"...Jeżeli ktoś zapragnie zasiadać za sterami japońskiego porgomcy Lamborghini oraz Porsche będzie musiał przygotować 94 000 dolarów na wersję Evo – lżejszą o 100 kg od wersji bazowej.
Dodatkowym atutem będzie silnik podkręcony do 530 KM...."
Ładnie...tansze auto od podstawowej wersji Porsche 911 Turbo o ok 200 000zl Sylwetka i osiagi tez niczego sobie(moc nowego porsche 520KM)...Niemiecka legenda ma powazna konkurencje
_________________ POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
GT-R, kultowy model z garażu Nissana jest coraz bliżej swojego debiutu rynkowego. Debiutu, który może się okazać niemałym sukcesem nie tylko ze względu na doskonałe osiągi auta ale także cenę. Japończyk z powodzeniem na drodze rywalizować może z Porsche 911 Turbo, a jest od niego blisko trzykrotnie tańszy!
Nissan GT-R swoją światową premierę uczci na październikowym salonie samochodowym w Tokio. Wygląd nowej generacji samochodu był już jednak znany opinii publicznej dużo wcześniej. Podobnie jak w poprzednich wersjach nowa seria to mikstura muskularnej sylwetki z ogromnymi wlotami powietrza w przedniej części auta, nisko zawieszone zderzaki, spojler na klapie bagażnika i znakomite detale w postaci okrągłych świateł i takich samych w formie rur wydechowych.
Nową informacją, która dotąd skrupulatnie była zachowana w tajemnicy to dane silnika. GT-R zostanie wyposażony w motor V6 o pojemności 3.8 l. Zasilany dodatkowo dwoma turbosprężarkami generuje moc 473 koni mechanicznych przy maksymalnym momencie obrotowym 590 Nm. Napęd rozdzielany jest na cztery koła za pomocą pseudo-sekwencyjnej, sześciostopniowej skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem.
Sportowy Nissan to prawdziwy pocisk. Do setki samochód rozpędza się w czasie poniżej 4 sekund i osiąga prędkość maksymalną rzędu 310 km/h. W Stanach Zjednoczonych cena GT-R szacowana jest na 80 000 dolarów. W Europie to około 47 000 euro. O tym, że jest to bardzo atrakcyjna kwota niech świadczyć fakt, że Porsche 911 Turbo, które osiągami jest bardzo zbliżone do japońskiego modelu – silnik 3.6 l./moc 480 KM/620 Nm i 3,9 s. do 100 km/h, V-max. 310 km/h – kosztuje znacznie więcej, bagatela ok. 140 000 euro!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach