ja do inci wsadziłem tdi ale z passata 1,9 130 PD typ AVF. za kompletny silnik z pedałem gazu zaworkami z wiazka totalnie wszystko co steruje silniekiem zaplacilem 3200 zł za skrzynie 1200zł za łapy 50 zł za szt. pedal sprzegła sprezentowal mi kolega. intercoler 200zł obudowa filtra powietrza 100 zł. skladalem wszystko w tamtym roku przez wakacje.
wydech sam zrobilem dolt z pomoca kolegi z nierdzewki. Elektryke zrobil GTO dalszy sasiad
Oj tam co tu duzo gadać wyszlo to dużo mniej niż np 1,8 na dużej turbinie co stworzyl GTO do mk1 i mk2, ale mil 300 km a ja mam tylko 150 bo mam program (widomo od kogo) ;]
Dzwonilem dzis do kolegów i maja mi odpowiedzec ile $$ jest potrzebe na ARL do corrado tak żeby wszysko bylo dobrze a silnik był świerzy. Myśle że spokojnie damy rade ;]
wielkie dzieki jak tylko cos bedziesz wiedzial daj znac. No ja z turbo do tego zrezygnowalem wiec jestem bardzo za TDI. Bo to fajny ciekawy i odwazny projekt Pozdrawiam
jest arl ale juz zaklepany na golfa mkIII, bedzie inny ;] trochu czasu i bedzie dobrze. wiadomo jak sie szuka nie ma albo bezie pozniej .
A napewno bedzie świerze...... gg
No i niestety nie tak latwo. Juz zdazylem zamknac temat o szukaniu firmy ktora by mi zrobila swapa bo myslalem ze znalazlem ale w ostatniej chwili V-maxx sie wycofal. Nie mam zalu bo wiem ze projekt latwy nie jest ale szkoda bo myslalem ze ciekawy projekt i byloby fajnie gdyby zrobila to lubelska firma
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach