I jak jest ze spalaniem ???
Zakładam od razu ,że po zakupie auto wędruje na rowerową w Lublinie na założenie instalacji gazowej.Miałbyc diesel ,a że cięzko go znaleźć w dobrej cenie. chwytam już po różne oferty
Bo szukam auta w cenie do 13-14 tys z opłatami.I Oczywsićie propozycja z mojej strony to audi ale jeszcze w gre wchodzi VW Golv IV
Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 7 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 423
Wysłany: Sro Lut 11, 2009 17:38
teraz sie zastanów czy twoja mama potrzebuje auta które osiąga 100km/h poniżej 10sek i dysponuje mocą ~150KM
auto z turbosprężarką wymaga odpowiedniego traktowania, a koszty podczas naprawy tego elementu to czasami nie małe kwoty.
golf IV moim zdaniem jest bardziej pasuje do kobiety (przy założeniu że nie dba zbytnio o auto od strony mechaniki)
a czy to musi być auto z grupy VAG ? może mercedes klasy A
Wcześniej miała OMEGE 2,5 V6 170 km i potrafiła ją "ogarnąć" ,ale teraz się uparła na A4 i nie ma przeproś.A jak bardzo trzeba dbać o ta turbosprężąrke ??? chodzi tylko o koszty utrzymania i cene max 14 tys. A mercedes...już był dyskutowany i po prostu nie
_________________ Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem...
Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 7 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 423
Wysłany: Sro Lut 11, 2009 17:57
nie pytałem sie czy umie "ogarnąć" czy nie tylko czy potrzebuje tak szybkiego auta.
bardzo może to nie tylko trzeba pamiętać, żeby nie katować jak zimny motor, i po ostrym butowaniu nie gasić od razu silnika a odczekać aż wyrównają sie obroty wirnika turbosprężarki.
Auto: Audi A4
Skąd: Polska Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 691
Wysłany: Pią Lut 13, 2009 14:35
dawidjey napisał/a:
Wcześniej miała OMEGE 2,5 V6 170 km i potrafiła ją "ogarnąć" ,ale teraz się uparła na A4 i nie ma przeproś.A jak bardzo trzeba dbać o ta turbosprężąrke ??? chodzi tylko o koszty utrzymania i cene max 14 tys. A mercedes...już był dyskutowany i po prostu nie
Ciężkob będzie kupić 1.8T w dobrym stanie za 14tyś Co do spalania to na trasie jadąc do 140km/h pali ok 8l , natomiast po mieście to 11l to tak minimum trzeba liczyć a jak się pociśnie to nawet 14-15 wciągnie Co do turbiny to po każdej szybkiej jeździe i przed zgaszeniem auta trzeba odczekać aż turbina wyhamuje i troszkę się schłodzi
Panowie ....znalazłem "okazje" dzwoniłem do chłopa i mówi,że zmienił pasek rozrządu filtr,olej w skrzyni tez olej i filtr ,nowe zawieszenie (wachacze),do poprawek lakierniczych tzn błotnik przedni i tylni + prawy przeni błotnik i w miarę niedaleko bo ok 160 km odemnie,jak oceniacie ??? (miał być diesel i automat)
Auto: Audi A3 1.9TDI DPF S-Line
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 171
Wysłany: Nie Mar 01, 2009 16:52
ciężko ją ogarnąć po zdjęciach, jeśli była dobrze użytkowana to ten przebieg nie przeszkadza, najważniejsze czy miała wymieniony rozrząd i czy turbina nie "świszczy". najłatwiej to sprawdzić w ASO ale na wymianę rozrządu musisz się od razu przygotować, chyba że faktycznie był wymieniony przy jakimś przebiegu, potwierdzony fakturą i odnotowaniem w ASO. jeśli nie i gościu Cię zapewnia, że zrobił to "niedawno" nie czekaj ze sprawdzeniem stanu rozrządu (koszt 60zł w ASO Audi). sprawdzić turbo też nie zaszkodzi (ok. 100zł). niewielu wie, że turbina tej A4 jest chłodzona olejem z silnika i potrzebuje delikatnego obchodzenia się. musisz uważać ze skrzynią, jeśli jest to Multitronic może być lipa bo to bardzo wadliwe skrzynie. Tiptronic jest ok, trzeba sprawdzić czy nie szarpie przy zmianie biegów i ruszaniu z miejsca. jeśli chodzi o to, że jest poobijany.. powiedzcie, który dzisiaj nie jest poobijany ?
[ Dodano: Nie Mar 01, 2009 16:55 ]
slaw86 , przy okazji, wiesz, że przy wkładaniu "poliftowych" reflektorów w starszej A4 trzeba wycinać nadkola ? trochę ciężka kmina, widziałem u koleżki taką przeróbkę i wszędzie szpary oczywiście wprawną ręką wszystko da radę
Ta audica jest w tarnowie,a tam chyba nie ma żadnego ASO ,bo jakby było to na 100 % bym sprawdził całe autko ,a najbliżej od tarnowa jest w krakowie a to jeszcze 80 km.I co tu zrobić ??? Szukać po googlach warsztatu w Tarnowie ?
Zauważyłem jeszcze ,że na tym zdjęciu gdzie pokazane są drzwi to listwa na drzwiach jest drewniana,a w samochodzie tego "drewienka" nie ma.Może drzwi i reszta kompletowana z innch A4 ???
_________________ Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem...
Auto: Audi A4
Skąd: Świdnik Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Wrz 2008 Posty: 162
Wysłany: Nie Mar 01, 2009 18:22
może i kompletowana a może to też być przekładka z anglika i dlatego środek różni się od drzwi trudno powiedzieć tak czy inaczej nawet jak do najbliższego ASO jest 80km to chyba warto pojechać i sprawdzić przy okazji zobaczysz jak się zachowuje na drodze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach