no dobra to i ja sie podepne pod temat co by nie zakładać nowego
a wiec na początku grudnia szwagier ma mi przyprowadzić swoją impreze wrxa zeby dłubnąć to na ok 500KM i tu wlasnie rodzi sie pytanie gdzie...
I tu sie rodzi pytanie dlaczego akurat do ciebie??
mattey napisał/a:
zależy nam na jakości cena nie gra roli Myślałem właśnie nad VTG ale czekam na dalesze opinie
u polaka nie ma czegos takiego ze cena nie gra roli, wynika to z jego mentalnosci. chyba ze szwagier nie jest polakiem.
Co wy na tych rajdowcow sie uparliscie. Tak samo niektorzy chrzania ze oddali by audi s2 do kozlowskiego. Po pierwsze wiekszosc rajdowcow nie robi ssamochodow, po drugie ja bym wolal oddac do evo do 4turbo zamiast do steca.
Auto: VW Amarok
Skąd: Polska Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 560
Wysłany: Sro Wrz 26, 2007 16:42
co do evo i subaru to widzialem robote zarowno Czopera od srodka jak i Steca tyle ze nie Wieska a Zbyszka.. Wiesiek to bardziej mechanika. Zbyszek jako przedstawiciel RaliiArt-u na Polske ma pojecie jako firma o modyfikacjach miskow. Czoper to dobra propozycja dla Subaru, prawde mowiac jedyna firma ktora zna dokladnie to auto.
holowczyc to wogole jakas pomylka. Ta telewizyjna kukielka nie ma pojecia o budowaniu rajdowek. Jezdzil, jezdzi i bedzie jezdzil wypozyczonymi.
Dobra teraz zagadka jakie firmy w tym kraju zbudowały Subaraki czy Evo o mocach oscylujących w okolicach 450-500km jeżdzące na codzień po bułexy i na dupexy. Podopowiedź dla tych mniej ogarniętych jest na pierwszej stronie.
Auto: impreza gt
Skąd: LSM Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sie 2004 Posty: 273
Wysłany: Sro Wrz 26, 2007 22:12
AJAX :
Cytat:
Chłopie, czy ty sie dobrze czujesz?!
Co ty pierdzielisz...jak nie masz pojecia w temacie to nie pisz!
I rozwiń może temat Hołowczyca, chetnie się czegoś dowiem
Taa wyniki póki co mam w normie....
Co ty pierdzielisz...jak nie masz pojecia w temacie to nie pisz!
OK JESTEŚ MOIM IDOLEM CO NAPISZESZ TO ZROBIĘ ok nie mam pojęcia o ludziach, którzy przygotowują samochody na ćwiartkę... ale to chyba nie znaczy, że nie mogę napisać CZY CHODZIŁO KOMUŚ O TOMKA CZOPIKA- CZOPER taka jest jego ksywa. Co taki nerwowy jesteś ?
Z Twojego dosyć nieprzyjemnego dla mnie posta wynika, że masz olbrzymie pojęcie, tylko Twojej rady nie wyczytałem. Tak się głupio składa, że troszkę orientuję się kto się na czym zna, przynajmniej jeśli chodzi o rsmp. JAKBYM CHCIAŁ ZROBIĆ EVO NAWET NA ULICĘ TO ZAPROWADZIŁBYM GO DO DOŚWIADCZONEGO TEAMU RAJDOWEGO NAJLEPIEJ SPECALIZUJĄCEGO SIĘ W EVO. JAK WIESIEK STEC. JA BYM TAK ZROBIŁ. DLATEGO PÓŹNIEJ ZAPYTAŁEM CZY CHODZI O TOMKA CZOPIKA.
I rozwiń może temat Hołowczyca, chętnie się czegoś dowiem
Jak bedziesz miał subaru i bedziesz chciał je porządnie dopieścić to się zgłoś i bez problemu załatwię Ci numer do Korka- mechanika Krzyśka Hołowczyca.
czy forum przypadkiem nie polega m.in. na tym, że ludzie udzielają sobie rad ?
Kris wybacz Ajaxowi, on kojarzy tak bardziej ćwiartkowo. Co do polecania to najpierw niech chłopaki wypowiedzą się co chcą osiągnąć(Lancer, Subaru) i jak eksploatować auto. 500KM w Subaru nic mi nie mówi, to są tylko cyfry. Już nie jeden się przekonał, że budowa auta na ćwiarę i do prawdziwego pałowania po torze i na ulicy to całkiem inna historia i inne pieniądze. Nie mówiąc o aucie do lansu z mega wyczesanym wykresem momentu i mocy.
Także chłopaki co Wy chceta se zrobić w tych autach i czemu ma to służyć?
czemu do mnie? bo tak akurat sie składa że to mój szwagier ;]
to jest raz
2 w polsce to bedzie taniej mówiąc cena nie gra roli mialem na mysli to żeby bylo to zorbione dobrze za odpowiednią kwotę a nie hiper drut w stodole pana Staszka za cene od której jajca osiwieją...
Co ty pierdzielisz...jak nie masz pojecia w temacie to nie pisz!
I rozwiń może temat Hołowczyca, chetnie się czegoś dowiem
Taa wyniki póki co mam w normie....
Co ty pierdzielisz...jak nie masz pojecia w temacie to nie pisz!
OK JESTEŚ MOIM IDOLEM CO NAPISZESZ TO ZROBIĘ ok nie mam pojęcia o ludziach, którzy przygotowują samochody na ćwiartkę... ale to chyba nie znaczy, że nie mogę napisać CZY CHODZIŁO KOMUŚ O TOMKA CZOPIKA- CZOPER taka jest jego ksywa. Co taki nerwowy jesteś ?
Z Twojego dosyć nieprzyjemnego dla mnie posta wynika, że masz olbrzymie pojęcie, tylko Twojej rady nie wyczytałem. Tak się głupio składa, że troszkę orientuję się kto się na czym zna, przynajmniej jeśli chodzi o rsmp. JAKBYM CHCIAŁ ZROBIĆ EVO NAWET NA ULICĘ TO ZAPROWADZIŁBYM GO DO DOŚWIADCZONEGO TEAMU RAJDOWEGO NAJLEPIEJ SPECALIZUJĄCEGO SIĘ W EVO. JAK WIESIEK STEC. JA BYM TAK ZROBIŁ. DLATEGO PÓŹNIEJ ZAPYTAŁEM CZY CHODZI O TOMKA CZOPIKA.
I rozwiń może temat Hołowczyca, chętnie się czegoś dowiem
Jak bedziesz miał subaru i bedziesz chciał je porządnie dopieścić to się zgłoś i bez problemu załatwię Ci numer do Korka- mechanika Krzyśka Hołowczyca.
czy forum przypadkiem nie polega m.in. na tym, że ludzie udzielają sobie rad ?
Pozdro dla wszystkich i mimo wszystko dla Ajaxa
No, może troche mnie poniosło, ale zabiłeś mnie pytaniem o Czopika
Czoper jest znana podwarszawska firmą, a Czopik nie ma takiej ksywki...;)
A gdybyś napisał o mechaniku Hołka a nie o nim samym, to tez było by bardziej na temat.
Ale spoko,
pozdrówka
_________________ 2007 Best ET 12,06 Tokol/Hungary
2008 2nd place KOE East Tokol/Hungary ET 11,8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach