żeby ładnie wyglądać na konferencji prasowej przed i po wyścigu ... a pojemność taka też zapewne z tego , że konstruktorzy nie ogarniaja innych i wolą testować mniejsze ale za to z e-turbo , gdyz podobno tylko klasyczna turbina jest zabroniona......
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Czw Gru 20, 2007 00:28
moj trabant ma taka turbine i nie powiem... lata zajebiscie ... tylko taka turbinka jest w trampku "pompa paliwa" zeby szybciej podawac do tego nieokrzesanego silniczka wache
oj ... dajcie spokoj, przeciez to szit nie warty 10złotych. to juz wolalbym turbine kowalskiego z malucha wrzucic.
Poza tym nie filozofią jest wsadzić duży silnik w karoserię i jeździć tylko do przodu jak robią to amerykanie.
za to olbrzymią filozofią jest zapakować trzy biegową chińską suszarkę i wyciągnąć dzięki niej 25% przyrostu momentu (gdyż mocy nie ma takiej możliwości) , gdzies ty wyczytał te brednie ???
na jakimś blogu czy na stronach NASA ?
znalazłem elektryczne turbo (nie chińszczyznę) które rzeczywiście działa - Thomas Knight Turbo
tylko to użądzenie ma kilka wad:
- 1700$
- doładowanie przez ten supercharger jest dosyć spore jednak krótkotrwałe - coś jak nitro tylko nie trzeba tankowac na nowo butli tylko podladowac baterie
- trzeba zamontować dodatkowe baterie
- najlepiej zmienić alternator
- kilometry kabli
A z kompresorem to nie ma żadnej możliwości regulacji ciśnienia doładowania? Nie da się zmienić przełożenia na kompresorze zmieniając wielkość koła pasowego?
A z kompresorem to nie ma żadnej możliwości regulacji ciśnienia doładowania? Nie da się zmienić przełożenia na kompresorze zmieniając wielkość koła pasowego?
Właśnie pytaniem odpowiedziałeś sobie na pytanie. Przełożeniem reguluje się obroty kompresora i stopień doładowania.
Burza318i,
ja na twoim miejscu dałbym se spokoj i zrobił swapa na 2.5 albo 3.5l
bo po tym co napisałeś to śmiem wnioskowac że wyruchał bym cie swoim turbo tranzystorem z pod świateł
spod świateł może tak ale nie na torze... poza tym robie to dla samej satysfakcji a nie mam w planach zbudowania jakiejś bestii na 1/4
Dobra zaczynam rozkminiać temat kompresora...
Z czego ewentualnie jeszcze mozna sciągnąc to cacko?
Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Maj 2004 Posty: 1082
Wysłany: Czw Gru 20, 2007 23:44
Wiecie co ja chętnie bym zobaczył taki projekt z ciekawosci nawet jak to da 2 KM czy zabierze 20 KM albo jak silnik wybuchnie Licze na to ze to nie skonczy sie tylko na gadaniu .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach