Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 20:00
to po kiego ch.uja jechał daniel na tą hamownie skoro wiedział ze nie ma tam nawiewu i ze wynik bedzie kiepski? nie rozumiem jednej rzeczy, skoro cos mi nie odpowiada to tam nie jade.proste
jeszcze jedno...zadnego bledu na tym wykresie nie widze, jak dla mnie jest taki sam jak wiele innych
no coż...bronił sie nie będę gdyż najpierw rolki nie lubiły Hond , teraz nie lubią Beemek...
jak był zlot Hondziarzy i dynoday to 90% płakała i kurka że hamownia po siusiaku , bo nie ma nawiewu , bo maja porównanie z Wawa lub inne żale...po czym wjechała prawie nowa S2000 i ...wypluła z siebie 239KM czyli 1KM mniej niż fabrycznie (w upalny dzień bez nawiewu)...wszyscy kurka jak to zobaczyli to stwierdzili , że ją lepiej zhamowałem żal.pl
Lubi grupe VAG , nowe Ople i inne marki (ostatnio nawet VTi w upał wyszło 155KM) a kurka BMW nie i już...
Jeżeli byłeś pewien , że to był błąd obsługi podczas pomiaru , i byłeś pewien że masz sporo wiecej mocy mogłeś żadać powtórzenia pomiaru...
nie wykluczam nigdy błędu ale co do wiarygodności wyników jestem prawie 100% pewien.
Z tego co mi Marcin wspominał to coś masz nie tenteges z sondami, może sie mylę...
A co do samego nawiewu:
jest ale nie wywlekamy go do pojedyńczego pomiaru gdyż jest to "koromysło" tylko do serii badań gdy auto jest już katowane...
po drugie jeżeli jesteś pewien swoich 250KM to możemy zrobić zakład:
-zainwestuję 3000 w profi nawiew (wywołujący przy niższych obrotach silnika nadciśnienie w stylu turbo)
-mierzymy najpierw auto bez nawiewu następnie z nawiewem
-jeżeli wyjdzie Twoje upragnione 50KM więcej zwracam koszty hamowania i publicznie linczuję się na forum ...
-jeżeli dojdzie w wyniku nadmuchu wiecej niż ok. 7 KM w stosunku do poprzedzającego pomiaru zwracasz mi koszt dmuchawy (masz wgląd na f-rę) +płacisz za normalny pomiar (cena jak w innych lubelskich hamowniach)
-zakładamy margines błedu dla mnie tylko 3KM (czyli maks 10KM różnicy) dla ciebie 10KM (czyli tylko 40KM przyrostu przy nadmuchu)
-kasę przed pomiarami deponujesz u kogoś postronnego (może być ktoś bezstronny z forum).
W bazie mamy zhamowane ponad 700 aut i dlatego jestem skłonny rzucić w ten sposób rękawicę , gdyż wiem że przy pierwszym pomiarze nawiew ma znaczenie na hamowni obciążeniowej a nie inercyjnej i całe to klepanie o nawiewie to internetowy bełkot (owszem pomaga ale nie "napycha" 50 KM).
Jeżeli pasuje Ci taki zakład to daj znać wcześniej , żebym ja miał czas na ściągnięcie nawiewu a Ty na doprowadzenie auta do ładu. Najbliższy wolny termin (na dzień dzisiejszy) to czwartek w przyszłym tygodniu , więc czekam na szybką odp.
Na tę chwilę możesz zweryfikować swoją moc na innej z lubelskich hamowni , z czego polecam DT bo tam nawet oferują w przystępnej cenie włoskiego chipa dającego ok. 70KM z wolnossącego 3.0 BMW (dane z mojej rozmowy tel.i kilku reklam radiowych) wiec razem będzie tego ze 320......lub "optymistyczną" ociążeniówkę Goduli na Firlejowskiej.
Jak nie wiesz gdzie jest DT to chętnie wytłumaczę
zapraszam do podjęcia rękawicy i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez TTomek Czw Maj 31, 2007 21:42, w całości zmieniany 1 raz
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 21:38
boze to samo pierdolenie od 4 lat ze nie ma nawiewu
i co z tego. na tej chujowej inercyjnej hamowni moj civic zostal wystrojony 3 lata temu, mial wybuchnac po 1 palowaniu, 3 tygodniach 1 szych zawodach i piiiii, jezdzi.
co wy tak na chlopaka najezdzacie. ja tam nie widzialem by on mial pretensje do hamowni. jedynyum bylem ja ktory powiedzial ze byc moze pomiar zle wyszedl jako ze na tak szybkie autko totroche malo mocy
Auto: DRAG and civic d16
Skąd: Czechów Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 525
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 21:48
TTomka hamownia jest jak najbardziej OK, po prostu tak zwana optymistyczna!!
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
Auto: E30 S50 332 by M-GARAGE
Skąd: Polska
Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 30
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 21:49
nie jestem wlascicielem auta ale wiem jak jezdzi to auto. i nie wierze w te 200km .
1 . dlaczego auto bylo krecone tak nisko?? jesli bylo krecone do konca to bylo zle dobrane przelozenie.
2. z obserwacji i streetow jest to niemozliwe ze ma 200km.
ja mialem e36 20x km i robilem z wybebeszeniem et 14.7 . daniel robi pelnym autem et14.2
3. co do nawiewu . znam przypadek kolegi . hamowal sie na 2 roznych hamowniach w przeciagu paru dni i roznica byla ponad 20km na korzysc hamowni z duuza dmuchawa.
jesli bylbym posiadaczem auta poszedl bym na ten uklad ale shamowalbym sie gdzie indziej najlepij na obciazeniowce
Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Maj 2005 Posty: 1002
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 22:07
Cytat:
Jeżeli byłeś pewien , że to był błąd obsługi podczas pomiaru , i byłeś pewien że masz sporo wiecej mocy mogłeś żadać powtórzenia pomiaru...
nie wykluczam nigdy błędu ale co do wiarygodności wyników jestem prawie 100% pewien.
itd.itd. co tu do kurka nedzy sie dzieje czy ja gdzies cos negoje o co tu biega bo chyba sie pomylilem sledzac moje posty nie widze zebym gdziekolwiek i jak kolwiek wypowiadal sie w sposob (ktory niby to jest interpretowany)
po pierwsze to ja urwalem jako pierwszy pogloski i dywagacje na temat tego ze pomiar jest do pupy
po drugie jak mam sie gdzies hamowac w lublinie to chyba tylko tam
po 3 co do hamowania i zastrzezen moge miec tylko to ze trzeba bylo troche odczekac ale coz jak jest robota to trzeba sie z niej cieszyc odcinka na wykresie fakt 6 tysiecy na zegarach jest troche wiecej 6800 ale co tam nawiewu nie bylo teraz jak bede kiedys chcial sprawdzic czy zostalo jeszcze z 100 koni to tez tam pojade bo bede mial przynajmniej jakies porownanie
PROSZE JEDYNIE NIE ODWOLYWAC SIE DO SLOW KTORE NIGDY NIE PADLY Z MOJEJ STRONY A BEDZIE OK koniec piepszenia auto ma 202 konie i tyle
nie jestem wlascicielem auta ale wiem jak jezdzi to auto. i nie wierze w te 200km .
1 . dlaczego auto bylo krecone tak nisko?? jesli bylo krecone do konca to bylo zle dobrane przelozenie.
2. z obserwacji i streetow jest to niemozliwe ze ma 200km.
ja mialem e36 20x km i robilem z wybebeszeniem et 14.7 . daniel robi pelnym autem et14.2
3. co do nawiewu . znam przypadek kolegi . hamowal sie na 2 roznych hamowniach w przeciagu paru dni i roznica byla ponad 20km na korzysc hamowni z duuza dmuchawa.
jesli bylbym posiadaczem auta poszedl bym na ten uklad ale shamowalbym sie gdzie indziej najlepij na obciazeniowce
Ad.1. Nie wiem.
Ad.2. Wow a ja miałem ledwo stukonnego golfa który łoił takie Bmw bez problemów, a czasy ze Starachowic można sobie wsadzic już nie powiem gdzie.
Ad.3. Jakie Auto (Turbo/Na) jakie różnice w temperaturze powietrza, obciążeniówka czy inercja.
nie jestem wlascicielem auta ale wiem jak jezdzi to auto. i nie wierze w te 200km .
1 . dlaczego auto bylo krecone tak nisko?? jesli bylo krecone do konca to bylo zle dobrane przelozenie.
2. z obserwacji i streetow jest to niemozliwe ze ma 200km.
ja mialem e36 20x km i robilem z wybebeszeniem et 14.7 . daniel robi pelnym autem et14.2
3. co do nawiewu . znam przypadek kolegi . hamowal sie na 2 roznych hamowniach w przeciagu paru dni i roznica byla ponad 20km na korzysc hamowni z duuza dmuchawa.
jesli bylbym posiadaczem auta poszedl bym na ten uklad ale shamowalbym sie gdzie indziej najlepij na obciazeniowce
jeżeli dobrze oczytałeś się w necie to powinienieś wiedzieć , że czas wynika również z przebiegu krzywej momentu i mocy a nie tylko jej maksymalnego punktu.
jeżeli przełożenie zostało źle dobrane i auto zakreciło sie np do 6500 to moc nadal wyjdzie taka sama a przy podniesieniu przełożenia moment będzie jeszcze niższy, wiec przekłamanie może byc tylko w niutonie i to o maks 10Nm.
jak po rolowaniu stwierdziłem ,że autko dziwnie sie zachowuje i pierdzi dziwnie przy średnich obrotach podczas rozpedzania to przytaknęliście , że faktycznie dziwnie to słychać było....trzeba było podnieść dym wtedy , że nie : auto chodzi wybornie, wkreca sie jak F1 , wtedy napewno dokonalibyśmy pomiaru drugiego i trzeciego jAK trzeba by było , a nie teraz zgrywacie internetowych pieniaczy , bo zupa za słona lub bejca ma koni za mało....
nawet jeżeli przełożenie źle dobrane i brak nawiewu to robotę wam robi załamanie momentu w zakresie średnich obrotów , co nie jest wynikiem zdjęcia nogi z gazu tylko jakiegoś haluna w aucie ogólnie wpływającego na wynik końcowy.
zakład tyczy się cholernej różnicy z i bez nawiewu na tych samych rolkach a nie porównania
z innymi.
jeżeli sobie życzysz to tak Ci wyhamuję autko , że Ci wyjdzie 350KM , jeżeli oczywiście piana jest bita o brandzlowanie się na forum wynikiem a nie o poszukiwanie pogubionych KM, ale wtedy też pewnie będzie źle bo wyszło za dużo lub nieprawdopodobnie w stosunku do odczuć z dupohamownii a wszystko przez to ze za pomiar trzeba było zapłacić ciut więcej niż sie chciało......
Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Maj 2005 Posty: 1002
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 22:33
TTomek napisał/a:
jak po rolowaniu stwierdziłem ,że autko dziwnie sie zachowuje i pierdzi dziwnie przy średnich obrotach podczas rozpedzania to przytaknęliście , że faktycznie dziwnie to słychać było....trzeba było podnieść dym wtedy , że nie : auto chodzi wybornie, wkreca sie jak F1 , wtedy napewno dokonalibyśmy pomiaru drugiego i trzeciego jAK trzeba by było , a nie teraz zgrywacie internetowych pieniaczy , bo zupa za słona lub bejca ma koni za mało....
znowu robisz to samo przy hamowaniu bylem ja czyli ja i hubert czyli hubert zaden z nas nie udzielal w tej sprawie glosu na forum wiec nie wiem oczym jest ten temat
Jeżeli byłeś pewien , że to był błąd obsługi podczas pomiaru , i byłeś pewien że masz sporo wiecej mocy mogłeś żadać powtórzenia pomiaru...
nie wykluczam nigdy błędu ale co do wiarygodności wyników jestem prawie 100% pewien.
itd.itd. co tu do kurka nedzy sie dzieje czy ja gdzies cos negoje o co tu biega bo chyba sie pomylilem sledzac moje posty nie widze zebym gdziekolwiek i jak kolwiek wypowiadal sie w sposob (ktory niby to jest interpretowany)
po pierwsze to ja urwalem jako pierwszy pogloski i dywagacje na temat tego ze pomiar jest do pupy
po drugie jak mam sie gdzies hamowac w lublinie to chyba tylko tam
po 3 co do hamowania i zastrzezen moge miec tylko to ze trzeba bylo troche odczekac ale coz jak jest robota to trzeba sie z niej cieszyc odcinka na wykresie fakt 6 tysiecy na zegarach jest troche wiecej 6800 ale co tam nawiewu nie bylo teraz jak bede kiedys chcial sprawdzic czy zostalo jeszcze z 100 koni to tez tam pojade bo bede mial przynajmniej jakies porownanie
PROSZE JEDYNIE NIE ODWOLYWAC SIE DO SLOW KTORE NIGDY NIE PADLY Z MOJEJ STRONY A BEDZIE OK koniec piepszenia auto ma 202 konie i tyle
Daniel325 , żadnego dymu...
Z tego co widzę to wiecej dymu nakręca Twój kolega LUK325 , w sprawie notabene Twojego auta , więc przekonaj jego żeby podjął zakład swoim 20X KM 325 w sprawie wyjaśnienia kwesti nawiewu w wolnossaku , przy jednorazowym hamowanku , w temp ok 25st. , gdyż uważam że faktycznie profi nawiew mi sie przyda , coprawda do innych celów , ale jeżeli mam mieć go za friko to z chęcią się zabawię...
[ Dodano: Czw Maj 31, 2007 23:41 ]
OKI Daniel ...wyjasnione prze tel...
LUK325 , stajesz do zakładu??? jutro tel i mamy 6 dni na ogarnięcie się
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach