Auto: bmw 740
Skąd: Lublin
Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 94
Wysłany: Pon Lis 05, 2007 14:42 fachowiec od gazu
witam
czy jest może na forum jakiś fachowiec od instalacji gazowej ?
mam taki problem a mianowicie zamontowałem gaz w 325 24v gaz jest zwykły na mikserze i oczywiście strzela bo jest źle założony i to wiem ale gazownicy twierdzą że jest wszystko ok jak to oni. ale do brzegu , auto ma 192 km i barany założyli mi reduktor do 140 km ( firmy-asterix ) czyli troche za mały i dzieje sie tak że słabo jeździ a mam do kupienia 3 miesięczny reduktor BRC do 230kw i chciałeem sie dowiedzieć czy ten reduktor bedzie dobry do mojego auta (zapomniałem teraz mam blosa) czy nie bedzie za duży bo powiem szczerze że gazu to ja mam dosyć to jest ostatnie auto u mnie które jeździ na gazie
a i jeszcze jedno pytanie jakiej średnicy powinien być przewód zasilający do takiej mocy i pojemności 6 czy 8 ?
prosze o odpowiedzi poważne a nie gdybanie bo tego mam już dosyć
dzięki
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Pon Lis 05, 2007 17:03
zmien reduktor na poczatek bo ten co masz jest zdecydowanie za mały, przewód 6 mm do zasilania wystarczy w zupełnosci 8 mm stosuje sie bardzo zadko i raczej do mega duzych pojemnosci. zeby wszystko mniej wiecej gralo najlepiej zrobic przewód zasilajacy od butli do zaworu 6mmm a od zaworu do reduktora 8mm i zrobic pętle zeby jakis zapas gazu w razie czego był
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Pon Lis 05, 2007 17:14
generalnie lepiej miec wydajnieszy parownik niz mniejszy jak masz teraz...wiec wydaje mi sie ze powinno to ze soba grac, no i najwazniejsze zeby Ci ktos dobrze BLOSa ustawił. SOnda od AFRu w dupke i jazda....
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Pon Lis 05, 2007 17:35
BRC albo LOVATO kazdy inny parownik to śmieć
jak ktos jest w posiadaniu sondy AFR to raczej powinien sobie dac rade z ustawieniem BLOSa. Jak nie ustawisz go kasiążkowo tylko na pałe to zawsze bedzie Ci cos dolegac w samochodzie.
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pon Lis 05, 2007 19:43
Qsy w beemkach 6cyl powinno byc 8mm od butli... i nawiniecie zwoju przed parownikiem nic Ci nie da... skoro masz 2.5 to nawet sie nie zastanawiaj i zakladaj do 230KM... ja mam do 140KW czyli ok 190km w 2.0
skoro kuleje Ci auto na gazie to najpierw sprawdz jak jest na benzynie... i niech nikt Ci nie wmawia ze jak jezdzisz na lpg to mozesz miec uszkodzona przeplywke czy cokolwiek innego... u mnie byla mega padaka ale okazalo sie ze przeplywka byla padnieta, czujnik polozenia walka rozrzadu itd... gdy silnik doprowadzilem do porzadku (wszystkie czujniki byly ok- nie bylo zadnych bledow) wzialem sie za ustawianie lpg... tez mam blosa... u mnie na pb idzie tak jak powinien na pb ale na lpg nie ma szalu... z tym ze ja bede zmienial jeszcze 6mm na 8mm bo parownik dostaje za malo gazu...
Auto: bmw 740
Skąd: Lublin
Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 94
Wysłany: Wto Lis 06, 2007 09:53
a no widzisz mi też mówili że 6mm jest za mało też musze zmienić na 8mm no i parownik musze zapodać wiekszy bo mój jest do140 km i teraz powiem wam niewiem do kogo zgłosić sie przeróbki gazu bo do ALBA GAZ nigdy już nie pojade
ma ktoś może shematy jak podłączyć elektryke w instalacji,może sam sie za to wezme
a tak na marginesie to z tego co ja sie orientuje nawinięcie przewodu gazowego w taką sprężyne to nie jest po to żeby był zapas gazu tylko po to żeby przewód nie pękał to jest taki jakby amortyzator wstrząsu
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Wto Lis 06, 2007 17:58
Cytat:
róbta jak chceta ja wyraziłem tylko swoje zdanie ale skoro Wy wiecie lepiej....
moze wiesz lepiej... ale ja z lpg u siebie meczylem sie ponad 2 lata... kolejne 2 czy 3 jakos tam to jezdzi... rewelki nie ma ale troche pln'ow w kieszeni zostaje a chyba tylko o to w tym calym biznesie chodzi....
ale na jaki temat na temat przewodu zasilającego ?? ale co jeżeli założe 8mm to chyba nie zaszkodzi ??
a ty może montowałeś gaz??
znacie jeszcze dobrych gazowników którzy by mi założyli parownik nowy i wyrególowali blosa ??
i nie zdarli ze mnie co ALBA
kolego nikt ci lepiej nieustawi blosa jak ty sam, bo ustawiasz go pod siebie pod twoj styl jazdy, ja mam usiebie blosa w uazie na silniku V6 z parownikiem Lovato, pojedzilem troche i ustawilem ale o nie jest kwestia jednego wyjazdu, chyba ze mozesz sie podpiac do kompa i przez sonde rgulowac ale niewiem czy to tez dobrze bedzie dzialac przy blosie
Auto: bmw 740
Skąd: Lublin
Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 94
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 13:54
[quote]
kolego nikt ci lepiej nieustawi blosa jak ty sam, bo ustawiasz go pod siebie pod twoj styl jazdy, ja mam usiebie blosa w uazie na silniku V6 z parownikiem Lovato, pojedzilem troche i ustawilem ale o nie jest kwestia jednego wyjazdu, chyba ze mozesz sie podpiac do kompa i przez sonde rgulowac ale niewiem czy to tez dobrze bedzie dzialac przy blsie
wiem kwestie blosa odpuszczam wiem że sam lepiej ustawie niż inni ale teraz czy zmieniać ten przewód od butli do parownika na 8mm czy zostawić 6mm i czy wogóle da sie coś takiego zrobić czy w wielozaworze da sie wpiąć 8mm czy trzeba zmieniać i wielozawór ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach