Auto: Audi S6 Avant
Skąd: LSM Pomógł: 5 razy Dołączył: 13 Mar 2005 Posty: 498
Wysłany: Czw Gru 04, 2008 12:04
To powiem Ci ze ja sie nie stosuje do tego ze do TURBO tylko Pb98, bo na niektorych stacjach to placisz za Pb98 a w rzeczywistosci lejesz paliwo 95-oktanowe ( pod warunkiem ze tyle oktanow tam jest)
_________________ Włoszczyzna da się lubic- Lancia DEDRA Turbo 8V- już NIE...
AUDI COUPE- Piekne wspomnienia...
AUDI S6 - Nowe Wyzwanie...1/4mili w 14.76sec
0-100 w 6.58sec
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Czw Gru 04, 2008 12:22
ANGEL napisał/a:
To powiem Ci ze ja sie nie stosuje do tego ze do TURBO tylko Pb98, bo na niektorych stacjach to placisz za Pb98 a w rzeczywistosci lejesz paliwo 95-oktanowe ( pod warunkiem ze tyle oktanow tam jest)
Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Maj 2004 Posty: 1082
Wysłany: Czw Gru 04, 2008 16:27
Tak czytam i czytam i mam pytanie czy jesteście pewni czy wasza hamownia w pupie jest az tak czuła ??? Bp , Shell czy Statoil dla mnie to wszystko jedno .
Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Sob Gru 20, 2008 15:44
PB wszędzie jeżeli stacja miała renome,
LPG głównie na inżynierskiej, nigdy z TEZET na żadnej stacji z ich logo, zawsze Hania na mixerze i Scenic na FLY sekwencji miał jakies problemy wieksze lub mniejsze!
ON kiedys na orlenie, zwykłe ON zawsze smierdziało olejem do frytek..
Teraz Statoil i BP z nastawieniem na BP i ON Ultimate..
Robie duze przebiegi od 3-10 tys miesięcznie..
Na BP Ultimate, czuje że delikatnie auto lepiej pracuje i sie zbiera.. a zbierac sie musi co chwile..
Na zwykłym ON nie jest źle, również dobrze ale tak jak napisałem min róznica jest która mi osobiście odpowiada i odrobine mniej pali..
Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 540
Wysłany: Sob Gru 20, 2008 16:08
Nigdy nie zauwazylem roznicy w tym jak iza sie zbiera, niezaleznie od tego gdzie i co tankowalem. Swoja droga nie spodziewalem sie ze gnojowa (i pb) az tak spadnie.
Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Nie Gru 21, 2008 15:42
noodl3s napisał/a:
Nigdy nie zauwazylem roznicy w tym jak iza sie zbiera, niezaleznie od tego gdzie i co tankowalem. Swoja droga nie spodziewalem sie ze gnojowa (i pb) az tak spadnie.
W moim mniemaniu róznica jest, choc bardzo delikatna..
Jak tankuje zwykły ON stosuje dodatki, ulepszacze, wspomagacze..
Raz na 2 tys km, uzywam środka do czyszczenia układu paliwowego marki LM..
Różne stacje, rózne paliwo..
Autko ma sie dobrze
Auto: A4 b6 avant
Skąd: Tatary Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 55
Wysłany: Nie Sty 04, 2009 09:41
Ja do sprintera leje ON ze tacji Ku słońcu na PKS przy Hutniczej,zero problemów od dwóch lat. Na schelu mi nie chodzi .A4 mam od niedawna ale jest to BP .
To jak u mnie. Wcześniejszy motocykl ZAWSZE miał problemy z rozruchem po tankowaniu na Shellu Prusa.
Dalej nie wiem jak podejść do Lukoila, tu mnie wszyscy namawiają, paliwo taniutkie, ale jakoś ten fakt, że to RUSKI koncern mnie odstrasza...
Auto: Audi 100 - C4
Skąd: Śródmieście Pomogła: 1 raz Dołączyła: 06 Wrz 2007 Posty: 236
Wysłany: Nie Sty 04, 2009 12:33
Zawsze tankowałam i gaz i benzynę na Shellu ul. Sp.Pracy i było bardzo dobrze. Lecz niestety coś u nich się popsuło i mam problem z jeżdżeniem. Przenoszę się na Lukoil . Zobaczymy
_________________ Skoro może być gorzej to znaczy nie jest źle, a skoro nie jest źle to jest dobrze.
Ja na lukoilu nie tankuje i tankować nie będę bo tankuję na NESTE i Leclercu. Na tych stacjach mają najtańsze paliwko a ich 98 w EVO nigdy mnie nie zawiodła.
Zaś zawiodła mnie 98 na Orlenie z Wawy. Śmigaliśmy we 4 na Barbórke do Wawy - jako że spóźnieni byliśmy to był non stpo opór 180-260km/h więc odbiło się to na spalaniu (25l/100km) i trzeba było zatankować w Wawie. Wybór padł na Orlen i na ich 98. Powrót był spokojny do obwodnicy - tam znów prędkość 260km/h i mało nie wysadziłem silnika!! EGT w pewnym momencie poleciało na 940 stopni. Na moim paliwku nie miałem tego problemu, na orlenowskim zaś evo mogło powiedzieć papa.
A co do shella do vpower racing przymula mi evo i to już jest sprawdzone bardzo dobrze - kiedyś dupohamownią to czułem, a niedawno zostało to sprawdzone w sprintach z samochodem jadącym podobnie jak evo.
Więc ja tylko neste i leclerc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach