FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
kołysanie kierownicą
Autor Wiadomość
daniell 
Specjalista


Auto: BMW E46 , Mercedes w203
Skąd: Dziesiąta
Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 172
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 20:37   kołysanie kierownicą

mam pytanko w aucie mam koła 215/45R17 komfortu zbytnio nie ma na takich kołach jeżdżąc po mieście ale dziś powyżej 80km/h na równej w miarę nawierzchni zaczęło mi rzucać kierownicą,tak jakby było bicie na feldze ale felgi są idealne w poniedziałek je wyważałem!!luzy i stuki są oczyswiście z zawieszenia,jakieś lekkie luzy ale czy moze to być maglownica albo przez te luzy???jak ktoś ma taki przypadek albo zna sie na tym to piszcie
_________________
بحضور رئيس الجمهورية البولندية ليخ كاتشينيس ورئيس مجلس الوزراء دوشالأرا
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 20:40   

wywazenie kol... wystarczy ze odczepil sie ciezarek, wjechales w dziure itp... albo masz felgi ktore maja wiekszy otwor centralny niz masz kolnierz na aucie (centrujacy) i wtedy trzeba zalozyc pierscienie centrujace...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
maly841 
pr0 killer

Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2004
Posty: 1082
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 20:42   

To co napisał Jaqub + sprawdzenie opon.
_________________
A4 '05 2.0 TFSI , C4 3D
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 20:45   

No i po wizycie u wulkanizatora warto sprawdzić kluczem czy dokręcili koła.
_________________
 
 
 
KIT GTO 
speed demon


Auto: DESTRUKCJA
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 3345
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 20:46   

a jeśli kół nie dokręcili :) przy wymianie od tego bym zaczął
_________________
PRZEKŁADAM LANS NAD OSIĄGI.... 19CALI :D :D :D
 
 
 
blind7 
Specjalista


Auto: Praca Corso-lot; Lans S60
Skąd: Kośminek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 190
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 20:47   

ja bym sprawdził jeszcze raz wyważenie bo ostatnio wyważałem swoje i musiałem wrócić do wulkanizacji bo jakiś marny fachowiec wyważał i można powiedzieć że wcale nie były wyważone :mad: ale może być też magiel ewentualnie luzy na drążkach kierowniczych (doświadczenia z escortem)
Ostatnio zmieniony przez blind7 Wto Kwi 08, 2008 21:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
daniell 
Specjalista


Auto: BMW E46 , Mercedes w203
Skąd: Dziesiąta
Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 172
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 21:39   

koła sam osobiście dokreciłem tak jak mi wulkanizator kazał,pierscienie centrujące są w felunkach ale czy są dobre to trudno powiedziec tylne b.ciężko schodziły a na przodzie same spadały...czyli moze to być to??jest wulanizacja w lbn gdzie kupie odpowiednie pierścienie??moze od tego zaczne i wolałbym zeby mi to juz ktoś oblatany dobrał,bo sam wole nie kupować na allegro.kiedyś ktoś sie ogłaszał na forum z kunickiego jakaś wulkanizacja i mają podobno tam pierscienie do wszystkich kółek.
_________________
بحضور رئيس الجمهورية البولندية ليخ كاتشينيس ورئيس مجلس الوزراء دوشالأرا
 
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Sro Kwi 09, 2008 08:08   

Oczywiście że moga byc to luzy z układu zawieszenia, maglownicy szczególnie odczuwalne na tych kapciach.
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sro Kwi 09, 2008 09:57   

daniell napisał/a:
pierscienie centrujące są w felunkach ale czy są dobre to trudno powiedziec tylne b.ciężko schodziły a na przodzie same spadały

jesli jest luz to na pierscieniach centrujacych to na 99,9% to wlasnie przyczyna!

daniell napisał/a:
jest wulanizacja w lbn gdzie kupie odpowiednie pierścienie??


na dolnej panny marii (boczna pilsudzkiego-prawie na przeciw grafiti) maja chyba wszystkie mozliwe kombinacje pierscieni... sam bralem u nich...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
dan 
drifter


Auto: A6 C5 3.0 V6 quattro tip.
Skąd: Czechów
Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 228
Wysłany: Sro Kwi 09, 2008 12:21   

Ja też stawiam na pierścienie.

Jaqub napisał/a:
na dolnej panny marii (boczna pilsudzkiego-prawie na przeciw grafiti) maja chyba wszystkie mozliwe kombinacje pierscieni... sam bralem u nich...



Dostanę tam też nakrętki (nie śruby) zabezpieczające do kół?
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sro Kwi 09, 2008 15:43   

dan napisał/a:
Dostanę tam też nakrętki (nie śruby) zabezpieczające do kół?

sruby ma na 100% a nakretki nie wiem ale przypuszczam ze tak :spoko:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Rejn 
Widać, że się stara

Auto: moc 41 km
Skąd: Bursaki
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 15
Wysłany: Sob Maj 03, 2008 14:43   

Jaqub napisał/a:
daniell napisał/a:
pierscienie centrujące są w felunkach ale czy są dobre to trudno powiedziec tylne b.ciężko schodziły a na przodzie same spadały

jesli jest luz to na pierscieniach centrujacych to na 99,9% to wlasnie przyczyna!

daniell napisał/a:
jest wulanizacja w lbn gdzie kupie odpowiednie pierścienie??


na dolnej panny marii (boczna pilsudzkiego-prawie na przeciw grafiti) maja chyba wszystkie mozliwe kombinacje pierscieni... sam bralem u nich...


Ja mam podobny problem że po założeniu alufelg na równej trasie przy ok 80 zaczyna latać kierownica. Jak koszt jest tych pierścieni w tym zakładzie czy zakładają odrazu itp
 
 
misiek 
prawdziwy tuner


Auto: lowrider
Skąd: Nałkowskich
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 716
Wysłany: Sob Maj 03, 2008 14:54   

Rejn napisał/a:
przy ok 80 zaczyna latać kierownica

Od 80 jak sie nie myle to felga bije
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Nie Maj 04, 2008 13:37   

Rejn napisał/a:
Jak koszt jest tych pierścieni w tym zakładzie czy zakładają odrazu itp

komplet 4szt to ok 40pln, tam gdzie pisalem na miejscu maja bardzo duzy wybor...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Ptasiek 
Uczy sie pisac

Auto: audi a3 1.8
Skąd: Dziesiąta
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 5
Wysłany: Nie Maj 04, 2008 15:33   

tydzień temu byłem na przeglądzie i powymieniałem wszystkie tuleje ,końcówki,łączniki stabilizatorów jazda o niebo lepsza ale w czwartek na trasie telepało mi kierownicą ze po jezdzie 70 km niemiałem sily w rekach,podjade do nich i zainwestuje w pierscienie ale jak to niepomoze to 2l Pb i zapaliniczka :mad: a koła sa cacy nie ma bicia,ładnie wywazone podokrecane
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam