FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
TURBINA SUPER K03
Autor Wiadomość
miskov80 
Widać, że się stara
miskov80

Auto: mitsubishi lancer
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 21
Wysłany: Wto Maj 27, 2008 18:51   TURBINA SUPER K03

CZY WARTO KUPIC TE TURBINE?
W moim audi a4 1.8T mam standardowe turbo K03.
K03 SUPER jest wieksza od standardowej K03 i jest chlodzona tylko olejem.
Czy ktos moze powiedziec mi cos na ten temat?
 
 
Amorr 
Widać, że się stara


Auto: CivicT
Skąd: Polska
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 24
Wysłany: Wto Maj 27, 2008 19:29   

duzo wieksza nie jest ....

na gorze k03s ... ma mniej łopatek wirnika i oznaczenie 06A 145 713D

sprzedałem taką ostatnio http://allegro.pl/item347...an_idealny.html
a jest pełno K03s nie s wiec upewnij się, że ta to ta :)
 
 
cieq 
znawca


Auto: rodzinne wolnossące
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 98
Wysłany: Wto Maj 27, 2008 19:41   

Amorr zastanów się przez chwilę, kolega ma A4 1.8T a Ty pokazujesz mu turbiny od silników poprzecznych...

P.S. Opis w Twojej aukcji jest z mojego posta.
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Wto Maj 27, 2008 20:07   

Po co pchać się znowu w K03 ???? http://www.atpturbo.com/M...gory_Code=VVWTK dolar tani, wyciągasz starą, wkładasz nową w dzień czasu, jak masz jeszcze jednego z pierwszych 1.8T to spokojnie wytrzyma te 300-350km, dokładasz IC, większą przepływke, wtryski, wydech, soft, pare pierdołek i latasz. Co do K03s to jest to hybryda K03 ciepła strona, K04 zimna strona, ale tego nie jestem w 100% pewien bo odmian K03 było tyle ile kosciołów w Polsce.
_________________
 
 
 
Amorr 
Widać, że się stara


Auto: CivicT
Skąd: Polska
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 24
Wysłany: Wto Maj 27, 2008 20:57   

hmm dojczland_wozów nie znam .... ale miałem obie co są na zdjeciu i z tego co pamietam były prawie takie same (nawet w techmaxie mielismy robic hybryde) lecz widocznie obie mialem od poprzecznych .....

Macior chyba miskov80 chodziło o plug&play a nie "wkładasz nową w dzień czasu, jak masz jeszcze jednego z pierwszych 1.8T to spokojnie wytrzyma te 300-350km, dokładasz IC, większą przepływke, wtryski, wydech, soft, pare pierdołek i latasz" jakie to proste lecz to chyba tylko w erze :D

cieq ... no jeśli to część 8)
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Wto Maj 27, 2008 21:04   

Amor weź kliknij w linka i poczytaj, angielski chyba znasz. Eliminatora :D wkładasz w dzień czasu, tyle ile zajmuje wyjęcie starej i włożenie nowej, zresztą w linku pisze, że jest Plug & Play. Co do dokładania reszty to może za miesiąc, rok, dwa... nikt go nie goni.
_________________
 
 
 
Amorr 
Widać, że się stara


Auto: CivicT
Skąd: Polska
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 24
Wysłany: Wto Maj 27, 2008 21:22   

jesli sie myle to dobrze bo sie dowiem lecz raczej nie wkladamy wiekszej/lepszej turbiny tak ooo bez zmian w sofcie ?? Znaczy wlozyc mozemy nawet razem z kompresorem ale co z tego ... niewiele chyba :/ jak wiecej dmucha to samo wiecej paliwa nie narucha ....

zreszta ...Fueling kit is recommended to compliment this hardware kit..... to purchase the injector and software package

nawet po zalozeniu glupiego stozka wypada zrobic reset kompa .. niech sie uczy na nowych dawkach
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Wto Maj 27, 2008 22:17   

Vag to nie Honda, tu się resów kompa nie robi, sam się adaptuje :mrgreen: Zreszą było w tym mieście kiedyś kilka aut które latały z dołożonym turbo bez softu i jakoś na tamte czasy się odpychały. Zresztą zakładająć Eliminatora mamy turbo które wstaje jak fabryczne, kwestia ustawienia odrobinę niższego ciśnienia jak na fabrycznej K03 i auto lata jak seria, a zapas zawsze się przyda bo dobicie do 210-220km to tylko drobna kosmetyka w którą można się później pobawić.
_________________
 
 
 
cieq 
znawca


Auto: rodzinne wolnossące
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 98
Wysłany: Wto Maj 27, 2008 23:26   

MACIOR napisał/a:
sam się adaptuje :mrgreen:

Bardzo ciekawe...

A to że jest napisane gdzieś tam p&p nie znaczy że tak jest. Wiem z własnego doświadczenia.

[ Dodano: Sro Maj 28, 2008 00:31 ]
MACIOR napisał/a:
Co do K03s to jest to hybryda K03 ciepła strona, K04 zimna strona

Pomyliło Ci się z K04-01.

Nie każdy ma wolne 15tys zł żeby wrzucić sobie do samochodu. Oprócz rzeczy które podałeś, warto byłoby zainwestować przy takim setupie w mocne sprzęgło, lepszy zawias i hamulce. I tu powoli zbliżamy się do momentu kiedy wartość gratów przerośnie wartość samochodu. Pytanie tylko czy o to autorowi postu chodziło? Chyba nie.
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Sro Maj 28, 2008 15:06   

Autor chce zmieniać z K03 na K03s co wg mnie jest stratą kasy, lepiej włożyć coś lepszego i mieć zapas zresztą o tym wyżej pisałem, pozatym 1200 czy 1500 papiera to nie są takie kosmiczne pieniądze za nową turbinę która na 100% jest P&P. Sprzęgło wystarczy do tych 220km jak ktoś mądry napisze soft. Co do adaptacji kompa to wiem co mówię, pare osób robiło już takie akcje i nie było żadnych problemów. Wypadało by jeszcze znać rocznik tego A4 to będziemy już na 200% pewni.
_________________
 
 
 
cieq 
znawca


Auto: rodzinne wolnossące
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 98
Wysłany: Sro Maj 28, 2008 17:59   

Tak, wypadało by jeszcze wiedzieć czy w ogóle chodzi o nowe turbo, bo podejrzewam że o używkę.

Ze sprzęgłami bywa różnie, moje np. powoli sie poddaje (~200KM).
_________________
V8 quattro & turbo skoda
 
 
 
miskov80 
Widać, że się stara
miskov80

Auto: mitsubishi lancer
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 21
Wysłany: Wto Cze 03, 2008 18:30   

Witam wszystkich i dziekuje za komentarze.
Moje audi jest z 98 roku i jest to wersja 1.8T SPORT , a jesli chodzi o turbine to chce kupic nowa , w uzywki sie nie bawie.
Obecnie w moim audi mam zamontowany wiekszy IC ,walbro 255l/h, stozkowy filtr powietrza oraz 3 calowy sportowy wydech wraz z przelotem.
Rowniez zatanawiam sie nad zamontowaniem lepszego regulatora cisnienia paliwa ale nie jestem pewien czy to cos da.
Jesli ktos ma pojecie na temat regulatora prosilbym o jakies wskazowki. Jesli chodzi o wieksza przeplywke to z jakiego modelu bedzie najlepsza?

Z gory dziekuje miskov80[/b]
Ostatnio zmieniony przez miskov80 Wto Cze 03, 2008 18:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Wto Cze 03, 2008 18:44   

Regulator bym zostawił seryjny, jak już szybciej bym pomyślał o mocniejszej pompie paliwa. W wielu przypadkach podnoszenia ciśnia na listwie skutkuje tylko przylewaniem motoru w pewnym zakresie co jest niekorzystne. Lepiej wsadzić sonde AFR w pupe i wystroić auto optymalnie jak się da. Dopiero jak będzie czegoś brakowało to można myśleć co wsadzić. Turbo wsadzaj jak największe :D proste... Wydech masz, IC też. Trzeba teraz tylko sprawdzić AFR i SOFT napisać. Prawdopodobnie będzie paliwa prakować, tak więc większe wtryski plus Walbro.
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Wto Cze 03, 2008 21:15   

Sprawdzić silnik czy trzyma równe ciśnienie na garkach, wkładać, którąś z tych turbin co podałem, kupić wtryski 320-380ccm, regulatory masz fabryczne od 3 do 5,5 (jak mnie pamięć nie myli) bara co 0,5 za groszowe pieniądze, jak chcesz przylansować się to eiptuning ma regulowane w seryjną listwę za jakieś 500-700zł, te z allegro po 200-300zł szybko padają, nowe cewki też by się przydało i kierunek Warszawa Unitronik 230-250kobył wystarczy, w zależności ile sprzęgło przyjmie, na więcej przydało by się głowice stargać i zrobić full regenerację bo zawory ssące lubią się urywać przy mocach 300+. Obudowę przepływki można wyrwac używkę z Audi S3 czy TT225, sama przepływka podpasuje.
_________________
 
 
 
mpirat 
drifter

Auto: #ok 750km w zagrodzie
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 423
Wysłany: Sro Cze 04, 2008 01:00   

Siemka bro:0 , wkoncu bys sie sam zarejesrtował a nie z micha konta dajesz:) , opisuj ino chycko audice w projektach. Co do strojenia to hmm.....to autko w uk na codzien jezdzi:) czekam na fotki nowych felusi:) i dawaj z moca jak najwiecej to jak bedziesz w pl to sobie posmigamy:)pozdro ajt
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam