|   | 
								Lubelskie Forum Motoryzacyjne
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Chcę kupić samochód - audi 2.0 16v czy 2.3??? 
						
												 coupe - Pon Kwi 13, 2009 10:59 Temat postu: audi 2.0 16v czy 2.3??? jak sobie radzą oba silniczki?plusy i minusy.jakie osiągi itp..Ktoś podpowie?!
												 Stacho_16V - Pon Kwi 13, 2009 11:13
  ani 2.0 ani 2.3 najlepiej to 2.8 żeby się jakoś odpychało   
												 Gobo90 - Pon Kwi 13, 2009 11:14
  osobiście nie kupil bym nigdy 2,0 16v gdybym mial kupować audi... tylko 2,3 piekny gang silnika! i ładnie to jedzie a wersja 170 konna juz naprawdę sobie radzi :d... ale według mnie to tylko 2,2 T   
												 Stacho_16V - Pon Kwi 13, 2009 11:20
 
  	  | Gobo90 napisał/a: | 	 		  osobiście nie kupil bym nigdy 2,0 16v gdybym mial kupować audi... tylko 2,3 piekny gang silnika! i ładnie to jedzie a wersja 170 konna juz naprawdę sobie radzi :d... ale według mnie to tylko 2,2 T    | 	  
 
 
o 2.2 T cięzko   
 
 
tak jak napisał Gobo albo 
 
2.3 - 170KM (jęździłem i się odpycha)
 
albo
 
2.8 - 174KM
												 cymbur01 - Pon Kwi 13, 2009 11:55
  lepsze 2,3 10V niz 2,0 16V jedzie podobnie a silnik nie do zdarcia a najlepsze tak jak pisza chlopaki 2,3 20V z quattro najlepiej    2,8 V6 dla mnie tez ma ladny dzwiek i wiecej Nm   
												 mattey - Pon Kwi 13, 2009 12:47
  zależy jak chcesz tym jeździć   
 
ja mam u siebie 2.6 i mocy brakuje   
 
ogolnie 2.6 2.8 lub 2..3 20V dobrze sie spisują i są dość wytrzymałe... jeśli sie dba...
												 Marselus - Pon Kwi 13, 2009 21:14
  polecam 2.3 zdecydowanie, w obu odmianach, tatko miał taki dawno temu w złotej Babci w wersji 170KM, zabójca jak na tamte czasy    poza tym silnik naprawdę odporny, ostatnio jechałem z taksówkarzem białą dezelką ale silnik pracował cudnie, bez przerw i jęków, idealnie się wkręcał, mimo że po krótkiej konwersacji dowiedziałem się, że faktyczny przebieg wynosi 316tys. km, w tym ponad 200tys. na gazie i jakoś latało, podobno bez większych wkładów, nie pomijając normalnej eksploatacji.. mało tego- dziadek stwierdził, że nie sprzeda dezelki "z powodu silnika, Panie ! wiesz Pan jak to się odpycha ?!"    
												 MACIOR - Pon Kwi 13, 2009 21:29
  2.0 16v najlepsza jednostka poza 2.2t która jest pochodną jej, a czemu ??? Bo są tony gratów do niej, wykręcenie 170-180km nie jest wielkim problemem, ba nawet 200-210km na wolnossaku mośna wykręcić przy mechanicznym wtrysku i wcale wiadra kasy to nie kosztuje, a jak się zepsuje to za 700zł można kupić słupa na podmiankę. 2,3 20v też fajne jednostki, paroma zabiegami można pod 190-200km podejść minusem jest praktycznie zerowa dostępność gratów "katalogowych" i trzeba rozkminiać samemu co podpasować. 2,8 też daje radę, ale jakieś mułowate trochę jest, 2,6 i 2,3 10v porażka totalna, nie jedzie, a chleje jak Ździcho na imieninach.
												 marewel - Pon Kwi 13, 2009 22:09
 
  	  | Marselus napisał/a: | 	 		  | że faktyczny przebieg wynosi 316tys. | 	  
 
 
Co to jest 300tysi?
 
 
Co drugi Tdi 2-3 letni ma wiecej niz 300,ameryke odkryłeś?
 
 
2.0 16V bym bral,2.3 to zabytek.
												 ziomuś - Wto Kwi 14, 2009 10:22
 
  	  | MACIOR napisał/a: | 	 		  | 2,8 też daje radę, ale jakieś mułowate trochę jest, 2,6 i 2,3 10v porażka totalna, nie jedzie, a chleje jak Ździcho na imieninach. | 	  
 
 
no 2,3 pali nawet chyba wiecej niz 2,6  - ale dzwięk silnika  , jeśli niechodzi o spalanie to im wiekszy tym wiecej zabawy, ale patrzac na czasy jakie mamy to 2,0 chyba kompromis  i nigdy w automacie bo to porażka (wiem bo miałem     )
												 coupe - Wto Kwi 14, 2009 11:07
  a jak z osiągami i spalaniem w 2.0 16 v????drogie części?
												 mattey - Wto Kwi 14, 2009 13:37
 
  	  | MACIOR napisał/a: | 	 		  | 2,8 też daje radę, ale jakieś mułowate trochę jest, 2,6 i 2,3 10v porażka totalna, nie jedzie, a chleje jak Ździcho na imieninach. | 	  
 
 
pi..dolicie Hipolicie    wcale nie takie mułowate i tyle nie pije    moja śp. omega żarła wiecej...
 
 
 	  | ziomuś napisał/a: | 	 		  no 2,3 pali nawet chyba wiecej niz 2,6 - ale dzwięk silnika , jeśli niechodzi o spalanie to im wiekszy tym wiecej zabawy, ale patrzac na czasy jakie mamy to 2,0 chyba kompromis i nigdy w automacie bo to porażka (wiem bo miałem    ) | 	  
 
 
 
pierwsze słysze żeby ktoś kupował samochód dla dźwięku silnika   
												 ziomuś - Wto Kwi 14, 2009 13:56
 
  	  | mattey napisał/a: | 	 		  
 
 	  | ziomuś napisał/a: | 	 		  no 2,3 pali nawet chyba wiecej niz 2,6 - ale dzwięk silnika , jeśli niechodzi o spalanie to im wiekszy tym wiecej zabawy, ale patrzac na czasy jakie mamy to 2,0 chyba kompromis i nigdy w automacie bo to porażka (wiem bo miałem    ) | 	  
 
 
 
pierwsze słysze żeby ktoś kupował samochód dla dźwięku silnika    | 	  
 
 
zjadło mi słowa nawet niezauważyłem ale nic teraz juz nieważne miałem  audi 2,3 kupiłem ja dla dzwieku silnika , jest ładniejszy dla mnie od v6 bmw polecam ......sorry za ot
 
 
tak ogólnie polecam 2,3NG jak najbardziej fajnie sie jeździ tylko dużo pali jak dla mnie
												 PONURY - Sro Kwi 15, 2009 13:34
  Ja mam 2.3 w C4 i powiem szczerze ze lepiej silnik  bzmi w C3. Slychac ze to wlasnie 5 cylindow.  A jesli mialbym teraz kupic to tylko 2.8 lub 2.6. Roznica w spalaniu jest naprawde nie wielka.  A przyjemnosc z jazdy o niebo lepsza    
												 mattey - Czw Kwi 16, 2009 05:50
 
  	  | PONURY napisał/a: | 	 		  Ja mam 2.3 w C4 i powiem szczerze ze lepiej silnik bzmi w C3. Slychac ze to wlasnie 5 cylindow. A jesli mialbym teraz kupic to tylko 2.8 lub 2.6. Roznica w spalaniu jest naprawde nie wielka. A przyjemnosc z jazdy o niebo lepsza    | 	  
 
 
dobrze gada dac mu wódki       
												 cymbur01 - Czw Kwi 16, 2009 17:59
  2,3 w tej samej budzie jedzie tak samo albo nawet i objerza 2,6 roznica nie cale 20KM a chyba 100kg ciezej inaczej juz z 2,8 ktore wazy prawie tyle co 2,6 a 24KM wiecej od 2,6...
												 dawidjey - Czw Kwi 16, 2009 21:41
  Ja mam 2,3 10V i powiem ,że może fakt szatan to to nie jest,ale kultura pracy silnika jest zadowalająca.Ciągnie w miare ,nie trzeba go tam wkręcać mocno,zeby cos się odepchnął, pięknie brzmi i to strasznie cieszy    (tak od 3,5 do 5,2 rpm/min) ale i lubi troche spalić.Mi średnio przy takiej spokojniejszej jeździe spala 9L/100
												 
					 | 
				 
			 
		 |