Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pią Mar 07, 2008 23:40
pilachgt napisał/a:
dajmy na to benzyna wyjdzie 7gr drozej od tej twojej. to tylko 70zl.
wiec warto magazynowac 1000l dla 70zl??
nie wiem ile w tym prawdy ale np w STIHL'u powiedzieli mi zeby dluzej jak miesiac nie stala wacha... z tego co kojarze to sa jakies mikroby (chyba bakterie) ktore psuja benzyne... z tym ze z moich doswiadczen wynika (nie spuszczanie paliwa z kosiarki na zime) ze elegancko pali nawet po ponad pol roku stania...
w wojsku gazik nie potrzebuje pelnych 98 oktanow do tego by nie bylo spalania stukowego , wiec neir wiem czy porownanie jest dobre
Stary, autosany, krazy, many, jelcze, ursusy i czołgi to diesle, Honkery przewaznie tez, a reszta osobówek wojskowych to na 95 jeżdzi, a wyskooktanowe paliwo to tylko lotnictwo używa
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
w wojsku gazik nie potrzebuje pelnych 98 oktanow do tego by nie bylo spalania stukowego , wiec neir wiem czy porownanie jest dobre
Stary, autosany, krazy, many, jelcze, ursusy i czołgi to diesle, Honkery przewaznie tez, a reszta osobówek wojskowych to na 95 jeżdzi, a wyskooktanowe paliwo to tylko lotnictwo używa
wiem dlatego napisalem ze to jest zle porownanie z lezakowaniem paliwa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach