Auto: Fajne
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 308
Wysłany: Sob Wrz 29, 2007 14:39
wracając na chwilę do tych Audi, to z tego co rozumiem teorię filtr ma być zdolny do przefiltrowania odpowiedniej ilości powietrza, nic więcej, ale czemu K&N daje większy filtr dla N/A to ciekawe....
może chodzi o miejsce pod maską na filtr i jego umiejscowienie, większy filtr możliwe że w 1.8 jest w troszki gorszym miejscu także musi być większy żeby dobrze zasysał (zgaduje, nie bijcie mnie )
aaa.... przypomniało mi się, że jak kiedyś czytałem te wzory to było to na podstawie jakiś danych z K&N
Siwy: napisz do K&N, może oni by jeszcze coś dopomogli
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Sob Wrz 29, 2007 17:31
Zell napisał/a:
może chodzi o miejsce pod maską na filtr i jego umiejscowienie, większy filtr możliwe że w 1.8 jest w troszki gorszym miejscu także musi być większy żeby dobrze zasysał (zgaduje, nie bijcie mnie )
myślę że to nie tak
filtr dedykowany jest przeliczany pod silnik i jego parametry
...tak to do tej pory rozumiem
czyli gdyby np. w 1.8T było mniej miejsca na jego umiejscowienie
(a wiem że tak nie jest)
...to nie pchali by tam mniejszego stożka i nie było by w ofercie "kit'u"
tylko np. sama wkładka
daje jednak do myślenia twoje spostrzeżenie...
Zell napisał/a:
większy filtr możliwe że w 1.8 jest w troszki gorszym miejscu także musi być większy żeby dobrze zasysał
wracając na chwilę do tych Audi, to z tego co rozumiem teorię filtr ma być zdolny do przefiltrowania odpowiedniej ilości powietrza, nic więcej, ale czemu K&N daje większy filtr dla N/A to ciekawe....
Zjawiska falowe (fala stojąca), przebieg mocy i momentu i inne pierdołki, kiedyś w necie wiedziałem jak testowali niektóre filtry o różnych kształtach i było widać minimalne różnice w przebiegu krzywych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach