FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: .Gelo.
Nie Paź 28, 2007 15:39
problem z LPG
Autor Wiadomość
sebiii 
Nowiciusz ;>


Auto: BMW E46
Skąd: Kraśnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 1
Wysłany: Wto Sty 15, 2008 19:00   blos...

Witam. Ja jestem tym ,,kolegą z kraśnika'' :> mam Audi 2,3 NG 1991 .r.
http://www.audiklub.org/p...instrukcja+blos
Jeśli tego linku jeszcze tu nie było zapraszam do lektury. Po niej sam założyłem BLOSa :mrgreen: A jeśli koledzy mają jakieś pytanka chętnie w miarę możliwości odpowiem.
Pozdro fanom 0000
 
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Wto Sty 15, 2008 21:13   

maślak napisał/a:
mało sie na tym znam ale u mnie jest założo0na sekwencja więc blos mi raczej nie potrzebny. czyli za wolne obroty odpowiedzialny bedzie silniczek krokowy albo jakiś zawór od recyrkulacji spalin o którym czytałem na innym forum.

dokładnie tak :spoko: tam bloss na ci Ci się nie przyda :roll:
skoro zdecydowałeś się jeździć na lpg bardzo rozsądnie że wybrałeś sekwencję ;)

pozdro

ps. dzięki sebiii za link bardzo przydatny :spoko:

zapraszam do częstrzego pisania :D
_________________

 
 
czekereke 
drifter
Derektor Emaliator


Auto: Biel Dubaju
Skąd: Wrotków
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 212
Wysłany: Sro Sty 30, 2008 20:33   

Hejka,
czytam czytam i czytam, ktos pisal ale chyba nikt nie odpowiedzial na taki problem...jesli slabo czytam to sorki... :)
mam 100 C3 1.8 gaźnik, "zwykłe" lpg - mieszlanik. Szarpie sie mocno szczegolnie przy niskich obrotach tylko na lpg, na Pb nie. zaplon mam nowy (oprocz swiec i kabli WN ale to podobno nie to). Instalacja byla regulowana w omawianym TRANS WAGu na łęczyńskiej, wymiana filtrow itp - dalej tak samo. co jeszcze zrobic? reduktor wymienie na dniach bo ma 5 lat :o , ale czy to to?
Wogóle to trans-wag łęczynska to niezly zaklad, dopoki sie nie trafi na tą czerstwą panią... :/
 
 
 
chudy 2.0 
drifter

Auto: wanna
Skąd: Tatary
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 348
Wysłany: Sro Sty 30, 2008 20:36   

a jakie masz wolne obroty i czy prubowałeś ruszyc śrubą troche na wężu od mieszanki
 
 
czekereke 
drifter
Derektor Emaliator


Auto: Biel Dubaju
Skąd: Wrotków
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 212
Wysłany: Sro Sty 30, 2008 20:58   

wolne obroty to rowno 1000 RPM czy Pb czy LPG. nie krecilem sruba, nie uwazam zebym kumal sie na imstalacjach gazu zeby tam cos krecic ;(

p.s. dzisiaj sie tu dokleilem dopiero, kiedy jakies spotkanie audi? pod zamkiem czy gdzies?
moze jakies koło milosnikow C3 :D
 
 
 
Lukas23 
drifter
....LIVE FAST....


Auto: B5 Syncro i FIREBLADE ;)
Skąd: Węglin
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 218
Wysłany: Czw Mar 27, 2008 18:51   

Ja ostatnio dokonałem kilku zmian w swojej instalacji. Pod maske powedrował parownik dostosowany do silnika 140 HP (był 100 HP) a silniczek krokowy wylądował na półce w garazu (jego miejsce zajęła zwykła śruba) :idea: do tego doszła mała regulacja (we własnym zakresie) :D i 2,3NG pracuje na razie bez zarzutu. Wolne obroty na poziomie 900 RPM i bezproblemowe wkręcanie się na obroty wyższe. W razie czego mam już troche gratów do montażu BLOSA ale mam nadzieje, że obejdzie sie bez tego.
_________________

 
 
 
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Sob Mar 29, 2008 21:10   

Ja ostatnio zabarałem sie troche za muchozol w moim A6 wyczyściłem mu mixer i uszczelniłem dolot tak aby nie ssał mi lewizny wymieniłem świeczki i kable WN i skończyły sie strzały. Jedynie co mnie teraz zastanawia to że obroty na muchozolu mam 900 a na pb ok 1000 - 1100 :mad: Czekam na jakąś podpowiedz bo na chwile obecną nie mam za bardzo czasu na dokładny przegląd tego bo składam nowy nabytek ojca A6 C5 2.4 V6 :D w której na razie ostro walcze z elektryką :mrgreen:
 
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Sob Mar 29, 2008 21:59   

o moich problemach z lpg można poczytać w poprzednich postach :D
problem z lpg rozwiązałem definitywnie 8)

parownik do żyda a butla w garażu leży :>
zostały tylko wspomnienia :spoko:
_________________

 
 
Cino 
Uczy sie pisac


Auto: AUDI 80 B4 Cabrio
Skąd: Zamość
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 13
Wysłany: Nie Mar 30, 2008 10:53   

mattey na gazie jak nie masz sekwencji zawsze beda odchyly i spadek mocy, gaz to gaz jedynie sekwencja jest godna polecenia bo autko raczej smiga bez roznicy zabardzo ;) a w moim przypadku nawet na plus, kwestia instalacji miejsca jej zalozenia dobranie pod silnik, zuzycie jednostki napedowej elementow gazoliny itd, musisz rozkminic co ty tam masz i pojechac na jakies ustawienia i diagnostyke. pozdrawiam
_________________
....cabrio xx.xxx zl, wrazenia z jazdy - bezcenne!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam