Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 106
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 17:48
Ten silnik co masz jest BEZ KOLIZYJNY.
_________________ AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 21:31
Arni_Anja napisał/a:
5 cio cylindrowki sa mniej kolizyjne niz 4 cylind
nie ma silników mniej lub więcej kolizyjnych
są albo kolizyjne albo bezkolizyjne
.:MŁODY:. napisał/a:
Ten silnik co masz jest BEZ KOLIZYJNY.
i do tej odpowiedzi bym się przychylił w końcu jeździli trochę tym a lubią grzebać w tym co mają i wiedzieć co mają
chudy 2.0 napisał/a:
to dobrze bo go nie oszczędzam wogule
to nie ma nic do rzeczy
ważne w jakim stanie są podzespoły rozrządu
w silniku kolizyjnym przy zerwaniu paska uszkodzeniu ulegają:
zawory, dźwigienki, hydropopchacze, gniazda zaworowe często zdaża się że głowica pęka czyli generalnie cała góra do wymiany
w zależności od prędkości obrotowej w jakiej doszło do zerewania oraz od kompresji
i ciśnień ucierpi również dół
ślady odbitych zaworów na tłokach napewno się pojawią a w ekstremalnych wypadkach może dojść do uszkodzenia pierścieni i gładzi cylindrycznych
a kiedyś się nawet spotkałem z pęknięciem tłoka i uszkodzeniem korbowodu
w silniku bezkolizyjnym:
mojemu szwagrowi kiedyś trzasnął pasek w cali C20NE
mechanik założył nowy pasek za 80pln ustawił zapłon za 20pln
i szwagier dalej śmigał
takie są mniej więcej różnice pomiędzy silnikami kolizyjnymi a bezkolizyjnymi
pięciocylindrowy 2.3ng jest bezkolizyjny więc prawdopodobnie pięciocylindrowy 2.0rt również ale głowy nie daję
gelo_lsw napisał/a:
patrze na ten temat i już sam nie wiem jeden pisze że JEST ,drugi pisze że NIE,wiec jak jest wkońcu
...a ty to w swoim klekocie lepiej wymieniaj rozrząd na czas
i to kompletny diesel większe koszty
za rozrząd dałem 750zł pasek continental pompa niemiecka nie pamiętam firmy i rolka niemiecka też nie pamiętam firmy ale nie wiedziałem po prostu czy lolizja czy nie młody muwi że nie bo to oni z Gelem ,mieli go 3 lata to troche wiedzą o nim ale po użytkowaniu mojej setuni wiem żew była w dobrych rękach i tak samo trafiła ja np podrub nie wsadzam w każde auto tyle chciałem wiedzieć dzięki koledzy
nie ma silników mniej lub więcej kolizyjnych
są albo kolizyjne albo bezkolizyjne
.:MŁODY:. napisał/a:
Ten silnik co masz jest BEZ KOLIZYJNY.
i do tej odpowiedzi bym się przychylił w końcu jeździli trochę tym a lubią grzebać w tym co mają i wiedzieć co mają
chudy 2.0 napisał/a:
to dobrze bo go nie oszczędzam wogule
to nie ma nic do rzeczy
ważne w jakim stanie są podzespoły rozrządu
w silniku kolizyjnym przy zerwaniu paska uszkodzeniu ulegają:
zawory, dźwigienki, hydropopchacze, gniazda zaworowe często zdaża się że głowica pęka czyli generalnie cała góra do wymiany
w zależności od prędkości obrotowej w jakiej doszło do zerewania oraz od kompresji
i ciśnień ucierpi również dół
ślady odbitych zaworów na tłokach napewno się pojawią a w ekstremalnych wypadkach może dojść do uszkodzenia pierścieni i gładzi cylindrycznych
a kiedyś się nawet spotkałem z pęknięciem tłoka i uszkodzeniem korbowodu
w silniku bezkolizyjnym:
mojemu szwagrowi kiedyś trzasnął pasek w cali C20NE
mechanik założył nowy pasek za 80pln ustawił zapłon za 20pln
i szwagier dalej śmigał
takie są mniej więcej różnice pomiędzy silnikami kolizyjnymi a bezkolizyjnymi
pięciocylindrowy 2.3ng jest bezkolizyjny więc prawdopodobnie pięciocylindrowy 2.0rt również ale głowy nie daję
gelo_lsw napisał/a:
patrze na ten temat i już sam nie wiem jeden pisze że JEST ,drugi pisze że NIE,wiec jak jest wkońcu
...a ty to w swoim klekocie lepiej wymieniaj rozrząd na czas
i to kompletny diesel większe koszty
Auto: audi 80 quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2005 Posty: 737
Wysłany: Pon Sty 07, 2008 19:09
dokladnie wszystkie R5 10V sa bezkolizyjne gorzej z tymi R5 20V .
za to powiedzcie mi jak jest z 2,8 V6 12V bo o V to ja wiem tyle co nic ale to tylko narazie dopuki niemam odpowiednich zrodel...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach