Ty krec motor do konca na lpg to bedziesz pytal gdzie czapke robic
Bez przesady kolega ma wtrysk lpg a nie mikserową instalacje. W swoim aucie na lpg mam góre nawet lepiej podlaną niż na PB co ze zmienioną mapą wtrysku [bardziej przyspieszony zapłon powyżej 5tys rpm niż w serii] sprawia że na dwupierdzianie grochu auto ma mocniejszą góre niż niż na PB.
pzdr. Grzesiek
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ..... obecnie AR 156 2.5 V6 24v
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Czw Mar 20, 2008 12:28
blind7 napisał/a:
no ja D.T. gas system ale nie polecam od września z nimi walcze... jak już uderzać tam to gadać z Sebastianem bo on najbardziej pojętny z tych wszystkich mechaników tam
ta firma nawet w TV była ... wraz z kilkunastoma niezbyt zadowolonymi klientami
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Auto: Praca Corso-lot; Lans S60
Skąd: Kośminek Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 190
Wysłany: Czw Mar 20, 2008 16:34
no była i ja też z nimi walcze od wrezśnia byłem jakieś 14 razy sorki za OT a wracając do problemu u mnie go zlikwidowali ustawieniem map tak jak pisałem wyżej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach