Smukła maska skrywa dwulitrową, 4-cylindrową jednostkę Ecotec. Bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbosprężarka pozwoliły na wyciśnięcie 290 KM
Sprężyny oraz gwintowane amortyzatory pochodzą z półek firmy KW Automotive, natomiast aluminiowe, 3-tłoczkowe zaciski hamulcowe oraz 330-milimetrowe tarcze przygotowało Stainless Steel Brake Company
Bolid postawiono na kutych, 19-calowych felgach. Ubrano je w wyścigowe opony Hoosier R6. O trakcję troszczy się nie tylko ogumienie. Pod przednim zderzakiem pojawił się sporych rozmiarów dyfuzor, natomiast na krawędzi bagażnika dumnie sterczy spojler. Sportowe korzenie mają także dodatkowe wskaźniki na desce rozdzielczej, pałąk przeciwkapotażowy nad głową kierowcy oraz sporych rozmiarów gaśnica. Na wzór wyczynowych bolidów przestrzeń nad fotelem pasażera osłonięto wytłoczką poprawiającą walory aerodynamiczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach