FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Co jest nie tak ?
Autor Wiadomość
Stacho_16V 
fast driver
JDM


Auto: Civic
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1503
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 17:47   Co jest nie tak ?

Problem polega na tym iż jak samochód złapie temperature taką 70-80-90 stopni i mam poniżej 1/4 zbiornika paliwa to wtedy zaczyna wyć pompa paliwa i na dodatek silnik traci obroty spadają czasami do 0,6 tyś obrotów(dająć gaz ma full oboroty wrócą ale są zamulone) czasami silnik całkowicie przez to gasnie gaśnie.
Jeżeli mam powyżej 1/4 zbiornika paliwa wtedy silnik nawet jeżeli ma 90 stopni to nie traci obrotów i nie gaśnie lecz pompa paliwa wyje.
Jednyem słowem POMOCY
_________________
Gieorgij z You can dance napisał/a:
[quote="Gieorgij"]A do.je.bać ci?[quote]
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 18:20   

pompa paliwa zdycha... zapchany filter, syf w zbiorniku i jeszcze wiele innych... musisz wyciagnac ja i ogladnac sobie... paliwo moze byc marnej jakosci...
ja dozynalem swoja pompe ponad dwa lata :mrgreen:
 
 
Stacho_16V 
fast driver
JDM


Auto: Civic
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1503
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 18:24   

Filtr paliwa został wymieniony 4 dni temu także napewno nie jest zapchany.
_________________
Gieorgij z You can dance napisał/a:
[quote="Gieorgij"]A do.je.bać ci?[quote]
 
 
 
_Rafi_ 
streetracer


Auto: ropniak
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 964
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 18:29   

Stachu w Escorcie tez mi zdychało auto aż nie dostałem sie do smoka w zbiorniku.Tam był tez filtr a na nim galareta.Wymyłem założyłem i śmigał jak nowo narodzony.
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 18:33   

to ze wymieniles filter nic nie znaczy... kiedys wujaszek w mazdzie jak zalal jakiegos specyfika to tak mu odmulilo zbiornik ze 7 razy zmienial filtry a i tak nie obylo sie na plukaniu zbiornika :spoko:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Stacho_16V 
fast driver
JDM


Auto: Civic
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1503
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 21:36   

Coś musze z tym zrobić bo jest tragedia :/
_________________
Gieorgij z You can dance napisał/a:
[quote="Gieorgij"]A do.je.bać ci?[quote]
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 23:02   

dopoki nie zajzysz do zbiornika to nic sie nie wyjasni...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
KIT GTO 
speed demon


Auto: DESTRUKCJA
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 3345
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 23:05   

Jaqub napisał/a:
dopoki nie zajzysz do zbiornika to nic sie nie wyjasni...

a w zbiorniku syf, mimo że wymieniał filtr to wraz pewnie pociągnęło
_________________
PRZEKŁADAM LANS NAD OSIĄGI.... 19CALI :D :D :D
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Sro Gru 12, 2007 00:45   

jak nie zmierzysz cisnienia na listwie paliwowej to gówno bedziesz wiedział :S

inaczej tylko gdybac sobie mozna... :roll:
_________________

 
 
 
Stacho_16V 
fast driver
JDM


Auto: Civic
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1503
Wysłany: Sro Gru 12, 2007 00:51   

dobrze panie QSY sprawdze i tą opcję !
_________________
Gieorgij z You can dance napisał/a:
[quote="Gieorgij"]A do.je.bać ci?[quote]
 
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Sro Gru 12, 2007 01:51   

W moim willim wysrał sie wtedy sterownik silnika.
Dodatkowo Obroty potrafiły wejść na 1500 apa mula.

Tak jak Qsy napisał.. spr.
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
Drift_King 
prawdziwy tuner
dryfciarz


Auto: Subu
Skąd: Czuby
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 654
Wysłany: Sro Gru 12, 2007 09:50   

QSY napisał/a:
jak nie zmierzysz cisnienia na listwie paliwowej to gówno bedziesz wiedział :S

inaczej tylko gdybac sobie mozna... :roll:


Qsy dobrze mówisz,trzeba zmierzyć ciśnienie na listwie wtedy gdy się nagrzeje i zaczyna "wyć",bo wtedy ono spada.
Wyciągałem już kiedyś pompę z TEGO Clio i co ciekawe gdy wsadziłem ją na pirata do bańki z benzyną to silnik chodził 2 godizny i wyć nie zaczeła-wszystko było ok,po zamontowaniu do zbiornika dalej to samo.To jest ciekawe...
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
 
 
Stacho_16V 
fast driver
JDM


Auto: Civic
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1503
Wysłany: Pią Gru 14, 2007 07:16   

Nie wiem, musze ogarnąc to bo jest to troche dziwne,mam teraz głęboką rezerwe i nic się nie dzieje nie próbowałem jeszcze zagrzać silnika żeby zobaczyc co by się działo,podejrzewam że było by to samo.
_________________
Gieorgij z You can dance napisał/a:
[quote="Gieorgij"]A do.je.bać ci?[quote]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam