tego silnika. | 	  
 
  
 
Niedawno kupiłem ten samochód więc narazie zostane przy nim, ale w przyszłości pewnie zmienie na coś mocniejszego. Mam jeszcze pytanie odnośnie spalania, czy wzrośnie po założeniu stożka??
												 agrabsabi - Pon Sty 21, 2008 13:32
 
  	  | maślak napisał/a: | 	 		  | Mam jeszcze pytanie odnośnie spalania, czy wzrośnie po założeniu stożka?? | 	  
 
spalanie to indywidualna sprawa każdego auta dlatego są takie rozbieżności w opiniach i danych użytkowników     
 
...w moim przypadku z 11l/100 na 14l/100    
												 maślak - Pon Sty 21, 2008 13:51
  sam stożek podniósł spalanie o 3 litry, powiem szczerze że jestem troche przerażony          Ale w końcu coś za coś. chiptuning pewnie też podwyższy spalanie??   
												 MACIOR - Pon Sty 21, 2008 15:33
  Wzrośnie bo będzie fajnie buczało spod machy i się będzie cisneło, przy normalnej jeździe będzie paliło tyle ile paliło. Przemyśl sobie jeszcze raz temat stożkowania i wydechowania, ja tam bym szukał A4 1.8T angola czy jakiegoś dzwona i swapował, zawsze potem można fanty które zostały pogonić i wyjdą naprawde grosze jak będziesz sobie to sam robił.
												 maślak - Pon Sty 21, 2008 16:25
  powiem szczerze że mnie nie stać na takie wydatki jak zakup następnego auta nawet rozbitego angola     Poza tym turbo odpada bo musi mieć LPG . Po prostu $$$$
												 Hugo - Pon Sty 21, 2008 21:55
 
  	  | maślak napisał/a: | 	 		  powiem szczerze że mnie nie stać na takie wydatki jak zakup następnego auta nawet rozbitego angola     Poza tym turbo odpada bo musi mieć LPG . Po prostu $$$$ | 	  
 
 
To w takim razie zapmnij o jakimkolwiek dłubaniu tego auta.Wywalisz kupe kasy , efekty będą znikome , a auto nie dość , że i tak nie będzie szybkie to jeszcze będzie paliło w cholere paliwa
												 marewel - Wto Sty 22, 2008 01:07
  Odpusc sobie ten stozek,szkoda kasy bedzie tylko kupa ryku spod maski i nic pozatym.Lepszym rozwiazaniem bedzie zainwestowanie w wydech.
												 Hugo - Wto Sty 22, 2008 06:45
 
  	  | marewel napisał/a: | 	 		  | Odpusc sobie ten stozek,szkoda kasy bedzie tylko kupa ryku spod maski i nic pozatym.Lepszym rozwiazaniem bedzie zainwestowanie w wydech. | 	  
 
 
Masz na myśli końcowy pierdzący czy kompletny 3' przelotowy ??    
 
 
prosisz się o bana     
 
to jest temat o stożkach a nie o wydechach i tłumikach     
												 marewel - Wto Sty 22, 2008 23:57
  Przelotowy za 5 zl    
 
Mowie o kompletnym wydechu 3.5"   
 
 
...a  ty co      czytać nie umiesz     
 
temat brzmi...    " Filtr stożkowy do A4 1.8 20V "
												 Brzozka - Sro Sty 23, 2008 00:10
  a po kiego mu te 3,5"...co mu to da?
 
 
czy mu da czy nie da to nie jest temat do pisania o tym     
												 Hugo - Sro Sty 23, 2008 06:15
 
  	  | Brzozka napisał/a: | 	 		  | a po kiego mu te 3,5"...co mu to da? | 	  
 
 
Nic mu nie da , to żarty były    
												 marewel - Sro Sty 23, 2008 22:47
  Tak na powaznie to sam kiedys mialem zapodac dedykowany sportowy,dalby troche dzwieku.
												 
					 | 
				 
			 
		 |