|   | 
								Lubelskie Forum Motoryzacyjne
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Park Techniczno - Serwisowy - A8 2.8 nie działa jedna strona v-ki 
						
												 Fubi - Nie Wrz 07, 2008 10:53 Temat postu: A8 2.8 nie działa jedna strona v-ki Witam znajomy posiada Audi A8 2.8 z 1997 roku i jest taki problem ze nie działają 3 gary nie działa jedna strona V-ki 
 
- Ciśnienie na tych cylindrach jest OK.
 
- Prąd i paliwo dochodzi 
 
- Wtryski, świece i przewody OK.
 
- Cewka działa 
 
- Czujnik położenia wału rozrządu OK.
 
- Rozrząd dobrze ustawiony
 
- Katalizator został wywalony 
 
Co to może być za przyczyna ze nie działają ?
												 ryssioo - Nie Wrz 07, 2008 16:44
  moze to troche smieszne ale jedyne co mi przychodzi do glowy to zle podpiete przewody wysokiego napiecia
												 Fubi - Nie Wrz 07, 2008 17:22
  Tylko tu jest problem ze on taką kupił, ale o przewodach mu powiem 
 
Coś mi mówił ze to może być wina jakiegoś kompa
 
 
To jednak nie jest wina przewodów bo są ponumerowane i nie da się pomylić    
												 ryssioo - Wto Wrz 09, 2008 17:32
  no to pozostaje sprawdzenie wszystkich parametrow poprzez zlacze diagnostyczne
												 Fubi - Wto Wrz 09, 2008 20:29
  Dzisiaj gadałem z takim panem i powiedział ze to jest uszczelka pod kolektorem ssącym wywalona 
 
Jutro jeszcze podjadę do mechanika bo dał mi namiar  
 
Możliwe ze przez uszczelkę nie chce ruszyć ?
												 ryssioo - Wto Wrz 09, 2008 20:51
  tak calkiem mozliwe. spokalem sie kiedys z czyms takim tylko ze powodem braku mocy byla uszkodzona uszczelka pod kolektorem wydechowym. jak bedziecie zdejmowac koletor ssacy to przy okazji warto zajrzec pod wydechowy. tylko ostroznie ze srubami   
												 Fubi - Sro Wrz 10, 2008 08:46
  ok ryssioo, dzięki      zobaczymy czy to będzie to
												 ryssioo - Sro Wrz 10, 2008 18:33
  dzisiaj kolega robil c4 z silnikiem v6 2,6 abc. objawy podobne do tych opisywanych wyzej. okazalo sie ze przyczyn jest kilka, mianowicie jakis as zamontowal cewke obrocona o 180 stopni i prad z lewej strony cewki szedl na prawa glowice. poza tym uszkodzony byl czujnik spalania stukowego po kilkudziesieciu minutach setka jezdzila jak sie patrzy
												 
					 | 
				 
			 
		 |