siemka, chce abyscie napisali ile według was kosztuja czesci do tuningu auta. Nie mowie za ile robi sie to w garazu tylko ile trzeba zaplacic jak dajesz auto do "firmy"
- wydech 2 - 3 cale
- program sterujacy
- customowy fmic + orurowanie
- swap silnika do auta w ktorym nigdy nie siadział (mechanika)
- podlaczenie elektryki
prosze o powazne podejscie do tematu dodam tylko ze po robocie wlasciciel auta ma sie go nie wstydzic.
siemka, chce abyscie napisali ile według was kosztuja czesci do tuningu auta. Nie mowie za ile robi sie to w garazu tylko ile trzeba zaplacic jak dajesz auto do "firmy"
- wydech 2 - 3 cale
- program sterujacy
- customowy fmic + orurowanie
- swap silnika do auta w ktorym nigdy nie siadział (mechanika)
- podlaczenie elektryki
prosze o powazne podejscie do tematu dodam tylko ze po robocie wlasciciel auta ma sie go nie wstydzic.
zadzwon do paru paru firm w polsce i bedziesz wiedzial
siemka, chce abyscie napisali ile według was kosztuja czesci do tuningu auta. Nie mowie za ile robi sie to w garazu tylko ile trzeba zaplacic jak dajesz auto do "firmy"
- wydech 2 - 3 cale
- program sterujacy
- customowy fmic + orurowanie
- swap silnika do auta w ktorym nigdy nie siadział (mechanika)
- podlaczenie elektryki
prosze o powazne podejscie do tematu dodam tylko ze po robocie wlasciciel auta ma sie go nie wstydzic.
tylko tyle moge pomoc:
wydech, np mgmotorsport: 2k pln
fmic z tego co sie orientowalem to do 2k za customa z orurowaniem i montazem (compsport)
a co, "firme" zakladasz? pytam powaznie
Auto: o_0
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lis 2004 Posty: 273
Wysłany: Pią Paź 19, 2007 23:34
bodek napisał/a:
V-MAXXX napisał/a:
siemka, chce abyscie napisali ile według was kosztuja czesci do tuningu auta. Nie mowie za ile robi sie to w garazu tylko ile trzeba zaplacic jak dajesz auto do "firmy"
- wydech 2 - 3 cale
- program sterujacy
- customowy fmic + orurowanie
- swap silnika do auta w ktorym nigdy nie siadział (mechanika)
- podlaczenie elektryki
prosze o powazne podejscie do tematu dodam tylko ze po robocie wlasciciel auta ma sie go nie wstydzic.
zadzwon do paru paru firm w polsce i bedziesz wiedzial
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Pią Paź 19, 2007 23:46
wydech zależy na ilu tłumikach i czy do NA czy do turbo: od 1200 do 2500
program też zależy do jakiego silnika i co ma zawierać (czy naprzykład tylko korekta paliwa i zapłonu czy też przesunięcie odcinnki) od 600zł do 2000zł
swap od 2000zł (zależy co gdzie i jakie komplikacje)
elektryka od 1000-2000zł
fmic z orurowaniem co prawda można gotowe zestawy kupić za ok 1200-1500zł, ale jak miał by byc custom to ok 2000-2500
Wtrącę sie bo temat chyba dotyczy mnie ) Nie zdradzam jaką granice kosztów postawiłem przed V-maxx'em żeby nikogo nie sugerować. I rozumiem że nie łatwo jest go precyzyjnie określić. Mam nadzieje ze dojdziemy do jakiejś znośnej sumy bo nadal upieram się żeby samochód był robiony w lublinie. Pozdrawiam
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Sob Paź 20, 2007 17:48
V-MAXXX napisał/a:
siemka, chce abyscie napisali ile według was kosztuja czesci do tuningu auta. Nie mowie za ile robi sie to w garazu tylko ile trzeba zaplacic jak dajesz auto do "firmy"
- wydech 2 - 3 cale
- program sterujacy
- customowy fmic + orurowanie
- swap silnika do auta w ktorym nigdy nie siadział (mechanika)
- podlaczenie elektryki
prosze o powazne podejscie do tematu dodam tylko ze po robocie wlasciciel auta ma sie go nie wstydzic.
wydech 2 - 3 cale - zalezy ile kolanek pojdzie, ale to zlozona sprawa. Rozumiemy ze chodzi o Turbo wiec ebz zadnych tlumikow
1) BARAN
2) DOWNPIPE
3) reszta wydechu
ad 1. sam baran to materialu na ponad 500-600pln + flansze (kazda po ok 140-160pln) + robota... zreszta zalezy wszystko jakie kolanka, jakie spawy, jakie flansze... to rozne rozniaste ceny.
ad 2. downpipe - flansze x2 zazwyczaj pare kolanek trzeba zmarnowac zeby dobnre wyjscie zrobic i zeby to jakos dobrze oplywalo.
ad 3. reszta wydechu - zalezy ile "zakretow" czy rura na wprost? ale pewnie bedziesz chial wydech puscic w przygotowanym przez fabryke tunelu - wiec z 12-14 kolanek na to przynajmniej pojdzie... ale sam material to koszty rzedu 700-1000pln + spawanie + kupa roboty.... wiec nikt za darmo tego nie zrobi....
lacznie: 2300-2600 z robota na bdb materialach z profesjonalnym spawaniem tak jak np Geo spawa, to malo kto
program sterujacy: zalezy od auta ... wiec nie wiem co konkretnie chcesz, ale trojenia sie roznie ... powiedzmy ze od okolo 1200zl do 4000zl
fimc + orurowanie... zalezy jak duzy ile materialu i kto bedzie robil orurowanie samo w granicach 500pln + przydalo by sie jakies gumy silikonowe + jakies inne pierdoły
no +- 300-400pln + ten Icek to przynajmniej 700zl (choc trzeba by zrobic rozeznanie).
swap 2000-2500 - jezeli roboota jest robiona w 3 dni (cena warszawska)
podlaczenie elektryki 1000pln - w 3 dni.
Ceny plus minus za robienie w 3 dni kazdego etapu.
czyli motor wrzucamy w 3 dni, 3 dni na orurowanie 3 dni na wydech elektronike itd itp...
w tym konkretnym przypadku to w 3 dni to można chyba skierować nowy silnik nad miejsce po starym i przeciąć łańcuch na którym wisi (najszybszy swap) a nie zamontować całkiem inny motor z konkretnym rozwiązaniem przeniesienia napędu i dwudziestoma kilogramami drutów, przez które będzie "latała" faza w celu prawidłowego funkcjonowania tego autka...
siwy napisał/a:
czyli motor wrzucamy w 3 dni, 3 dni na orurowanie 3 dni na wydech elektronike itd itp...
chciałbym zostać niezależnym obserwatorem tego "zjawiska" (bo w takim terminie to już nie jest normalna robota) , chyba , że swap wykonywany będzie w monster garage przez 6 ludzi , 10 godz dziennie...
Auto: o_0
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lis 2004 Posty: 273
Wysłany: Nie Paź 21, 2007 08:16
nie nie, nie mam konkretow na mysli chciałem tylko zobaczyć jak bardzo jesteście uświadomieni w cenach. Pytanie było ogólne bez konkretów i zadnych podtextów. Siwy wykonanie tego co napisałes w tydzień jest mozliwe tyle ze suma koncowa za robote bedzie razy 3 dlatego ze potrzeba mechanika, elektryka, spawacza i jezeli kazdy z nich ma torche pojecia dało by sie to auto zrobic w tydzień lecz klient nie był by zadowolony z koncowego efektu - mam na myśli wielkość rachunku
Zrobienie nowej wiązki w CRXie, ponieważ silnik miał ją poobcinaną, trwało 3 dni a koszt to 2 tys zł
Fotki z prac http://ecu-performance.com.pl/2006/11/
A firmy tuningowe to trzeba omijać szerokim łukiem
Jak się ma wiedzę i zapał do pracy to można zrobić solidnie i szybko, i wtedy klient nawet jak zapłaci więcej to będzie zadowolony.
A jak auto stoi tygodniami, przepychane z kąta w kąt to nawet jak mniej zapłaci to nie bedzie zadowolony.
Nie napiszę ile u mnie trwał swap i ile kosztował, bo nie bedę podnosił zbyt wysoko poprzeczki waszym mechanikom
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Nie Paź 21, 2007 10:34
ja odpowiem: niecałe 48h.
V-MAXXX napisał/a:
Siwy wykonanie tego co napisałes w tydzień jest mozliwe tyle ze suma koncowa za robote bedzie razy 3
V-MAXXX, jezeli dywagujemy na temat tuningow bez konkretow, np takiej hóndy to ... n/c ... ceny dalem warszawskie i czas warszawski ;] tak samo widzisz, to jest rozmowa czysto hipotetyczna, nie wiemy w jakim stanie wiązka jest, jakie podpiecie dokladnie co i jak czego... tak troche jak rozmawiac o smaku cukierka nie widzac NAWET opakowania...
jedyne co z czym sie sam nie zgadzam co napisalem to o strojeniu - napisalem wariant najtanszy a nie dopisalem profi roboty /juz zedytowalem posta.
kazdy przypadek trzeba przeciez potraktowac indywidualnie - chciales czysto hipotetycznie to masz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach