Auto: Audi 100 C4 Avant
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lis 2005 Posty: 415
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 14:51 Problem z odpaleniem na benzynie.
Witam. Ostatnio mam dziwny objaw w mojej 100-ce.
Przekrecam kluczyk w statyjce zapalaja sie wszystkie kontrolki pompa robi. Przekrecam kluczym rozrusznik kreci ale nie łapie. Dodanie gazu na pedale dopiero pomaga lub nie. Czasami musze przełaczyć na gaz i z gazu pali za 1 razem.
Co sprawdzić.
Audi 100 C4 2.3 AAR.
Auto: C4
Skąd: Polska Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Sty 2007 Posty: 102
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 15:28
Z tego co pamietam to masz wtrysk mechaniczny. Na początek sprawdziłbym cisnienie paliwa na listwie... może być na przykład uszkodzony regulator ciśnienia, chyba w AAR powinno być 3 bary.
Auto: Audi 100 - C4
Skąd: Śródmieście Pomogła: 1 raz Dołączyła: 06 Wrz 2007 Posty: 236
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 19:53
W moim poprzednim samochodzie jak tak się robiło trzeba było odpalić na gazie. Potem w czasie jazdy przełaczyć na benzynę i pojeździc na bardzo wysokich obrotach przy niskim biegu. Po prostu przegonić go na benzynie.
Auto: AUDI A4 I AUDI B4 COUPE
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 18
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 19:54
ponury ja tez mialem cos takiego w swojej audicy tez nie chciala palic na benzynie musialem przeczyscic wtryski bo podobno jakis osad z gazu sie tam zbiera i zapych wtryski
Według instrukcji serwisowej jeżeli są problemy z rozruchem zimego silnika należy sprawdzić elementy w kolejności jak niżej
Immobilizer
Fuel pump
Fuel pump - connections/supply
Ignition system
Fuel filter/fuel supply pipes
Volume air flow (VAF) sensor - plate and/or control plunger
Volume air flow (VAF) sensor - plate position
Cold start injector
Fuel pressure
Differential pressure
Ciśnienie paliwa pomiędzy złączem testowym a cold start injector (nie wiem jak to sensownie nazwać po polsku) powinno wynosić 6,1 - 6,6 bar, po 10 min 3,3 bar a po 20min 3,2 bar. Samemu raczej będie trudno sprawdzić trzeba mieć odpowiedni manometr. Istotnym elementem jest równierz przepływonierz powietrza.
problemmoze tez tkwic w czujniku położenia przepustnicy,
lub sprawdz kabel od masu w czujniku temperaturysilnika...
pozdrawiam...
_________________ Istnieje tylko jeden luksus prawdziwy - LuKsUs zWiAzkU z OOOO
Auto: C4
Skąd: Polska Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Sty 2007 Posty: 102
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 22:31
Robaczki.... a z jakiego to samochodu info ?
Czacha i Gomez napisał/a:
Immobilizer - brak
Fuel pump - ponoć buczy znaczy działa
Fuel pump - connections/supply - zasilanie jest bo buczy
Ignition system - na gazie mu pali
Fuel filter/fuel supply pipes - filtr paliwa.... może być ale mało prawdopodobne
Volume air flow (VAF) sensor - plate and/or control plunger - może być
Volume air flow (VAF) sensor - plate position - może być
Cold start injector - wstrzykuje zdaje się tylko poniżej 0*C ale nie wiem czy on ma
Fuel pressure - może być
Differential pressure - może być
Ponury a i le masz wachy w baku bo u mnie Gelo popszedni właściciel muwił że sterowniki wtrysków do wymiany dał drugie a miałem wachy na trzech kreskach czerwonych i okazało sie że po prostu mało wachy
Auto: Audi 100 C4 Avant
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lis 2005 Posty: 415
Wysłany: Sob Gru 15, 2007 10:38
chudy 2.0 napisał/a:
Może sie wtrysk zawiesił musisz ją przegonić pożądnie na benzynie
Próbowałem go troche przegonic na benzynie, ale gaz w podłodze i to nie jechało.
Zatankowałem sie świezym gazem i powiem szczerze ze była różnica i to wielka. Szedł jak burza.
Auto: VW
Skąd: Polska Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1017
Wysłany: Sob Gru 15, 2007 10:46
A jak ci juz odpali na benzynie to jezdzi na tej benzynie czy niechce jechac a jak mu dodajesz gazu to prycha tak jak by nie mial wachy lub go zalewało i niechce jechac ?? A na gazie wszystko ok tak ??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach