FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
ciekawe rozwiązanie audi
Autor Wiadomość
lexy 
Specjalista
Prochip Nałęczów


Auto: astra
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2004
Posty: 189
Wysłany: Czw Wrz 06, 2007 16:46   ciekawe rozwiązanie audi

właśnie robie remont silnika audi a6 2.8 i chciałbym wam coś pokazać-ponieważ jestem młodym mechanikiem ;) to jeszcze takiego czegoś nie widziałem-czy w innych autach z gruby vw tez jest to tak rozwiązane??chodzi mi o auta powyżej 98r.




sory za zdjęcia-robione telefonem
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Czw Wrz 06, 2007 17:15   

jak kiedys rozbierzesz jakis silnik hondy to zobaczysz tez takie ciekawe rozwiązania jeszcze chyba w mazdy silniku 1.8 T (323) tez cos takiego jest :D
_________________

 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Czw Wrz 06, 2007 17:44   

Chodzi Ci o to, że robią jedną korbę i potem odłamują stopę :D W 1.8T AEB są 2 odlewy korba i stopa, w nowszym AUQ jest łamany jak mnie pamięć nie myli, musiał bym w śmieciach poszukać.


Te V6 to 12V czy 30V ???
 
 
 
lexy 
Specjalista
Prochip Nałęczów


Auto: astra
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2004
Posty: 189
Wysłany: Czw Wrz 06, 2007 21:27   

30v,hondy rozbierałem i jeszcze czegoś takiego nie widziałem
 
 
 
marewel 
Specjalista


Auto: 1.9TDI
Skąd: Chełm
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 144
Wysłany: Czw Wrz 06, 2007 21:58   

Fiesta 1.25 ma takie dziwadztwo,i wiele innych m/in brak klinow,stozkow na kolach rozrzadu.
V10 TDI i pewnie nowsze konstrukcje VAG.
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Czw Wrz 06, 2007 22:29   

Nie zostaną Ci może z tego V6 głowice :D Jak by był komplet to może przygarnę na klate :mrgreen:
_________________
 
 
 
lexy 
Specjalista
Prochip Nałęczów


Auto: astra
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2004
Posty: 189
Wysłany: Pią Wrz 07, 2007 22:41   

nie zostaną-muszę ;) oddać w kupie włascicielowi
 
 
 
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Pią Wrz 07, 2007 23:26   

MACIOR napisał/a:
Nie zostaną Ci może z tego V6 głowice :D Jak by był komplet to może przygarnę na klate :mrgreen:


w gofera chcesz wpakowac :mrgreen:
 
 
 
zdenekblacha 
Uczy sie pisac

Auto: Tarpan 2.1
Skąd: Lublin
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 5
Wysłany: Pon Paź 22, 2007 11:40   

Gratuluję odkrycia ameryki, ruscy takie rozwiązanie stosują w sprężarkach od kilkudziesięciu lat. Zaletą jest idealne ustalenie stopy z korbowodem przy założeniu że ktoś nieuderzy płaszczyzny z przełomem. Wadą jest że nie da się naprawić takiego korbowodu...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam