Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Nie Paź 28, 2007 10:45
Dzoker..
Podobna sytuacja była w służbowym Clio 1.2 mojego kolegi z pracy, jednak świeciła sie prawie zawsze kontrolka CHECK, troche podrózy na benzynie i gasła.
Wina za to była zle załozona instalacja gazowa a raczej nie dobrana pod auto. ( tutaj montowali najwięksi z najwiekszych p... DT GAS system, swojego czasu miałem z nimi problemy jak i połowa Lublina montujaca tam instalacje wtrysku gazu i inne )
Panowie w ASO Reno nie powiedzą ci czy instalacja jest "zepsuta, zle zamontowana"..
Oni moga ci sprawdzić wizualnie co, jak jest podłaczone.. sprawdzic błędy które ew. mogły by być spowodowane instalacją i tyle.
Moja pierwsza instalacja w Scenicu powodowała wyłaczanie sie auta podczas jazdy przy wcisnietym sprzegle, gasł na krzyżówkach przy hamowaniu, komp od gazu rozprogramowywał sie co 50 uruchomień silnika..
Jadać do serwisu ( bo gazownicy twierdzili że winną za to sa cewki chociAż auto miało 70tys km ) w serwisie byli w stanie stwierdzic tylko elektryke związana z RenO, nie z instalacją gazu. Wedle kompa ASO moje cewki były w 100% sprawne.
Wyje.. ałem instalacja, dopłaciłem do drugiej i do dzisiaj nie mam problemów.
Co do Clio mojego kolegi.. nikt nie dał rady tego naprawić, kolega poprostu nauczył sie tym jeżdzić..
Tez stawiałbym na sterownik, cos sie dzieje przy konkretnej predkości silnika albo jest to zbiegiem okoliczności, na tym dokładnie się nie znam ale stawiam na TTomka.. on ma to w paluszku u nogi. Z reszta z Honda która miała inne problemy z gazem pomógł znakomicie .
Odezwij sie do TTomka.
Mam jedne wtryski do gazu i do PB auto przejechało 17k na gazie i nic sie nie działo panowie co gazowali renówkę gazowali wszystkie poprzednie moje samochody (3) nie było z nimi zdanego problemu i przypuszczam ze gaz ma tez w tym przypadku nie szkodzi. Zobaczymy co powiedzą mi we wtorek jak nie to spróbuje u Nazaruk.
PS Może mi ktoś podrzucić kontakt (adres ) TTomka na PW
owszem , ale tam sygnał predkości był z czujnika w skrzyni i komp silnika i tak zlewał czy ma te informację czy nie , a 07r ma chyba z ABS już i sieć CAN , ktora może nieźle namieszać jak coś "nieautoryzowanego" sie w to wepnie...
Wysłany: Nie Paź 28, 2007 18:51 Re: Problem z Thalią
TTomek napisał/a:
tzn wciskasz sprzegło i wskazówka obrotomierza natychmiast spada do zera czy chwilę faluje i dopiero gaśnie?
Czy jeżeli wciśniesz sprzęgło i lekko dodasz gazu również gaśnie ?
Radio masz fabryczne czy dostawiane??? (jest to poważne pytanie)
Wciskam sprzęgło obroty równo i normalnie spadają tyle ze nie zatrzymują sie normalnie poniżej 1tys tylko samochód gaśnie radio mam fabryczne ( jedynie co mam nie fabryczne to czujniki cofania i cb radio )
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Nie Paź 28, 2007 18:59
TTomek napisał/a:
owszem , ale tam sygnał predkości był z czujnika w skrzyni i komp silnika i tak zlewał czy ma te informację czy nie , a 07r ma chyba z ABS już i sieć CAN , ktora może nieźle namieszać jak coś "nieautoryzowanego" sie w to wepnie...
ma abs ale nie ma czujnika prędkości tylko z lewego koła jedzie
i na 99 % nie ma CANa
[ Dodano: Nie Paź 28, 2007 19:59 ]
Dzoker napisał/a:
TTomek napisał/a:
tzn wciskasz sprzegło i wskazówka obrotomierza natychmiast spada do zera czy chwilę faluje i dopiero gaśnie?
Czy jeżeli wciśniesz sprzęgło i lekko dodasz gazu również gaśnie ?
Radio masz fabryczne czy dostawiane??? (jest to poważne pytanie)
Wciskam sprzęgło obroty równo i normalnie spadają tyle ze nie zatrzymują sie normalnie poniżej 1tys tylko samochód gaśnie radio mam fabryczne ( jedynie co mam nie fabryczne to czujniki cofania i cb radio )
skąd masz zasilanie radia i czujników ?
te objawy nie zbiegły sie z zamontowaniem ?
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach