Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - Koniec dywagacji ile evo ma mocy

pilachgt - Pią Mar 21, 2008 19:09
Temat postu: Koniec dywagacji ile evo ma mocy
Moc wyszla az za dobrze. Ale moment do pupy. 16NM mniej anizeli fabryczne EVO.


Jaqub - Pią Mar 21, 2008 20:28

cos grubszego szykujesz czy tak dla frajdy byles wczoraj w gliwicach?
pilachgt - Pią Mar 21, 2008 20:52

Jaqub napisał/a:
cos grubszego szykujesz czy tak dla frajdy byles wczoraj w gliwicach?

ja cały czas jestem u siebie na wsi :) . jedynie w poniedziałek byłem w katowicach oddać evo do tych co podobno sie znają :)

siwy - Sob Mar 22, 2008 00:02

wrzuc se to do swojego tematu w projektach. bez kitu nie jestes wazniejszym autem niz moj trabant, a ja na glowne nowinek technicznych nie wrzucalem


po za tym Twoj Stary to gangster :haha:

QSY - Sob Mar 22, 2008 00:08

siwy napisał/a:

po za tym Twoj Stary to gangster :haha:


dlatego nie fikaj małolat :haha:

tak na powaznie to co szpącisz przy EVO?

Bagio - Sob Mar 22, 2008 00:12

siwy napisał/a:
wrzuc se to do swojego tematu w projektach

Chyba nie ma tematu o evo :/ Sam bym sie dowiedzial co modzone i ile w serii to ma bo ja kompletnie nie wiem :oops: :oops: :oops:

siwy - Sob Mar 22, 2008 00:17

No to Hagiet juz ma podstawe do zalozenia tematu :)
pilachgt - Sob Mar 22, 2008 00:19

nie mam ochoty wrzucac tego do projektu to po 1.
po 2 wrzucilem to tylko po to by nie bylo gadek jesli evo ma tyle mocy to dostanie, jesli nie dostanie to ma wiecej

[ Dodano: Sob Mar 22, 2008 00:21 ]
jedno jest pewne. evo niedomaga, bo moment jest za slaby, sporo za slaby. oraz jego max punkt powinien byc w okolicach 3-4 tys. obr. a nie 5

SZANIA - Sob Mar 22, 2008 13:49

:fucku: a mowilem ze to nie seria?? seria dostaje w pupe od ibi a twoj mi odchodzil ze 2 dlugosci wiec... mialem racje.. ty oszukiwaczu przebrzudly heheh :fucku:
Vesti - Sob Mar 22, 2008 14:17

SZANIA napisał/a:
ty oszukiwaczu przebrzudly heheh

Szania powinieneś napisać...

ty Danielu przebrzydły heheh.. :D




No i zostałem zmuszony do edycji postu.. :D

Super moca definuje się EVO.
Szkoda niutonków.. Danielu

Powodzonka w budowie 550KM
:spoko: :D

KIT GTO - Sob Mar 22, 2008 23:28

wynik niezły ale zamierzone 550KM to dopiero będzie sztos :)


jest u nas coś mocnego jak te przyszłe 550KM ?

Juzek - Nie Mar 23, 2008 08:45

550 rotfl :P

obys Pilach w terminie odzyskal auto :spoko:

SZANIA - Nie Mar 23, 2008 10:09

stage 2 to ile mocy?? palihgt ty pewnie wiesz.. http://pl.youtube.com/wat...feature=related

[ Dodano: Nie Mar 23, 2008 10:14 ]
tylko nie mow ze 550 ps to stage np... 4 :wow: rotfl bo wtedy sobie nie wyobrazam jak to bedzie latac :D

pilachgt - Nie Mar 23, 2008 10:25

jezeli mialbym dojsc do stage 4 to wtedy evo mialoby z 800 koni.
moj garrecik ma wydajnosc 400-600KM, wiec nie koniecznie musi byc 550km.

SZANIA - Nie Mar 23, 2008 10:51

czyli stage 2 to to 550? czy np 400 ?? bo tam na filmiku sie zastanawialem wlasnie bo rs4 ciezsze chyba jest? a dosc szybo przechodzilo..
msjk - Nie Mar 23, 2008 11:00

wg VTG dla EVO IX STAGE II 340 kM/ 420Nm+
wg MAPTEK dla EVO IX - Zestaw 2 360 kM / 450 Nm

Dla EVO VIII
VTG STAGE II 330kM/ 415Nm+
MAPTEK Zestaw 2 330-340 kM / 430-450 Nm

Daniel z tego co mowi to ma byc 550KM czyli wg VTG jest to zestaw VII :spoko:

SZANIA - Nie Mar 23, 2008 11:02

:haha: :haha: to ja juz nic nie rozumiem .. czyli tamto evo mialo ok 350 ps ok..
pilachgt - Wto Mar 25, 2008 18:52

co do mocy u mnie to najlepsze jest to ze z katalizatorem tyle wyszlo.

teraz nie bedzie kata wiec bedzie glosniej i szybciej :D :D:D:D

dyfer juz zlozony po tym jak zostal rozebrany na czesci pierwsze :D , teraz naprawa zawieszenia.

potem bedzie walka z moca :)

Zell - Sro Mar 26, 2008 11:55

pokaż tego Garretta :)
pilachgt - Sro Mar 26, 2008 12:01

Zell napisał/a:
pokaż tego Garretta :)

poszukaj w foto :D
kiedys go zamieszczalem

[ Dodano: Sro Mar 26, 2008 12:02 ]

DeeS - Sro Mar 26, 2008 12:39

haah :) jest i straznik co by mocy nie odjelo.. :) :spoko:
Stacho_16V - Sro Mar 26, 2008 13:22

kosior ! :)
Zell - Sro Mar 26, 2008 14:59

model i A/R ? myślałem, że na zdjęciu zobacze ;D

no, a strażnik rewelka :D

pilachgt - Sro Mar 26, 2008 15:12

ar 82
a model to gt35/40r bodajze. napewno gt z r i napewno 35 :)

a co do straznikow od roku jest ich dwoje :)

crOOchy - Sro Mar 26, 2008 18:06

ładny IC też do evo?
pilachgt - Sro Mar 26, 2008 18:12

crOOchy napisał/a:
ładny IC też do evo?

jeszcze nie wiem, ale raczej nie.
co2 bedzie wiec wielki ic az tak potrzebny nie bedzie

Zell - Sro Mar 26, 2008 19:11

jak A/R 82 to GT35

no jak tak się patrzę na wykres turbiny to tak między 1.5 a 2.0 bary będzie trzeba dmuchać ;)

pilachgt - Sro Mar 26, 2008 19:19

wlasnie znalazlem mape kompresora ktora kiedys badalem i chyba kompresor ma ar 70 a strona goraca 82

na turbinie mam wybite gt3540r ale jest to gt3582r :)

MACIOR - Sro Mar 26, 2008 21:36

pilachgt napisał/a:
crOOchy napisał/a:
ładny IC też do evo?

jeszcze nie wiem, ale raczej nie.
co2 bedzie wiec wielki ic az tak potrzebny nie bedzie



Fajnie Ci konie będą uciekały jak zaczniesz psikać CO2 na IC :D Myślałeś nad wodniakiem ???

pilachgt - Sro Mar 26, 2008 21:39

nie zaczna :)
nie chce wodnego. lezalo u mnie w domu co2 to sobie nim popsikam troche

corey - Sro Mar 26, 2008 22:06

jak gt35 to bedzie duzo mocy ,spora krowa
SZANIA - Czw Mar 27, 2008 09:12

koozak turbawka rysiu a mowilem zeby go nie wkurzac bo teraz dowali tyle mocy ze na wstecznym bedzie nas dmuchac.. :haha: :spoko:
pilachgt - Pią Mar 28, 2008 15:28

coraz bardziej sie zrażam do tych którym evo oddałem :/

ale nic to zobaczymy co będzie jak wróci

noodl3s - Pią Mar 28, 2008 16:12

pilachgt napisał/a:
coraz bardziej sie zrażam do tych którym evo oddałem :/

ale nic to zobaczymy co będzie jak wróci

czemu? ponoc zaklad profi

pilachgt - Pią Mar 28, 2008 16:14

noodl3s napisał/a:
pilachgt napisał/a:
coraz bardziej sie zrażam do tych którym evo oddałem :/

ale nic to zobaczymy co będzie jak wróci

czemu? ponoc zaklad profi

no właśnie przy mnie wychodzi że nie do końca :/

ale poczekamy zobaczymy (narazie jedna rzecz mocno mnie wpienila, a druga pokazała że nie wszyscy mają tak ogromną wiedzę tam)

Jaqub - Pią Mar 28, 2008 19:38

pilachgt napisał/a:
ale nic to zobaczymy co będzie jak wróci

nie wiem czemu placzesz... przeciez opon masz (wg tego co pisales) sporo wiec jedyne co to beda lepiej nadkola zabezpieczone przed korozja :spoko:

pilachgt - Pią Mar 28, 2008 20:01

Jaqub napisał/a:
pilachgt napisał/a:
ale nic to zobaczymy co będzie jak wróci

nie wiem czemu placzesz... przeciez opon masz (wg tego co pisales) sporo wiec jedyne co to beda lepiej nadkola zabezpieczone przed korozja :spoko:


bo jezeli ktos bierze samochod wiedzac ze check sie swieci, hamuje go nie sprawdzajac czemu check sie swieci, wymienia walki silniku nie wiedzac czemu check sie swieci to chyba nie jest profesjonalne podejscie.

bo na moj gust samochodu ktoremu cos dolega sie nei tuninguje. do dzis nikt nie sprawdzil co jest nie halo - a samochod zostal shamowany, rozlozony i zlozony silnik i sie gotuje do strojenia.

ale widac check to zwykla kontrolka nic nie znaczaca :)

Jaqub - Pią Mar 28, 2008 20:06

sprawdz jak odbierzesz auto czy nie jest zaklejona plastelina lub kabelek nie jest obciety... widzialem w bełkocie jak gosc plastelina zakleil kontrolke airbagu :haha:
slg - Pią Mar 28, 2008 20:20

pilachgt napisał/a:
na moj gust samochodu ktoremu cos dolega sie nei tuninguje

święta prawda , to powinno być podstawową zasadą każdej szanującej sie firmy tuningowej. Ja np nigdy nie zrobie chiptuningu w TDi któremu coś dolega.

pilachgt - Pią Mar 28, 2008 20:32

wiec jak widzicie mam powody do zmartwien. potem samochod mi wybuchnie ibedzie na mnie bo chcialem wiecej mocy :/
Paweel - Pią Mar 28, 2008 21:09

Jaqub napisał/a:
sprawdz jak odbierzesz auto czy nie jest zaklejona plastelina lub kabelek nie jest obciety... widzialem w bełkocie jak gosc plastelina zakleil kontrolke airbagu :haha:



klasyką jest zapinanie kontrolki ciśnienia oleju w polonezie (ew. kaszlaku) z kontrolką ładowania coby na wolnych obrotach nie błyskała :haha:


aaa co do tematu to chyba wziąłbym sobie jeszcze z dwie osoby kumające czacze do odbioru auta
coby nie było że coś na mega drucie jedzie :/

pilachgt - Sro Kwi 02, 2008 17:56

co za ku..wa wkurzajaca firma ta 4turbo
wiedzieli po pierwszym hamowaniu ze jest problem z momentem, ale mialo byc wszytsko dobrze po finalnym strojeniu i k..wa to samo - moc 363 km i moment tylko 410nm

wiedzieli ze turbina slabo dmucha, ale mialo byc wszystko dobrze.
boost kontrolerem za 100$ bym wyciagnal taki moment co oni robia za 3660 i tu pisze o kosztach samego strojenia :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

jestem piekielnie zly bo nei mam samochodu od 17 marca i moze sie okazac ze predko nie przyjedzie.
powoli zaczynam zalowac ze nie pojechalem do vtg (chociaz mozewtedy bym zalowal ze nei oddalem do 4t)

Jaqub - Sro Kwi 02, 2008 18:20

pilachgt napisał/a:
jestem piekielnie zly bo nei mam samochodu od 17 marca i moze sie okazac ze predko nie przyjedzie.
powoli zaczynam zalowac ze nie pojechalem do vtg (chociaz mozewtedy bym zalowal ze nei oddalem do 4t)


nic tak nie motywuje jak telefon od zdenerwowanego klienta ktory chce sie "pochwalic" jak zostal potraktowany :spoko:

pilachgt - Czw Kwi 03, 2008 11:13

kompresja dobra :D :D :D , wiec przyczyna braku cisnienia na mniejszych obrotach nie lezy w zaworachi przynajmniej wiem ze jeszcze evo nei jest takie skatowane mimo 44 tys przebiegu :D
xXx - Czw Kwi 03, 2008 13:59

Do tej pory myślałem, że 4Turbo to jedyna firma w PL, która naprawdę ma obcykany temat EVO, ale nie ma co zapeszać, zobaczymy jak to będzie gdy odbierzesz auto.

Powodzenia...

_Rafi_ - Czw Kwi 03, 2008 14:39

A czemu nie oddałeś do Steca ,można wiedzieć?
Blisko i podobno ogarnia temat evo.

pilachgt - Czw Kwi 03, 2008 15:19

bo podobno nie warto do steca (wiele osob mi tak mowilo)

moment odzyskany - ale kosztem mocy 35xKM i 45N?Nm.

Jest to wystrojone bezpiecznie - czyli nic nie stuka, nic nie puka i jezdzi na zwyklej 98

ale moc mi sie nie podoba i chyba zrezygnuje z opcji mapa na zime i 2 mapa bedzie max co sie da na racingu

wolton22 - Czw Kwi 03, 2008 16:59

A ja tam słyszałem mnóstwo dobrych opinni o stecu... jeżdżę przez urzędów codziennie i widzę naprawdę coraz to inne evo... na różnych tablicach z całej polski... To jest tylko moje zdanie i to co słyszałem...
pilachgt - Czw Kwi 03, 2008 19:09

to samo pisza o 4t i tez jest tam mnostwo lancerow :D

jutro rano jade po evo

moc stanela na 310 koniach ale za to 410NM wiec bedzie lepiej ciut jak bylo :D :D

dzis jestem zadowolony bo na w koncu evo bedzie pod domem :) :D
z mocy nei za bardzo, ale co tam

Jaqub - Czw Kwi 03, 2008 19:13

a jak program "Krejzi"?
pilachgt - Czw Kwi 03, 2008 19:16

Jaqub napisał/a:
a jak program "Krejzi"?

nie ma programu krejzi, bo chce miec juz samochod
jest tylko program bezpieczny czyli niby 35xkm i 45xNM na ktorym nic nie stuka, nic sie nei dzieje i nie powinno nic sie popsuc podczas szalenstw

sam sie troche wkopalem bo gdybym chcial program na racingu to pewnie byloby 37x km, ale nei chcialem jezdzic z beczkami racinga np do uleza.

bedzie zle to program bezpieczny bedzie tym delikatnym :)

[ Dodano: Czw Kwi 03, 2008 20:17 ]
jak dostane wykresy to je wkleje i mozna zamykac temat :D :D

Jaqub - Czw Kwi 03, 2008 19:19

pilachgt napisał/a:
bedzie zle to program bezpieczny bedzie tym delikatnym

pilachgt napisał/a:
sam sie troche wkopalem bo gdybym chcial program na racingu to pewnie byloby 37x km, ale nei chcialem jezdzic z beczkami racinga np do uleza.

troche szkoda... w sumie to i tak pisales o duzej ilosci kompletow kol ktore beda podrozowac to jedna beczka wachy dodatkowo chyba nie zrobila by duzo roznicy...

pilachgt - Czw Kwi 03, 2008 19:26

Jaqub napisał/a:

troche szkoda... w sumie to i tak pisales o duzej ilosci kompletow kol ktore beda podrozowac to jedna beczka wachy dodatkowo chyba nie zrobila by duzo roznicy...


tak, ale to jest klopot

przyklad:
latam na 98, ale nagle potrzebuje mocniejszy samochod bo jakis diesel podskakuje i mysli ze jest szybki. a tu w 3/4 zbiornika 98. mocnego kompa nei zapne bo moze stukac samochod, wylac tez nie wyleje. a tak w kazdej chwili moge sie przerzucic na mocniejszy komp.

co do mocy mam andzieje ze do konca roku wystarczy i teraz tylko skoncentruje sie na gwincie i na doskonaleniu moich umiejetnosci.
jak mocy bedzie za malo to trzeba bedzie kombinowac - ale zobaczymy :)
jeszcze nei jechalem tym co jest, a po 20 dniach braku evo to i pewnie 260 konikami sie zadowole :D

slg - Pią Kwi 04, 2008 07:03

pilachgt napisał/a:
bo jakis diesel podskakuje i mysli ze jest szybki

aluzja do ibizy ? :) , bo chyba zaden inny diesel Ci nie grozny w naszym miescie , a po tych modach to i mój też :D

V-MAXXX - Pią Kwi 04, 2008 07:47

i tu jest własnie potrzebne myslenie i czytanie ze zrozumieniem jest szybki ale czy wystarczająco. W porownaniu z innymi dieslami robi robote.
pilachgt - Sob Kwi 05, 2008 00:49

co do diesela to zart

a co do evo to porazka :/

pojechalem po samochod, usterki czyli braku momentu nie zlikwidowali, ale zastosowali polsrodek czyli wsadzili restryktor - ucial mi mocy ale dal momentu
na wykresie mialem 344KM i chyba 445NM.
Czyli doszlo 39 koni za promocyjna cene ze wszytskim, z tymi materialami co kupilem ponad 11 tyś. zł

wsiadłem w tak wystrojony samochód i porażka :/ - niby dmuchał 1,6-1,7 a jechał dość średnio - tzn lepiej jak wcześniej, coś tam sie napędzał no ale kicha
zmierzylem go gejtechem i czasy jakie uzyskalem to 13,00(z funkcja zmiana biegu bez puszczania gazu) oraz 13,22s (normalnie zmieniajac biegi).

tak wiec troszkę podyskutowałem i wszyło że nie chcą walczyć dalej z tym samochodem i za strojenie oddali kasę i wgrałi mi seryjną mapę co miałem, z małym modem do tego co zostało zamontowane.

kiedyś samochód ładował 1,2-1,3
teraz ładuje 1,0-1,3 - ogólnie mocno się to wacha lubiąc siedzieć na 1,1 - tłumaczą to odetkanym wydechem i innymi wałkami (mowię o mniejszym doładowaniu)
ale co najlepsze samochód na seryjnej mapie, ładując głownie 1,1 robi czas przy normalnych zmioanach biegó 13,56 czyli tylko gorszy o 0,34s od samochodu zestrojonego i ładującego duże ciśnienie.
wychodziu na to że albo moje evo jakieś dziwne, albo kiepskie w 4t mają pojęcie.

napewno na dzień dzisiejszy samochód ma nierówne obroty( przez wałki), popychacz stuka (to akurat nei wiem czemu - wcześniej tego nie był) oraz 7 tysi jestem w plecy - a posiadam samochód dość podobnie jeżdżący do tego przed modami.

tak więc totalna kaszana i ogólne zniechęcenie - planowałęm teraz do vtg uderzyć ,a le nei wiem czy nie kupie sobie boost controlera i sam się nie będę bawił pilnująć egt i afr. wydam 100$ a uzyskam moc jaką mi oferowano za kilka tysięcy w 4t :/


jedno co mi przychodzi do głowy to:

że nie waro było cokolwik w evo tykać :/ :/ :| ;(

MACIOR - Sob Kwi 05, 2008 05:43

Wymieniali ci popychacze przy zmianie wałków ????
Spawos - Sob Kwi 05, 2008 07:39

nie wiem po co w moc ... no chyba ze do poszalenie spod swiatel , a jak na tor smigasz dobry zawias / Dobre slicki/ moze jakies hamulce i mozesz tym wszystko wygrywac :) bo mocy nie trzeba wiecej :) a ceny pewnie podobne by byly za to wszytko :) a byl by szybszy o te kilka sek moze :)

:)

KIT GTO - Sob Kwi 05, 2008 07:40

a jeśli to tylko podpucha ze strony pilachgt, :>
V-MAXXX - Sob Kwi 05, 2008 08:37

pilachgt napisał/a:
co do diesela to zart

a co do evo to porazka :/

pojechalem po samochod, usterki czyli braku momentu nie zlikwidowali, ale zastosowali polsrodek czyli wsadzili restryktor - ucial mi mocy ale dal momentu
na wykresie mialem 344KM i chyba 445NM.
Czyli doszlo 39 koni za promocyjna cene ze wszytskim, z tymi materialami co kupilem ponad 11 tyś. zł

wsiadłem w tak wystrojony samochód i porażka :/ - niby dmuchał 1,6-1,7 a jechał dość średnio - tzn lepiej jak wcześniej, coś tam sie napędzał no ale kicha
zmierzylem go gejtechem i czasy jakie uzyskalem to 13,00(z funkcja zmiana biegu bez puszczania gazu) oraz 13,22s (normalnie zmieniajac biegi).

tak wiec troszkę podyskutowałem i wszyło że nie chcą walczyć dalej z tym samochodem i za strojenie oddali kasę i wgrałi mi seryjną mapę co miałem, z małym modem do tego co zostało zamontowane.

kiedyś samochód ładował 1,2-1,3
teraz ładuje 1,0-1,3 - ogólnie mocno się to wacha lubiąc siedzieć na 1,1 - tłumaczą to odetkanym wydechem i innymi wałkami (mowię o mniejszym doładowaniu)
ale co najlepsze samochód na seryjnej mapie, ładując głownie 1,1 robi czas przy normalnych zmioanach biegó 13,56 czyli tylko gorszy o 0,34s od samochodu zestrojonego i ładującego duże ciśnienie.
wychodziu na to że albo moje evo jakieś dziwne, albo kiepskie w 4t mają pojęcie.

napewno na dzień dzisiejszy samochód ma nierówne obroty( przez wałki), popychacz stuka (to akurat nei wiem czemu - wcześniej tego nie był) oraz 7 tysi jestem w plecy - a posiadam samochód dość podobnie jeżdżący do tego przed modami.

tak więc totalna kaszana i ogólne zniechęcenie - planowałęm teraz do vtg uderzyć ,a le nei wiem czy nie kupie sobie boost controlera i sam się nie będę bawił pilnująć egt i afr. wydam 100$ a uzyskam moc jaką mi oferowano za kilka tysięcy w 4t :/


jedno co mi przychodzi do głowy to:

że nie waro było cokolwik w evo tykać :/ :/ :| ;(



czytajac cały temat zauwazyłem ze miałes dac auto tam gdzie się na tym znają. Olałes Lubelskiego druciarza co Ci wozy struga ( LECHO :) ) i dałes wóz do roboty specom. Jak sie teraz okazuje jestes lżejszy o siano i zły ze wogole coś robiles. Hmm :| Zaczynam tracic wiare w Polski tuning za uczciwa kase. Chyba trzeba wydac worek siana odwiedzic z 5 warsztaow powkurwiac sie troche zeby woz po 6 miechach zacza latac.

ctv - Sob Kwi 05, 2008 10:23

Jesli to nie podpucha, zadzwon do mnie 8) pomoge
V-MAXXX - Sob Kwi 05, 2008 12:29

ctv napisał/a:
Jesli to nie podpucha, zadzwon do mnie 8) pomoge

mały OT TY to czasem bana nie masz? :)

ctv - Sob Kwi 05, 2008 12:49

:D niewiem jak chcesz mozesz mi dac :)
MACIOR - Sob Kwi 05, 2008 13:42

V-MAXXX napisał/a:
ctv napisał/a:
Jesli to nie podpucha, zadzwon do mnie 8) pomoge

mały OT TY to czasem bana nie masz? :)


Już ma spowrotem i nie róbcie offtopa.

pilachgt - Sob Kwi 05, 2008 16:03

popychaczy nie wymieniali

to nie jest podpucha. jakbym mialk podpuszczac ze mam slaby woz to bym nie pisal ze robie moc

[ Dodano: Sob Kwi 05, 2008 17:58 ]
V-MAXXX napisał/a:


Olałes Lubelskiego druciarza co Ci wozy struga ( LECHO :) ) i dałes wóz do roboty specom. .


lecho nei ma pojecia o strojeniu, wiec oddalem tam gdzie powinni miec pojecie

daniel - Sob Kwi 05, 2008 17:09

A setup, kto dobierał?
pilachgt - Sob Kwi 05, 2008 17:15

caly setup to moj pomysl ktory opieral sie na standartowych setupach robionych na calym swiecie
czyli wydech, walki, dolot, pompa, swiece i strojenie

KOSA - Sob Kwi 05, 2008 17:22

Generalnie to firma dała ciała. Skoro miała by mieć pojęcie, to jak nawet któryś element był by źle dobrany to powinna wychwycić i powiedzieć. Tym bardziej że mody nie są jakieś drastyczne. Jedynie może wałki zbyt ostre? A nie masz przypadkiem któregoś wałka przestawionego? Może przy wymianie ktoś się machnął o jeden ząbek.
pilachgt - Sob Kwi 05, 2008 17:32

KOSA napisał/a:
Generalnie to firma dała ciała. Skoro miała by mieć pojęcie, to jak nawet któryś element był by źle dobrany to powinna wychwycić i powiedzieć. Tym bardziej że mody nie są jakieś drastyczne. Jedynie może wałki zbyt ostre? A nie masz przypadkiem któregoś wałka przestawionego? Może przy wymianie ktoś się machnął o jeden ząbek.


ne sadze

samochod mial niedor nm przed i po strojeniu, wiec wina nie lezy w walku.

walki za ostre nie sa - na serii ludzie biora zazwyczaj 264 obydwa, czasami 272
hybryda 264 i 272 to mialo byc najlepsze polaczenie - kiedys byla dyskusja o tym na sr i wykresy na walkach oruginalnych, 264, 272 i 264/272
ta ostatnia konfiguracja wypadala podobnie do 264 ale troszke ciekawiej, wiec wybralem taka

KOSA - Sob Kwi 05, 2008 17:38

A masz gdzieś wykres z podobnej lub takiej samej konfiguracji?? Pisałem o wałkach bo np w 200sx przez przestawienie wałka ssącego o jeden ząbek dochodzi nawet 40Nm
pilachgt - Sob Kwi 05, 2008 17:40

KOSA napisał/a:
A masz gdzieś wykres z podobnej lub takiej samej konfiguracji?? Pisałem o wałkach bo np w 200sx przez przestawienie wałka ssącego o jeden ząbek dochodzi nawet 40Nm


mam swoj wykres z moca i momentem jakim chcaili mi oddac samochod

musze go zeskanowac
a samochodu innego nei mam w podobnej konfiguracji

[ Dodano: Sob Kwi 05, 2008 18:44 ]
u mnie moze byc problem z wg, ale wymyslali mi ze i turbo przydalo by sie zmienic

V-MAXXX - Nie Kwi 06, 2008 07:37

mówiąc o Lechu miałem na mysli robote mechaniczną a nie strojenie :) stroic mogłeś w np Fałtegie ( to tylko pomysł ) a tak zapłaciłeś za usługe mechaniczna ktora i tak zjebali bo uszkodzone hydro da sie wychwycic jak ktoś ma pojecie w czasie składania silnika. Co do turbo to wiem ze jest tylko kilka przypadkow kiedy turbo nie doładowuje albo z silnika wydostaje sie za mało gazów spalionowych albo uszkodzony jest DW lub samo sterowanie turbina. Uszkodzenie DW idzie bardzo łatwo sprawdzic i nie trzeba znac sie na japoncach. TD05-16 nie jest duzą turbina i przy wałkach i luzniejszym wydechu powinna sie ładnie nakrecać. Z kolei bajka o uszkodzonym DW troche mnie dziwi skoro dali rade nadmuchac 1,7 bara bo taki podobno był setup? Jezeli gazy spalinowe wydostaja sie przez oko DW to mozesz zapomniec o wysokim doladowaniu. Sprawa moze lezec po stronie łopat turbiny i mechanicznym uszkodzeniom ale wtedy powinna byc trocske głosniejsza niz zwykle. Oczywiscie moge tu wymienicac przyklady czemu turbo nie ładuje bo przez kilka lat pracy z turbinami nazbierało sie ciekawych przypadków. Powiedz mi jeszcze czy w Lancerze jest recyrkulacja spalin???
daniel - Nie Kwi 06, 2008 10:48

V-MAXXX napisał/a:
mówiąc o Lechu miałem na mysli robote mechaniczną a nie strojenie :) stroic mogłeś w np Fałtegie ( to tylko pomysł ) a tak zapłaciłeś za usługe mechaniczna ktora i tak zjebali bo uszkodzone hydro da sie wychwycic jak ktoś ma pojecie w czasie składania silnika.


Bardzo dobrze, że robił wszystko w jednym miejscu, tak by było przerzucanie winy między osobą składającą silnik, a strojącą.

KOSA - Nie Kwi 06, 2008 13:18

Daniel ma racje.
Przydał by się wykres z hamowni z wskazaniem doładowanie/obroty, oraz AFR, wtedy można by przynajmniej przypuszczać co niedomaga

V-MAXXX - Nie Kwi 06, 2008 14:52

daniel napisał/a:
V-MAXXX napisał/a:
mówiąc o Lechu miałem na mysli robote mechaniczną a nie strojenie :) stroic mogłeś w np Fałtegie ( to tylko pomysł ) a tak zapłaciłeś za usługe mechaniczna ktora i tak zjebali bo uszkodzone hydro da sie wychwycic jak ktoś ma pojecie w czasie składania silnika.


Bardzo dobrze, że robił wszystko w jednym miejscu, tak by było przerzucanie winy między osobą składającą silnik, a strojącą.



pewnie teraz na reklamacje znowu musi jechac iles tam kilomtrow zostawiac auto potem znow jechac i tak w kolko

QSY - Nie Kwi 06, 2008 16:11

jak by nie patrzec Evo w oczach przyspiesza troszke bardziej, widac to byo zdecydowanie dzis na torze ;)
blind7 - Nie Kwi 06, 2008 20:25

dopisuje się do Qsego lepiej przyspiesza i do tego jakim ogniem z rury wali :wow:
pilachgt - Pon Kwi 07, 2008 00:29

V-MAXXX napisał/a:

pewnie teraz na reklamacje znowu musi jechac iles tam kilomtrow zostawiac auto potem znow jechac i tak w kolko


a co mam reklamowac?? programu nie napisali wiec nie ma co reklamowac. jedynie turbotimera zle czasem dzialajacego moge zareklamowac


a co do mocy czy sie zbiera lepiej, czy nie to nie istotne, bo wydac 7tys zeby doszlo kilkanascie koni to porazka :/

ale moze ktos w koncu ogarnie ten samochod i napisze ladny progam.

KIT GTO - Pon Kwi 07, 2008 00:33

pilachgt napisał/a:
ale moze ktos w koncu ogarnie ten samochod i napisze ladny progam.


dalsze plany, coś ruszyło w tym kierunku :)

blind7 - Pon Kwi 07, 2008 00:37

wiem że Stec z Tysiąca ojca zdechnietej taksówki evo chyba VI 1,3 zrobił coś co się dało sprzedać więc może tam... ale to "że się miało sprzedać" to było z założenia :mrgreen:
pilachgt - Pon Kwi 07, 2008 00:40

stec napewno nie.
sa 3 opcj:
- ja :D
- vtg
- jetronik

i nic narazie sie nie ruszylo, ale fajnie by bylo miec na time attack mocny samochod

blind7 - Pon Kwi 07, 2008 00:46

stawiam na Ciebie!!! ładny ogień (z rury) ale czy tak powinno być bo chyba trochę nie przepalił miesznaki
pilachgt - Pon Kwi 07, 2008 01:01

blind7 napisał/a:
stawiam na Ciebie!!! ładny ogień (z rury) ale czy tak powinno być bo chyba trochę nie przepalił miesznaki


to dobrze, tzn moge mu troche wiecej dmuchnac :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group