to jak pod n/a to balbym sie komukolwiek tu na lubelszczyznie dawac.
kolektor pod n/a musi byc dokladnie wyliczony i dobrze zrobiony by dodac mocy a nie zabrac. duzo prosciej jest z kolektorem pod turbo.
Mowisz o tak sobie, czy miales jakies doswiadczenie z tym zwiazane?
Z tego co czytalem w fachowej literaturze to sam kolektor wydechowy do n/a nie daje zdumiewajacej wzrostow mocy i momentu, ale dla pozniejszych modyfikacji bedzie niezbedny, tym bardziej ze teraz moj seryjny jest ostro przekombinowany zeby sie zmiescil.
Co do wykonania kolektora to wczoraj rozmawialem z chlopakiem, ktory robil kolektory do wolnossacego v6 wlasnie w LBN i po ich zalozeniu przyrost mocy byl zdumiewajacy (auto zostalo shamowane przed i po zalozeniu samych kolektorow).
Z tego co czytalem w fachowej literaturze to sam kolektor wydechowy do n/a nie daje zdumiewajacej wzrostow mocy i momentu, ale dla pozniejszych modyfikacji bedzie niezbedny
Dobrze wyczytales tak wlasnie jest, ze sam kolektor nic nie da przy seryjnym sprzecie. Kolektor sluzy do przygotowania silnika w nastepnych Stage'ach. Przy wiekszych modyfikacjach jest to potrzebne i wlasnie ze stali nierdzewki dobrze to wychodzi. Przynajmniej tak jest w Saxo z firmy Magnex czy nawet dopisze jak znajde nazwe
Mowisz o tak sobie, czy miales jakies doswiadczenie z tym zwiazane?
Z tego co czytalem w fachowej literaturze to sam kolektor wydechowy do n/a nie daje zdumiewajacej wzrostow mocy i momentu, ale dla pozniejszych modyfikacji bedzie niezbedny, tym bardziej ze teraz moj seryjny jest ostro przekombinowany zeby sie zmiescil.
Co do wykonania kolektora to wczoraj rozmawialem z chlopakiem, ktory robil kolektory do wolnossacego v6 wlasnie w LBN i po ich zalozeniu przyrost mocy byl zdumiewajacy (auto zostalo shamowane przed i po zalozeniu samych kolektorow).
sam kolektor potrafi co nie co dac.
pisze tak bo wiem ze kolektor trzeba dobrze wyliczyc do wolnossacego by nie popsuc mocy.
powoli tez dochodze do takiego wniosku z wydechem ze trzeba wyliczac.
bo zrobilem caly z nierdzewki z ostatnim tlumikiem przelotowym z wkladka. i z wkladka ma lepsze czasy samochod na 400m jak bez(a na zdrowy rozum powinno byc odwrotnie). ale jeszcze by w tym sie utwierdzic skocze na hamownie.
tak samo dolot zrobilem ladny z nierdzewki i poki co cos tez nie widac efektow.
jezeli ten ktos co zrobil kolektor do v6 robi je w dobrych cenach to ja sie pisze na to by zrobil mi do hgt. ale zaplace po przyroscie mocy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach