CZY WARTO KUPIC TE TURBINE?
W moim audi a4 1.8T mam standardowe turbo K03.
K03 SUPER jest wieksza od standardowej K03 i jest chlodzona tylko olejem.
Czy ktos moze powiedziec mi cos na ten temat?
Po co pchać się znowu w K03 ???? http://www.atpturbo.com/M...gory_Code=VVWTK dolar tani, wyciągasz starą, wkładasz nową w dzień czasu, jak masz jeszcze jednego z pierwszych 1.8T to spokojnie wytrzyma te 300-350km, dokładasz IC, większą przepływke, wtryski, wydech, soft, pare pierdołek i latasz. Co do K03s to jest to hybryda K03 ciepła strona, K04 zimna strona, ale tego nie jestem w 100% pewien bo odmian K03 było tyle ile kosciołów w Polsce.
Auto: CivicT
Skąd: Polska
Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 24
Wysłany: Wto Maj 27, 2008 20:57
hmm dojczland_wozów nie znam .... ale miałem obie co są na zdjeciu i z tego co pamietam były prawie takie same (nawet w techmaxie mielismy robic hybryde) lecz widocznie obie mialem od poprzecznych .....
Macior chyba miskov80 chodziło o plug&play a nie "wkładasz nową w dzień czasu, jak masz jeszcze jednego z pierwszych 1.8T to spokojnie wytrzyma te 300-350km, dokładasz IC, większą przepływke, wtryski, wydech, soft, pare pierdołek i latasz" jakie to proste lecz to chyba tylko w erze
Amor weź kliknij w linka i poczytaj, angielski chyba znasz. Eliminatora wkładasz w dzień czasu, tyle ile zajmuje wyjęcie starej i włożenie nowej, zresztą w linku pisze, że jest Plug & Play. Co do dokładania reszty to może za miesiąc, rok, dwa... nikt go nie goni.
Auto: CivicT
Skąd: Polska
Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 24
Wysłany: Wto Maj 27, 2008 21:22
jesli sie myle to dobrze bo sie dowiem lecz raczej nie wkladamy wiekszej/lepszej turbiny tak ooo bez zmian w sofcie ?? Znaczy wlozyc mozemy nawet razem z kompresorem ale co z tego ... niewiele chyba jak wiecej dmucha to samo wiecej paliwa nie narucha ....
zreszta ...Fueling kit is recommended to compliment this hardware kit..... to purchase the injector and software package
nawet po zalozeniu glupiego stozka wypada zrobic reset kompa .. niech sie uczy na nowych dawkach
Vag to nie Honda, tu się resów kompa nie robi, sam się adaptuje Zreszą było w tym mieście kiedyś kilka aut które latały z dołożonym turbo bez softu i jakoś na tamte czasy się odpychały. Zresztą zakładająć Eliminatora mamy turbo które wstaje jak fabryczne, kwestia ustawienia odrobinę niższego ciśnienia jak na fabrycznej K03 i auto lata jak seria, a zapas zawsze się przyda bo dobicie do 210-220km to tylko drobna kosmetyka w którą można się później pobawić.
A to że jest napisane gdzieś tam p&p nie znaczy że tak jest. Wiem z własnego doświadczenia.
[ Dodano: Sro Maj 28, 2008 00:31 ]
MACIOR napisał/a:
Co do K03s to jest to hybryda K03 ciepła strona, K04 zimna strona
Pomyliło Ci się z K04-01.
Nie każdy ma wolne 15tys zł żeby wrzucić sobie do samochodu. Oprócz rzeczy które podałeś, warto byłoby zainwestować przy takim setupie w mocne sprzęgło, lepszy zawias i hamulce. I tu powoli zbliżamy się do momentu kiedy wartość gratów przerośnie wartość samochodu. Pytanie tylko czy o to autorowi postu chodziło? Chyba nie.
Autor chce zmieniać z K03 na K03s co wg mnie jest stratą kasy, lepiej włożyć coś lepszego i mieć zapas zresztą o tym wyżej pisałem, pozatym 1200 czy 1500 papiera to nie są takie kosmiczne pieniądze za nową turbinę która na 100% jest P&P. Sprzęgło wystarczy do tych 220km jak ktoś mądry napisze soft. Co do adaptacji kompa to wiem co mówię, pare osób robiło już takie akcje i nie było żadnych problemów. Wypadało by jeszcze znać rocznik tego A4 to będziemy już na 200% pewni.
Witam wszystkich i dziekuje za komentarze.
Moje audi jest z 98 roku i jest to wersja 1.8T SPORT , a jesli chodzi o turbine to chce kupic nowa , w uzywki sie nie bawie.
Obecnie w moim audi mam zamontowany wiekszy IC ,walbro 255l/h, stozkowy filtr powietrza oraz 3 calowy sportowy wydech wraz z przelotem.
Rowniez zatanawiam sie nad zamontowaniem lepszego regulatora cisnienia paliwa ale nie jestem pewien czy to cos da.
Jesli ktos ma pojecie na temat regulatora prosilbym o jakies wskazowki. Jesli chodzi o wieksza przeplywke to z jakiego modelu bedzie najlepsza?
Z gory dziekuje miskov80[/b]
Ostatnio zmieniony przez miskov80 Wto Cze 03, 2008 18:46, w całości zmieniany 1 raz
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Wto Cze 03, 2008 18:44
Regulator bym zostawił seryjny, jak już szybciej bym pomyślał o mocniejszej pompie paliwa. W wielu przypadkach podnoszenia ciśnia na listwie skutkuje tylko przylewaniem motoru w pewnym zakresie co jest niekorzystne. Lepiej wsadzić sonde AFR w pupe i wystroić auto optymalnie jak się da. Dopiero jak będzie czegoś brakowało to można myśleć co wsadzić. Turbo wsadzaj jak największe proste... Wydech masz, IC też. Trzeba teraz tylko sprawdzić AFR i SOFT napisać. Prawdopodobnie będzie paliwa prakować, tak więc większe wtryski plus Walbro.
Sprawdzić silnik czy trzyma równe ciśnienie na garkach, wkładać, którąś z tych turbin co podałem, kupić wtryski 320-380ccm, regulatory masz fabryczne od 3 do 5,5 (jak mnie pamięć nie myli) bara co 0,5 za groszowe pieniądze, jak chcesz przylansować się to eiptuning ma regulowane w seryjną listwę za jakieś 500-700zł, te z allegro po 200-300zł szybko padają, nowe cewki też by się przydało i kierunek Warszawa Unitronik 230-250kobył wystarczy, w zależności ile sprzęgło przyjmie, na więcej przydało by się głowice stargać i zrobić full regenerację bo zawory ssące lubią się urywać przy mocach 300+. Obudowę przepływki można wyrwac używkę z Audi S3 czy TT225, sama przepływka podpasuje.
Auto: #ok 750km w zagrodzie
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Kwi 2007 Posty: 423
Wysłany: Sro Cze 04, 2008 01:00
Siemka bro:0 , wkoncu bys sie sam zarejesrtował a nie z micha konta dajesz:) , opisuj ino chycko audice w projektach. Co do strojenia to hmm.....to autko w uk na codzien jezdzi:) czekam na fotki nowych felusi:) i dawaj z moca jak najwiecej to jak bedziesz w pl to sobie posmigamy:)pozdro ajt
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach