Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 7 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 423
Wysłany: Wto Sty 27, 2009 20:40
dawidjey napisał/a:
była bita z prawej strony ,ale jak ją kupił była zrobiona jeździ 2 lata i nic nie wychodzi.
a co ma mówić
wahacz do wymiany, jeden wymienisz drugi zacznie stukać- wymienia sie całość albo stronami koszt za stronę ~700zł
osprzęt dla niepełnosprawnych, to chyba przy tapicerce było modzone
ja bym nie brał, chociaż auta nie widziałem
A z drugiej strony,niepełnosprawny auto musiał mieć zawsze sprawne ,bo w razie awari nie poradził by sobie,twiedzi również ,że autko nie dymi wogóle.I w promieniu 120 km nie ma lepszej A4 w tej cenie (1,9 tdi ,automat)
_________________ Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem...
Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 7 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 423
Wysłany: Wto Sty 27, 2009 22:01
diesel i nie dymi zresztą nie wiadomo a jaki kolor tego zadymienia chodzi i w jakich warunkach występuje, ale cząstki stałe (PM) emituje szczególnie silnik pod obciążeniem.
dawidjey, ja bym sobie odpuścił na twoim miejscu, mam jedną a4 1.9TDi do sprzedania ale nikomu znajomemu! swego czasu miałem taką czerwoną na blachach LPU i pogoniłem ją sąsiadowi a jemu zabrali prawko i chce to sprzedać
ogólnie mówiąc badziewny model. Do 20k kupisz spokojnie A6C4 2.5TDI któro jest wygodniejsze i wieksze ale to tyllko moje skoromen zdanie.
Auto: Audi A4 Avant 1.8
Skąd: Sławinek
Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 13
Wysłany: Pon Lut 02, 2009 22:59
Koledzy, często piszecie o wahaczach w A4 czy A6.
Podstawowa sprawa jest w sposobie wymiany, a mianowicie jest różnica
czy wymieniacie na podnośniku czy na kanale.
Wahacze po zamontowaniu należy dokręcać na stojącym samochodzie.
Tuleje met-gum dokręcone na podnośniku po postawieniu na koła
od razu są nadwyrężone i żywot ich jest zdecydowanie krótszy.A przy obciążeniu pracują w skrajnych warunkach. Dotyczy to wszystkich tulei w zawieszeniu we wszystkich samochodach.
Wygodniej wymieniać jest na podnośniku tylko jak dokręcić śruby w położeniu do jazdy?
Wygoda montażu czyni poważny błąd.
Jest delikatnie obita,nie wiecie ile może kosztować naprawa ???
Stoi za 12 700 (coś by się utargowało) dołożyc z 2000 zł z przejerestrowaniem,naprawą i jest to 1998 rocznik ze skóra i wogóle w bogatej wersji.Do przerejstrowania.Serwisowany.Myśle ,że to chyba dobra opcja ,bo z zakupem się nie spisze i tak oglądam co jakiś czas,jak się coś trafi to się kupi Może Paska B5 (w końcu rodzina - VAG)
_________________ Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach