Auto: bmw 740
Skąd: Lublin
Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 94
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 16:31
jak można podnieść moc w 1.6 bez turbo nieda rady a znowu turbo w 1.6 to przegięcie
słuchaj jeżeli ci ktoś nagadał że podniesie moc w silniku 1,6 o 30% to zapytaj sie go o ile podniesie moc w 2,5 ??bo aż jestem ciekaw co powie
chyba że ktoś liczy tak jak allegro piszą :
-filtr stożkowy +10% mocy
-strumiennica 15% mocy
-magnetyzery 5% mocy i 20% mniejsze zużycie paliwa
i takim sposobem w 1.6 mamy 30% mocy więcej
[ Dodano: Wto Gru 11, 2007 16:43 ]
dobra napisze co i jak z moim gazem
o tuż zamontowałem już reduktor BRC POWER ten maxi i założyłem zwwór dodatkowy od którego puściłem węża miedzianego 8mm a ten wąż od butli do zaworu został 6mm i powiem że jest super chodzi teraz idealnie spalanie na blosie 13,5 tryb mieszany z przewagą miasta chodzi super ALE jest zawsze ale niestety dalej strzela przy rozruchu no i z tą radą pojechałem do kolegów gazowników których niedawno poznałem ,no i co zamontowali mi system dopalania gazu ale zapomniałem jak sie to nazywa po fachowemu no i powiem teraz to dopiero jestem zadowolony normalnie chodzi teraz jak nigdy na gazie i do tego nie strzela jestem zadowolony jak niewiem
a nowych gazowników moge polecić szczerze
gazownicy znajdują sie na ul.Nałęczowskiej przed firmą DAKRO po przeciwnej stronie
szczerze polecam
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 18:24
paoloz napisał/a:
ALE jest zawsze ale niestety dalej strzela przy rozruchu no i z tą radą pojechałem do kolegów gazowników których niedawno poznałem ,no i co zamontowali mi system dopalania gazu ale zapomniałem jak sie to nazywa po fachowemu no i powiem teraz to dopiero jestem zadowolony
hehe niech zgadne masz silnik na boschu... jesli tak to zamontowali Ci "start protection" takie gowno ktore przy gaszeniu auta gasi je dopiero jak skonczy sie lpg w dolocie... jesli mialbys na siemensie silnik to nie ma takiej potrzeby
Auto: BMW E36 Coupe
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2006 Posty: 275
Wysłany: Sob Gru 15, 2007 20:01
nie rozumiem jednego jaki jest sens kupowac silniki 1.4, 1.6, 1.8, zeby puzniej bawic sie w podnoszenie mocy Wiecej z tym zabawy wieksze koszty nie wspominajac o reszcie......
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sob Gru 15, 2007 20:50
bo latwiej o bude w dobrym stanie z 316 niz 325... jak sam wiesz 100KM w RWD robi roznice zwlaszcza jesli jest to 100% roznica... gdyby szukac aut rocznych czy 3 letnich OK ale nie 15to letnich....
Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sty 2005 Posty: 337
Wysłany: Nie Gru 16, 2007 16:47
Co do przeróbki silnika M40 1.6 - 1.8 nie ma to najmniejszego sensu. A nie ma to sensu ponieważ ten silnik jest już fabrycznie wysilony( zwykłe 1.6 , mało które auto w latach produkcji e30 miało z poj 1.6 100Ps ). Możesz splanować głowicę, wypolerować i spasować kolektor ssący, po lekkich przeróbkach założyć rurowy kolektor wydechowy ( barana ) z 1.8 16v. Miałem E30 coupe 90r 1.6 M40 Moja paliła jak dobrze pamietam 12-13l Pb, gazu nie miałem. Fakt że moje 1.6 było jakieś dużo szybsze niż normalne ( kto widział jak jeździło to wie o czym mówię ) nie wiem co bylo tam robione takie przyjechało z niemiec. Ale tak jak każdy tu pisze NIE OPŁACA SIĘ CZEGOKOLWIEK ROBIĆ Z SILNIKIEM M40 !!!!! Nic nie rób z silnikiem załóż gaz i jeżdzij. Sprawdź wałek rozrzadu i popychacze zaworów. Wadą silników jest to że po pewnym przebiegu zaczynają klepać. Czasami po wymianie wałka na nie wytarty i nowe szklanki auto zaczyna jeździć troszke lepiej. A jak koniecznie chcesz przyrostu mocy to sprzedaj bejcę i kup sobie 2.0 R6 przy normalnej jeździe będzie palił tyle samo ewentualnie spalanie wzrośnie o litr. Co innego przy pałowaniu i zabawie, ale kogo w tym czasie interesuje spalanie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach