|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - KYB AGX czy warto? używał ktoś?
adilsm - Pią Kwi 04, 2008 19:08 Temat postu: KYB AGX czy warto? używał ktoś? Czy używał ktoś z forumowiczów amortyzatorów z regulacją KYB AGX?
Interesuje mnie jak jest z trwałością?
Czy się nadają do zwykłych sprężyn?
No i czy warto to wogóle kupić czy lepiej zainwestować w coś innego
Vesti - Pią Kwi 04, 2008 20:46
Pracujesz w AE u dystrybutora tych amortyzatorów i pytasz się Nas?
ADiiiiii !
AGX -> regulowana twardość.
Możesz je stosowac do seryjnych sprężyn i sportowych-> producent określa jak bardzo moga być obniżone i naprawde lepiej nie przesadzać.
Przy ostrej jeździe auto na seryjnych sprężynach trzyma tor jazdy, nie ucieka, nie skacze i nadmiernie nie nurkuje.
Jak ktoś to kiedys okręślił "sprężysta sztywność".
Przy ustawieniu bardzo komfortowym wozisz jajka i szkło bez żadnej obawy.
Gwarancja 24miesiące mówi za siebie.
W USA bardzo chwalone u nas niedocenione ( portfel ).
Nie wiem czy sa już w ofercie do MB 190.
Zainteresuj się także SRultra. Będziesz zadowolony, są wzmocnione i utwardzone ale bez regulacji ( czyt: tańsze ) przeznaczone do sportowej jazdy.
Także możesz stosować do seryjnych sprężyn i sportowych ( max 35mm ).
KOSA - Pią Kwi 04, 2008 20:56
A ile taka impreza mniej więcej?? Bo ojcu w pasku się kończą a tą kanapą nie da się normalnie jeździć . Do S6 też będę chciał to wsadzić .
adilsm - Pią Kwi 04, 2008 22:05
Vesti napisał/a: | Nie wiem czy sa już w ofercie do MB 190. |
Co prawda katalog pokazuje, że tylko do 16v ale myślę że to niema większego znaczenia...a pytam bo rzadko występują przeważnie ludzie biorą najtańsze
Co do SRultra też się zastanawiam, troszkę tańsze od AGX ale niewiem czy nie będzie lepiej dopłacić tych kilka zł i kupić regulowane...
Sportowych sprężyn mam dość więc napewno zostawiam fabryczne bo poprostu nie da się jeździć po lbnie jak nokia6510 wchodzi pod przedni zderzak na styk
KOSA, trzeba by zobaczyć w katalogu czy są do w/w modeli a później ewentualnie o cenie dyskutować poślij mi na pw dane autek
Vesti, dzięki za info
A czy ktoś używał w swoim aucie takie gadżety? Czy tylko wiedza książkowa?
Vesti - Sob Kwi 05, 2008 23:20
adilsm napisał/a: | Vesti, dzięki za info
A czy ktoś używał w swoim aucie takie gadżety? Czy tylko wiedza książkowa |
Wiedza praktyczna.
Jazda Golfem IV, Octavią na serii i po zmianie.
[ Dodano: Sob Kwi 05, 2008 23:21 ]
adilsm napisał/a: | KOSA, trzeba by zobaczyć w katalogu czy są do w/w modeli a później ewentualnie o cenie dyskutować poślij mi na pw dane autek |
Dojścia jeszcze mam wiec poproszę więcej info.
noodl3s - Sob Lut 07, 2009 20:33
Odgrzewam kotleta, padly mi amory z przodu- wie ktos gdzie dostane agx'y lub sr ultra w dobrej cenie? Ew. czy AL-KO nadaja sie do w miare sportowej jazdy, jezeli tak to jaki model? W swojej ibi mam seryjne w miare twarde i obnizone o 15 mm zawieszenie.
MACIOR - Sob Lut 07, 2009 20:51
AL-KO kiedyś chwalone... w Tigrze u kierowcy z ciężką nogą poddały się po roku, tanie rozwiązanie na chwilę, wg mnie na ulicę Bilstein B6, B8 są trochę przyhardcorowe na lubelskie warunki, ale są pancerne.
Jaqub - Sob Lut 07, 2009 21:06
jak ktos chce amory na dluzej to polecam KONI
noodl3s - Sob Lut 07, 2009 21:24
MACIOR napisał/a: | AL-KO kiedyś chwalone... w Tigrze u kierowcy z ciężką nogą poddały się po roku, tanie rozwiązanie na chwilę, wg mnie na ulicę Bilstein B6, B8 są trochę przyhardcorowe na lubelskie warunki, ale są pancerne. |
B6stki do izy kosztuja 1.600-zł, a ile wychodzą Kayaby AGX? Kolega z forum poleca mi gwint Ta-technix (1100-zł)- ktoś coś slyszał o tym, czy to badziewie jakies? Qrde, generalnie waham się pomiędzy :
1. b6/b8 - 1.600
2. agx'ami - wlasnie, po ile? bo w necie info brak
3. ori zawias z cupry - cena podobna do b6/b8
4. ta-technix- ~ 1100
5. al-ko - nie mam bladego pojecia za ile, ale czytając po roznych forach ludzie sobie to chwala
slg - Nie Lut 08, 2009 10:54
zainteresuj sie weitec hicon gtn / dobry stosunek jakosc do ceny
Vesti - Nie Lut 08, 2009 19:46
Polecam KYB SR Ultra, przewiduje fabrycznie opcję obniżonego zawieszenia i polecam kierować swoje poszukiwania ta zasadą.
W przypadku twojego auta dostepny jest tylko tył.. z SR Ultra..
AGX nie przewiduje opcji twojego auta.. niestety.. KYB odpada.
Pozdro..
Jaqub - Nie Lut 08, 2009 23:07
noodl3s napisał/a: | Kolega z forum poleca mi gwint Ta-technix (1100-zł)- ktoś coś slyszał o tym, czy to badziewie jakies? Qrde, generalnie waham się pomiędzy : |
Ta technix to budzetowka... doskonale sie sprawdza do lansu i aut jezdzonych weekendowo lansowo... z wytrzymaloscia jest juz gorzej... z listy przez Ciebie podanej to raczej bilstein ale zainteresuj sie KONI... u mnie leca tuleje i inne wynalazki a amorki trzymaja parametry tak jak zaraz po zalozeniu..
noodl3s - Pon Lut 09, 2009 09:14
Vesti napisał/a: | Polecam KYB SR Ultra, przewiduje fabrycznie opcję obniżonego zawieszenia i polecam kierować swoje poszukiwania ta zasadą.
W przypadku twojego auta dostepny jest tylko tył.. z SR Ultra..
AGX nie przewiduje opcji twojego auta.. niestety.. KYB odpada.
Pozdro.. |
Takie sluchy mnie doszly, ale nie bylem pewien. Dzieki
Jaqub napisał/a: | noodl3s napisał/a: | Kolega z forum poleca mi gwint Ta-technix (1100-zł)- ktoś coś slyszał o tym, czy to badziewie jakies? Qrde, generalnie waham się pomiędzy : |
Ta technix to budzetowka... doskonale sie sprawdza do lansu i aut jezdzonych weekendowo lansowo... z wytrzymaloscia jest juz gorzej... z listy przez Ciebie podanej to raczej bilstein ale zainteresuj sie KONI... u mnie leca tuleje i inne wynalazki a amorki trzymaja parametry tak jak zaraz po zalozeniu.. |
Właśnie bałem się tego Ta technixa, wole wydac raz a porządnie. Co do KONI to też nie chciałem tego brać, cena podobna a o znikomej trwałości (zwłaszcza w PL) krążą już legendy. Nie mam zamiaru obniżać auta (i tak w wersji sport jest -15mm) więc zdecydowałem się na b6stki, na razie wsadzam przod, bo tyl ( sprawność - 80%) jest u mnie tak lekki ze na razie nie widze sensu zmiany . Jeżeli tył będzie się dziwnie zachowywał to wtedy wsadze b6stki na tyl.
Jeszcze raz dzieki
Jaqub - Pon Lut 09, 2009 18:18
noodl3s napisał/a: | Co do KONI to też nie chciałem tego brać, cena podobna a o znikomej trwałości (zwłaszcza w PL) krążą już legendy |
to nie wiem kto takie legendy rozglasza i raczej na KONI nie jezdzil... u mnie po 70tys km wszystko jest igla a kola to 17" lato/zima i troche na 19"tce latalem
bilstein tez bardzo dobry wybor... b6 jest posredni bo b8 juz duzo sztywniejszy...
|
|