FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Rysiek
Sro Lis 29, 2006 23:33
BOV w 1.8T w IV GTI
Autor Wiadomość
Tomek 
technical monster


Auto: Honda Civic
Skąd: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lip 2004
Posty: 1414
Wysłany: Czw Lis 30, 2006 13:54   

Zell napisał/a:
wilku napisał/a:
bardzo ładny dzwiek wydaje BoV u szani

straszy ludzi :D jak raz stałem sobie z kumplem na przystanku i Szania przejechał to jedna kobitka z wrażenia aż siatki upuściła :P


fakt, huk niesamowity jest :mrgreen:
_________________
49KM + 62Nm + 270kg + 4x4 = :mrgreen:

MEBLE KUCHENNE NA ZAMÓWIENIE
 
 
 
kris 
drifter


Auto: impreza gt
Skąd: LSM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2004
Posty: 273
Wysłany: Czw Lis 30, 2006 17:02   

I bardzo mnie to cieszy :D :D :D
 
 
 
Mega 
znawca
Mega


Auto: RS6MTM/911turbo s techart
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Wrz 2004
Posty: 74
Wysłany: Pon Gru 11, 2006 22:06   

Jeśli masz w planach dmuchanie 1.2 do 1.5 Bar, to odradzam BOV'a tłoczkowego (niezależnie, czy ma jeden czy dwa tłoczki). Przy takich wartościach ciśnienia, w komorze silnika panuje o wiele wyższa temperatura, niż przy doładowaniach 0.5-0.6 Bar. Gdy jest wysoka temperatura, to momentalnie smar, który smaruje tłoczek w BOV'ie, zamienia się w olej i szybko ucieka z BOV'a. Jak już ucieknie, to BOV traci swoje smarowanie, a tłoczek (niezależnie od tego, czy jest wykonany z teflonu, mosiądzu, czy brązu), zaczyna się zacierać. Zatarty tłoczek potrafi bardzo szybko zniszczyć korpus BOV'a, i całość jest albo do regeneracji, albo do wyrzucenia (tak czy inaczej, wychodzą podwójne koszta).
Oczywiście można temu zaradzić, np. rozbierając BOV'a i go za każdym razem smarować, ale taką czynność trzeba by było powtarzać co drugi dzień.
W BOV'ie 2m(jakiego sam posiadam obecnie) ten problem został rozwiązany, ponieważ użyte materiały do jego budowy (mechanizmu sterowania), nie wymagają smarowania, dlatego mogą chodzić na sucho, i jest to ich naturalne środowisko pracy. Dodatkowo membrana, która odpowiada za sterowanie (nie tłoczek), daje 100% szczelność (co w efekcie daje stabilność na biegu jałowym), a dodatkowo są używane o wiele twardsze sprężyny, dzięki czemu praca szczególnie przy wyższych ciśnieniach, jest stabilna, co jest ważne dla turbiny, jak kręcisz motor do 7000-8000 RPM, a turbina musi tam dmuchać ponad 1 Bar.
Osobnym tematem pozostaje wydajność BOV'a, ale to już na inną chwilę, bo znowu esej wyjdzie.
_________________

 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Pon Gru 11, 2006 22:20   

Co do wydajności bov o średnicy tłoczka 50mm potrafi spokojnie obsłużyc 450-500km.
_________________
 
 
 
kris 
drifter


Auto: impreza gt
Skąd: LSM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2004
Posty: 273
Wysłany: Wto Gru 12, 2006 14:01   

Założony... ma fajny dźwięk tylko muszę go całkiem wyjąć spod osłony to bęzie jeszcze głośniej .... ludzie się odwracają znaczy wszystko jest OK :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ..... na początku włożyłem gówniany wężyk do podciśnienia był nieszczelny i wydawało mi się że auto jest zmulone na dole i słabo psykał ale już jest ok.

ps. jak ktoś nie jechał z Szanią jego pierdziawką to szczerze polecam .... fajnie suczi sie odpycha .. 2,2 z palcem w rurze :D na tysiąclecia takim gównem małym robi wrażenie przynajmniej na mnie, zwłaszcza że dzide dostała dopiero za światłami.


Mega raczej na pewno nie będę dmuchał nic ponad 1- nego bara 0,8 max.

Musze zrobić porządek z 1-dynką bo jest głośna i mam wrażenie że niedługo czeka mnie sprzęgło. No i IC wkońcu założyć.

POzdro OGÓLNIE MOJE REFLEKSJE PO ZAŁOŻENIE BOV-a SĄ BARDZO POZYTYWNE
 
 
 
SZANIA 
drifter
to on nie jest


Auto: 330D / EVO VI RS2
Skąd: Czechów
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 364
Wysłany: Wto Gru 12, 2006 14:35   

czarna ibi czeka tez na bova:D :fucku: tym razem z gornej polki.. :zlo:
_________________
GWINT CUSCO,SILNIK EVO IX,WYDECH BLITZ 3 CALE,SRURKI ROZPURKI,EXEDY STAGE 3,CARBON MASKEN.415ps/570nm
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Wto Gru 12, 2006 17:56   

SZANIA napisał/a:
czarna ibi czeka tez na bova:D :fucku: tym razem z gornej polki.. :zlo:



Przypucuj się co kupiłeś????
 
 
 
V-MAXXX 
drifter

Auto: o_0
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 273
Wysłany: Wto Gru 12, 2006 19:51   

UWAGA to moje prywatne zdanie, kupowanie taniego BOVa do robionych aut mija sie z celem najczesciej jest to sprezynowy szajs a sama sprezyna jest skrecana z drutu bez utwardzania materiału. Szybko traci swoje własciwości i zaczyna oszukiwać. Zaczynają sie wtedy szopki ze auto juz nie pompuje tyle co trzeba gasnie przy zejsciu z obrotów albo po prostu nie wydaje tego o co wiekszość walczy czyli prrrrryt :) . Szania sam na własnej skórze odczuł co znaczy tanizna i jak bardzop był zadowolony z zamontowania DV. Jeżeli ktos chce tylko mieć pryyyyt pod maską to niech sobie wyda 3,5 liscia i bedzie miał a jeżeli ktoś chce aby BOV spełniał zadanie do jakiego jest wymyslony musi wydac ze 2 razy tyle na coś na membranie i z regulacja twardości sprezyny. pozdro
_________________
o_0
 
 
kris 
drifter


Auto: impreza gt
Skąd: LSM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2004
Posty: 273
Wysłany: Sro Gru 13, 2006 07:34   

U mnie auto nie jest dłubane przynajmniej narazie. Nie mam żadnych problemów ani z obrotami, kontrolkami ani innymi halunami. Wkreca sie bardzo ładnie , nic nie puszcza przynajmniej narazie.
_________________
WWW.KOMORSKI.PL
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Sro Gru 13, 2006 16:26   

A jak spalanie :mrgreen:
_________________
 
 
 
kris 
drifter


Auto: impreza gt
Skąd: LSM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2004
Posty: 273
Wysłany: Czw Gru 14, 2006 13:43   

:fucku: co poradze ??? Macior ale prawdą jest że dziduje teraz wiecej... mi wyszlo koło 1,5litra :mrgreen: ale warto bo naprawde przyjemny odgłos wydaje z siebie ta moja drezyna...
_________________
WWW.KOMORSKI.PL
 
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Czw Gru 14, 2006 19:04   

ja właśnie podłączyłem sobie DV'a z Calibry , ale nie chula mi :(
Gaśnie przy zejściu z obrotów...padaka a chciałem sobie popsykać dzisiaj :(
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Czw Gru 14, 2006 19:32   

kris napisał/a:
:fucku: co poradze ??? Macior ale prawdą jest że dziduje teraz wiecej... mi wyszlo koło 1,5litra :mrgreen: ale warto bo naprawde przyjemny odgłos wydaje z siebie ta moja drezyna...


Raczej błąd przeplywki i Ci przelewa silnik, standartowy objaw.
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Czw Gru 14, 2006 22:38   

Kamil napisał/a:
ja właśnie podłączyłem sobie DV'a z Calibry , ale nie chula mi :(
Gaśnie przy zejściu z obrotów...padaka a chciałem sobie popsykać dzisiaj :(


no i ten z cali nie bedzie robił w izie za cholere...
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Czw Gru 14, 2006 22:42   

Trzeba sypnąc troche biletów na bova membranowego z regulacją :mrgreen:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam