FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
fachowiec od gazu
Autor Wiadomość
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 15:24   

paoloz napisał/a:
wiem kwestie blosa odpuszczam wiem że sam lepiej ustawie niż inni ale teraz czy zmieniać ten przewód od butli do parownika na 8mm czy zostawić 6mm i czy wogóle da sie coś takiego zrobić czy w wielozaworze da sie wpiąć 8mm czy trzeba zmieniać i wielozawór ?


jak bede mial czas to podjade do Gaja325 i mial patrzec co i jak... jesli jest taka opcja to sie decyduj... jak zmienisz to daj znac jak efekty... ja poki co mam gdzies lpg i smigam w EMERYT stajL'u na PB... koszta te same a samopoczucie insze :mrgreen:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
paoloz 
znawca

Auto: bmw 740
Skąd: Lublin
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 94
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 16:37   

Jaqub napisał/a:
jak bede mial czas to podjade do Gaja325 i mial patrzec co i jak... jesli jest taka opcja to sie decyduj... jak zmienisz to daj znac jak efekty... ja poki co mam gdzies lpg i smigam w EMERYT stajL'u na PB... koszta te same a samopoczucie insze


najprawdopodobnie bede zmieniał ale czekam na parownik mam mieć lada dzien a tak wogóle to zmieniał bede raczej sam może dam rade

pozatym mi na gazie wychodzi nie całe 30 zł/100km a na PB wychodzi ok50zzł czyli różnica jest a jak ja robie 25-30tys km rocznie to troche zaoszczędze (teoretycznie może więcej za to nerwów)
 
 
 
corey 
drifter

Auto: e36cupe+323ba
Skąd: Ponikwoda
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 243
Wysłany: Wto Lis 20, 2007 16:57   

hmm, gazownikiem nie jestem ale zamontowlem juz pare blosow

przewod definitywnie 8mm i jaknajwiekszy parownik, polecam brc i emmegas , musi byc max wydajny, dla przykladu podam ze do honda d seria 1.6 wkladam emmegaz super 250km

jesli chodzi o blosa to proponowalbym kupic dyszke 'd' - podobno teraz jest taka w standardzie, z mojego doswiadczenia wynika ze wystarcza do 150km okolo, i trzeba ja odpowiednio rozpilowac - glowny problem w regulacji w blosie to jest to ze do kazdego silnika potrzeba innej dyszki tzn. o innym ksztalcie bo w standardzie jest wyciety tylko trojkacik, jak ktos ci bedzie chcial ustawic na postoju i analizatorze to odrazu jedz z w pizdu i szukaj dalej
 
 
paoloz 
znawca

Auto: bmw 740
Skąd: Lublin
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 94
Wysłany: Sro Lis 21, 2007 15:59   

to mówisz żeby jednak przewód na 8mm zmienić to dobrze ja jeszcze czekam na ten parownik jeszcze go nie dostałem więc jak bede miał już wszystko to poskładam to i zobacze co sie bedzie działo
 
 
 
LamborginiPiotrek 
Uczy sie pisac

Auto: BMW e36
Skąd: Ponikwoda
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 11
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 15:55   Gaz do BMW

Mam pytanie czy do 316 wogule opłaca się zakładać gaz jak tak to jaki.






NIE WYPOWIADAJĄ SIĘ OSOBY KTÓRE MAJĄ JUŻ GAZ W SWOICH BMW.®
 
 
maly841 
pr0 killer

Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2004
Posty: 1082
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 17:49   

Tak naprawde to sie nie oplaca jezdzic 1.6 w BMW bo bedzie palic praktycznie tyle co 2.0 to raz (13 -14 litrów) lekka reka.
Dwa gaz sie oplaca jezeli masz auto w bardzo dobrym stanie jezeli nie to doprowadz silnik do ladu (zeby uniknac strzałów itp. itd.)
Trzy - nastepnym razem poszukaj troche na forum bo juz o tym bylo .
_________________
A4 '05 2.0 TFSI , C4 3D
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 20:36   

nie robcie bajzelu na forum jest jakis tam temat o lpg i podlaczyc sie pod niego mozna... jako ze jestes tu w miare nowy to ok rozumiem ale na przyszlosc staraj sie przegladac inne tematy i jak jest cos pokrewnego to pytan tam...

co do Twojego pytania pewnie ze sie oplaca... lpg poki jest prawie o polowe tanszy bedzie sie oplacal.. z tym ze tak jak napisal maly841 zeby auto jezdzilo na lpg jak trzeba musi byc w naprawde dobrym stanie i nie mozna zalowac kasy lub odkladac pewnym spraw na pozniej...
jaka instalacja... wiadomo ze im lepsza tym lepiej ale mega optimum bylaby II gen + bloss +odpowiedni parownik z zapasem (ok 150KM)...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
LamborginiPiotrek 
Uczy sie pisac

Auto: BMW e36
Skąd: Ponikwoda
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 11
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 20:39   

Ślnik mam w samochodzie zdrowy ciśnienie na tłokach sprawdzałem i jest wszystko ok. Chciałem go zagazować jeszcze w tym roku a podkręcić ślnik o 30 km. Czy lepiej jest zmodyfikować ślnik przed założeniem gazu czy po. I jaki gaz jest najlepszy słyszałem i czytałem że sekwencja czy to prawda ?
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 20:41   

jak chcesz podkrecic silnik o 30koni? bo to chyba bedzie wzrost mocy ok 30% wiec jaka turbine upychasz? :>
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
LamborginiPiotrek 
Uczy sie pisac

Auto: BMW e36
Skąd: Ponikwoda
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 11
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 21:06   

ha ha ha mistrzu nie do mnie z tymi pytaniami myśliż że czemu się pytam w sprawach mechanicznych jestem zielony. To może napiszesz najpier podkręcić śilnik czy gazować?
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 21:14   

SWAPuj na 2.8 i zakladaj sekwencje... bedzie takie samo spalanie a auto bedzie jechac...
jesli chcesz dalej 1.6 to zaloz gaz i zapomnij o tuningu tego motoru...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Stacho_16V 
fast driver
JDM


Auto: Civic
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1503
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 21:19   

Jaqub napisał/a:
SWAPuj na 2.8 i zakladaj sekwencje... bedzie takie samo spalanie a auto bedzie jechac...
jesli chcesz dalej 1.6 to zaloz gaz i zapomnij o tuningu tego motoru...

Chyba że zrobi kompletny wydech włącznie od kolektora rurowego 4-2-1 po samą końcówke to mu coś koni podskoczy ale nie dużo..
Chyba ze zastosuje materiały tuningowe z TESCO
Więc lepiej rób tak jak kolega Jaqub powiedział SWAPuj na 2.8 albo na 2.3 i będzie dobrze !
_________________
Gieorgij z You can dance napisał/a:
[quote="Gieorgij"]A do.je.bać ci?[quote]
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 21:30   

zrobienie 1.6 o 30% mocy wiecej to najbidniej 10tys pln (nikt nawet drutem i c1pami nie zrobi Ci taniej realnego wzrostu o 30% na rolkach)...
SWAP na 2.8 ~ok 7tys pln na gotowo
sekwencja od ok 3tys pln
wiec w cenie zrobienia 1.6 o 30% wiecej czyli na ok 130-140km (hehe) masz ok 200km (no niecale) multum momentu obrotowego, piekna charakterystyke + sekwencje i spalanie lpg na poziomie tego z 1.6 :spoko:
wiec o ile buda (Twoje 316 jest ok) to sie zastanawiaj...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
_Rafi_ 
streetracer


Auto: ropniak
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 964
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 22:31   

A tak wogóle to 323i bedę lada moment sprzedawał ,że jeszcze taniej wyjdzie sprzedać 316 i kupić mój.Dodam ,że silnik gazu jeszcze nie widział :>
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 23:40   

_Rafi_ napisał/a:
A tak wogóle to 323i bedę lada moment sprzedawał


sorki za OT ale jesli to 316 jest w ladnym stanie to wolalbym je od Twojej "ulepki" 323i :haha:











a serio to Rafi ladnego auta sie pozbywa wiec jesli ktos szuka ladnego sedana z dorbym motorkiem to decydujcie sie szybciutko i nawet nie targujcie bo auto jest warte swoje o czym wlasciciel na pewno wie :spoko:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam