Wysłany: Sro Lut 27, 2008 09:26 Zbyt duze spalanie---Pomocy
POMOCY.Co moze byc przyczyna tak duzego spalania auta audi a4 1.9tdi 110km.Tankuje na Shellu od zapalenia sie rezerwy, 15 litrów diesel extra i zawsze zrestartuje licznik i do nastepnego zapalenia rezrwy robie tylko na tym ok 150km, dodam ze skrzynia automat.Na połówce zbiornika robie 250km i chyba cos tu jest nie tak,takze prosze o pomoc
Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 7 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 423
Wysłany: Sro Lut 27, 2008 17:59
podepnę sie pod temat bo potrzebny mi program VAG-com tylko w polskiej wersji. kto ma niech prześle na pocztę, wyśle linka albo niech wrzuci na rapidshare
_________________
pietras1987 Widać, że się stara akurat, tylko czego?
podepnę sie pod temat bo potrzebny mi program VAG-com tylko w polskiej wersji. kto ma niech prześle na pocztę, wyśle linka albo niech wrzuci na rapidshare
program to ja mam jakis choć nie przetestowany, znać sie na tym też marnie znam ale jak coś to mam , kabla mi brakuje bo z tym gorzej ale jeśli bym miał to bym popróbował coś sprawdzać, a ty sie znasz , miałeś z tym doczyniena?
Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 7 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 423
Wysłany: Sro Lut 27, 2008 22:34
szczególnie jakoś znać sie nie znam. a kabel mam o ten www.telwis.pl/product_inf.../products_id/60 tylko że oprogramowanie do niego jest hymmm... jak mogę tak w ogóle o nim powiedzieć dziadoskie (niby jest VAG-COM Release 311-2 ale strasznie okrojone i całkowicie po ang.)
_________________
pietras1987 Widać, że się stara akurat, tylko czego?
Na połówce baku robisz 250 km. A zalewałeś cały bak i robiłeś pomiar ile przejedziesz? Nie wiem czy wiesz, ale jest możliwość przeskalowania wskaźnika paliwa, a szczególnie ustawienia rezerwy i wtedy pół baku na wskaźniku, to nie koniecznie pół baku w rzeczywistości. Przyznam się kiedyś sobie tam pokręciłem i od połowy baku do rezerwy to robiłem 150 pare kilometrów, a rezerwy ze 200km hahaha Nigdy nie sprawdzisz spalania lejąc 15 litrów i czekając kiedy się kontrolka zapali. Zalej do pełna (portfel Ci schudnie, nie będzie Ci tak ciężko chodzić), poczekaj aż Ci się zapali "Muss Tanken", zalej jeszcze raz do pełna i zobaczysz ile wejdzie. Odejmiesz sobie od objętości baku tyle ile nie weszło przy drugim tankowaniu, potem litry przez kilometry i zobaczysz faktycznie ile pali. To jedyny rzetelny pomiar.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach