Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 15:24
paoloz napisał/a:
wiem kwestie blosa odpuszczam wiem że sam lepiej ustawie niż inni ale teraz czy zmieniać ten przewód od butli do parownika na 8mm czy zostawić 6mm i czy wogóle da sie coś takiego zrobić czy w wielozaworze da sie wpiąć 8mm czy trzeba zmieniać i wielozawór ?
jak bede mial czas to podjade do Gaja325 i mial patrzec co i jak... jesli jest taka opcja to sie decyduj... jak zmienisz to daj znac jak efekty... ja poki co mam gdzies lpg i smigam w EMERYT stajL'u na PB... koszta te same a samopoczucie insze
Auto: bmw 740
Skąd: Lublin
Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 94
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 16:37
Jaqub napisał/a:
jak bede mial czas to podjade do Gaja325 i mial patrzec co i jak... jesli jest taka opcja to sie decyduj... jak zmienisz to daj znac jak efekty... ja poki co mam gdzies lpg i smigam w EMERYT stajL'u na PB... koszta te same a samopoczucie insze
najprawdopodobnie bede zmieniał ale czekam na parownik mam mieć lada dzien a tak wogóle to zmieniał bede raczej sam może dam rade
pozatym mi na gazie wychodzi nie całe 30 zł/100km a na PB wychodzi ok50zzł czyli różnica jest a jak ja robie 25-30tys km rocznie to troche zaoszczędze (teoretycznie może więcej za to nerwów)
hmm, gazownikiem nie jestem ale zamontowlem juz pare blosow
przewod definitywnie 8mm i jaknajwiekszy parownik, polecam brc i emmegas , musi byc max wydajny, dla przykladu podam ze do honda d seria 1.6 wkladam emmegaz super 250km
jesli chodzi o blosa to proponowalbym kupic dyszke 'd' - podobno teraz jest taka w standardzie, z mojego doswiadczenia wynika ze wystarcza do 150km okolo, i trzeba ja odpowiednio rozpilowac - glowny problem w regulacji w blosie to jest to ze do kazdego silnika potrzeba innej dyszki tzn. o innym ksztalcie bo w standardzie jest wyciety tylko trojkacik, jak ktos ci bedzie chcial ustawic na postoju i analizatorze to odrazu jedz z w pizdu i szukaj dalej
Auto: bmw 740
Skąd: Lublin
Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 94
Wysłany: Sro Lis 21, 2007 15:59
to mówisz żeby jednak przewód na 8mm zmienić to dobrze ja jeszcze czekam na ten parownik jeszcze go nie dostałem więc jak bede miał już wszystko to poskładam to i zobacze co sie bedzie działo
Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Maj 2004 Posty: 1082
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 17:49
Tak naprawde to sie nie oplaca jezdzic 1.6 w BMW bo bedzie palic praktycznie tyle co 2.0 to raz (13 -14 litrów) lekka reka.
Dwa gaz sie oplaca jezeli masz auto w bardzo dobrym stanie jezeli nie to doprowadz silnik do ladu (zeby uniknac strzałów itp. itd.)
Trzy - nastepnym razem poszukaj troche na forum bo juz o tym bylo .
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 20:36
nie robcie bajzelu na forum jest jakis tam temat o lpg i podlaczyc sie pod niego mozna... jako ze jestes tu w miare nowy to ok rozumiem ale na przyszlosc staraj sie przegladac inne tematy i jak jest cos pokrewnego to pytan tam...
co do Twojego pytania pewnie ze sie oplaca... lpg poki jest prawie o polowe tanszy bedzie sie oplacal.. z tym ze tak jak napisal maly841 zeby auto jezdzilo na lpg jak trzeba musi byc w naprawde dobrym stanie i nie mozna zalowac kasy lub odkladac pewnym spraw na pozniej...
jaka instalacja... wiadomo ze im lepsza tym lepiej ale mega optimum bylaby II gen + bloss +odpowiedni parownik z zapasem (ok 150KM)...
Ślnik mam w samochodzie zdrowy ciśnienie na tłokach sprawdzałem i jest wszystko ok. Chciałem go zagazować jeszcze w tym roku a podkręcić ślnik o 30 km. Czy lepiej jest zmodyfikować ślnik przed założeniem gazu czy po. I jaki gaz jest najlepszy słyszałem i czytałem że sekwencja czy to prawda ?
ha ha ha mistrzu nie do mnie z tymi pytaniami myśliż że czemu się pytam w sprawach mechanicznych jestem zielony. To może napiszesz najpier podkręcić śilnik czy gazować?
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 21:14
SWAPuj na 2.8 i zakladaj sekwencje... bedzie takie samo spalanie a auto bedzie jechac...
jesli chcesz dalej 1.6 to zaloz gaz i zapomnij o tuningu tego motoru...
SWAPuj na 2.8 i zakladaj sekwencje... bedzie takie samo spalanie a auto bedzie jechac...
jesli chcesz dalej 1.6 to zaloz gaz i zapomnij o tuningu tego motoru...
Chyba że zrobi kompletny wydech włącznie od kolektora rurowego 4-2-1 po samą końcówke to mu coś koni podskoczy ale nie dużo..
Chyba ze zastosuje materiały tuningowe z TESCO
Więc lepiej rób tak jak kolega Jaqub powiedział SWAPuj na 2.8 albo na 2.3 i będzie dobrze !
_________________ Gieorgij z You can dance napisał/a:
[quote="Gieorgij"]A do.je.bać ci?[quote]
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 21:30
zrobienie 1.6 o 30% mocy wiecej to najbidniej 10tys pln (nikt nawet drutem i c1pami nie zrobi Ci taniej realnego wzrostu o 30% na rolkach)...
SWAP na 2.8 ~ok 7tys pln na gotowo
sekwencja od ok 3tys pln
wiec w cenie zrobienia 1.6 o 30% wiecej czyli na ok 130-140km (hehe) masz ok 200km (no niecale) multum momentu obrotowego, piekna charakterystyke + sekwencje i spalanie lpg na poziomie tego z 1.6
wiec o ile buda (Twoje 316 jest ok) to sie zastanawiaj...
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 23:40
_Rafi_ napisał/a:
A tak wogóle to 323i bedę lada moment sprzedawał
sorki za OT ale jesli to 316 jest w ladnym stanie to wolalbym je od Twojej "ulepki" 323i
a serio to Rafi ladnego auta sie pozbywa wiec jesli ktos szuka ladnego sedana z dorbym motorkiem to decydujcie sie szybciutko i nawet nie targujcie bo auto jest warte swoje o czym wlasciciel na pewno wie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach