co do silnika, to wystarczy załozyc tłoki od garbusa, pasuja elegancko, i "niższą" głowice. W maluchc były silniki z dwoma typami głowic, "wyższa" i "nizsza". Zestem tłoki garbus + niska głowica i w maluczu moc znacznie wzrasta do ponad 30 km.
no i dalej zostaje klasykiem
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
fajny malacz robi wrażenie zostawić zupełna serie i nic nie kombinować tylko dbać a mazda stoi u mnie pod blokiem znajomego lewarek zmiany biegów taki troche duży
fajny malacz robi wrażenie zostawić zupełna serie i nic nie kombinować tylko dbać a mazda stoi u mnie pod blokiem znajomego lewarek zmiany biegów taki troche duży
Brakuje do serii pieska z kiwajaca glowa - bo to przeciez podstawowy gadzet motoryzacyjny z tamtego okresu
a piesek fajna sprawa i jeszcze taka gałka na lewarek hehe a i zmienić przednie klosze kierunkowskazów na pomarańczowe
Stare maluszki mialy tez pas folii przyciemnianej w gornym pasie szyby z logo jakiejs firmy motoryzacyjnej i czeste byly nklejki w srodku typu NGK, czesto na starych filmach moza to zauwazyc, taki buracki lansik dawnych czasow, ktory przetrwal do dzisiaj, wyklejanie na samochodzie producentow firm np. Sparco, D2, a samochod seria hehehe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach