|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
 |
Park Techniczno - Serwisowy - kto zna to ??
adas1987 - Pią Sty 09, 2009 20:39 Temat postu: kto zna to ?? http://pl.youtube.com/wat...feature=related
banani - Pią Sty 09, 2009 20:49
nom ja kojarzę, bardzo znane auto
adas1987 - Sob Sty 10, 2009 09:59
mozna jakieś opisy ?? wszystko co było robione i jak
Endi - Sob Sty 10, 2009 11:26
adas1987 napisał/a: | mozna jakieś opisy ?? wszystko co było robione i jak |
Przeciez facet opowiada jakie są modyfikacje w aucie według mnie pod względem technicznym wielki szacunek dla tego Pana pod względem wizualnym wieś "tąńczy i śpiewa"
Misiek_lbn - Sob Sty 10, 2009 12:43
adasiowi chodzi żeby podać co i jak zrobił z silnikiem, bo on ma taki sam tyle że w innej budzie, i myśli... myśli
więc jak ktoś ma dokładniejsze info, albo skan z gazety jakiejś bo gdzies kiedyś był opisywany ten poldek, to niech zapoda
adas1987 - Sob Sty 10, 2009 16:14
Endi napisał/a: | Przeciez facet opowiada jakie są modyfikacje w aucie |
jakie am turbiny ?? jesteś w stanie odpowiedzieć mi ?? skoro on opowiada?? bo moze nie dokładnie ogladałem ??
tak jak pisze miesiek potrzeba mi kazde info co nasunie myśli do zrobienia takiego silnika
crOOchy - Sob Sty 10, 2009 18:16
turbo pewnie tak jak IC z jakiegoś VW
kroli - Nie Sty 11, 2009 00:06
gruby poldon Adaś kmiń kmiń
seryjne hamulce
banani - Nie Sty 11, 2009 00:36
kroli, na sprawnym Lucasie może dawać rade
adas1987 - Nie Sty 11, 2009 10:10
ja bym sie bał na seryjnych heblach
1 ze silnik+osprzęt ciężki waga siakieś 400kg?
2 ze to jednak jak sie rozbuja to jest jak pocisk !
ale dobra interesuje mnie glownie budowa silnika, jest to gdzieś na jakimś forum opisane??
Gość nieźle to wszystko porobił nie ma co ukrywać, ciekawe czy cos tam jeszcze robił czy tylko TT i jazda bo te 233 KM na hamowni co sie skończyła skala to na bogato
sznurówka23 - Nie Sty 11, 2009 21:22
z tego co przeglądałem to nie trafiłem na opisy na forach... osobiście twierdze że ten egzemplarz to totalny drut, ale mniejsza z moją opinią, sądzę że i tak nikt Ci nie wytłumaczy śrubka po śrubce o co chodzi bo to miliony spraw... przecież wiadomo że projekt od początku musiał być przemyślany, a tak samo nam jest łatwo tego szukać jak i tobie <bez obrazy>, ten koleś nie jest z Lubelskiego osobiście nie miałem możliwości usiąść na miejscu pasażera ale powiem szczerze że nie jest to najlepszy z widzianych przeze mnie pojazdów produkcji FSO ze zmianami. Moja odpowiedz wyszukiwarka Google:) osobiście twierdze że nie znajdziesz sprawozdania z budowy serca do tego silnika choć życzę powodzenia, jak dla mnie projekt 2/10 nic fajnego kupa szmalu w błoto:)
mlody_18_ - Pon Sty 12, 2009 14:56
sznurowka23 ale ty pier... zamiast jakiegos rowerka 100KM sam rozkmin sobie taki silnik jak ten gosciu juz nie mowie o tych 2 sprezarkach z wygladu zewnetrzengo to i mi sie nie zbyt podoba te nakladki pionowa wycieraczka i kratownica a i nakladki na pedaly ale uwazam ze gosciu ogolnie niezlego polda stwozyl takich wiecej moze tym z bmw i golfow kopary opadna jak ich dziadek takim poldem wyloji na swiatlach 3 razy.
adas1987 - Pon Sty 12, 2009 19:03
sznurowka23 no to jak to jest prodżekt na 2/10 to pokaz mi min5/10 bo chyba bedzie musaił tam siedzić silnik V8
nic fajnego kupa szmalu w błoto:)??? moze przemilczę to bo ...
a co do samego silnika to mnie to nie obchodzi bo wiem co i jak, interesuje mnie jakie T jaki kolektor tzn z czego a zabewne ma schematy, chodzi głownie o to ze chce zobaczyc na fotach po opisie wszystko co ułatwi budowę mojego potforda.
ale juz wiem ze bede mial opis z GT moze tam cos wiecej opisali
Maro1500 - Pon Sty 12, 2009 21:51
no troche przegiecie to 2/10... z zewnatrz moze nie najlepiej, ale zestroic to wszystko ze soba... to juz trzeba miec pojecie
banani - Wto Sty 13, 2009 16:32
szacun dla gościa za przygotowanie takiego silnika, ale nie musiał go psuć tak z zewnątrz
sznurówka23 - Wto Sty 13, 2009 17:33
nie no z tą oceną pojechałem trochę, ale zazdroszczę silnika jedynie oraz mostu np. reszta jest niezbyt udanie wymyślona silnik według mnie pasuje ale do innych samochodów niż Polonez,ogólnie przemyślany projekt, tylko zrobiony na krótką metę! buda mu sie rozleci i np. nie rozumiem idei zawieszenia standard na przód ten silnik jest o wiele cięższy od serii!!! zawiecha porażka, no cóż jednak dla większości osób liczy się tylko to żeby upchać jak największy silnik pod maskę a nie ogół projektu... trudno mi np. nie zależy na tym żeby mieścić się na milimetry w komorze i nie rozumiem idei do bezsensownego podniecania się wielkością silnika kosztem układu jezdnego... chciał bym powiedzieć że moja wypowiedź nie ma na celu obrazy kogokolwiek, a jedynie pokazanie mojego zdania na temat tego pojazdu.
Endi - Wto Sty 13, 2009 18:59
Wiesz to zależy jak jest użytkowany ten samochód wydaje mi sie ze facet coś mówił o modyfikacjach zawieszenia no bo z takim silnikiem jazda na standardowym zawieszeniu jest lekko mówiąc niemądra myśle ze jak koles tyle pracy i kasy w niego włoży to pewnie cos i z hamplami i z zawieszeniem podziałał ciekawe jak sie teraz ma ten samochód.
sznurówka23 - Wto Sty 13, 2009 20:00
jak oglądałem ten filmik to: sprężyny standard, nawet nie do ,,traka" tylko seria na atu:|
adas1987 - Wto Sty 13, 2009 20:59
seria springi a amory?? cieżki silnik i auto siada rozporki i stabilizator i jest ok
PIOTREK_42GV - Wto Sty 13, 2009 21:16
To auto było zrobione już parę lat temu 5-6 lat temu było opisane w GT po raz pierwszy potem było jeszcze raz jak zrobił bi-turbo No i jak widać po 5 -6 latach nie rozpadło się ani nie porwało a swego czasu Właściciel sporo ścigał sie na 1/4 ale z tego co pamiętam to raczej bez szału wyniki. Wracając do GT był tam całkiem sensownie opisany łącznie z opisem instalacji podtlenku azotu domowej roboty z butlą od palnika w bagarq Pozdrawiam jak znajdę czas to może poszukam tego numeru
|
|