FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: bodek
Pią Mar 21, 2008 20:14
Koniec dywagacji ile evo ma mocy
Autor Wiadomość
_Rafi_ 
streetracer


Auto: ropniak
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 964
Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 14:39   

A czemu nie oddałeś do Steca ,można wiedzieć?
Blisko i podobno ogarnia temat evo.
 
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 15:19   

bo podobno nie warto do steca (wiele osob mi tak mowilo)

moment odzyskany - ale kosztem mocy 35xKM i 45N?Nm.

Jest to wystrojone bezpiecznie - czyli nic nie stuka, nic nie puka i jezdzi na zwyklej 98

ale moc mi sie nie podoba i chyba zrezygnuje z opcji mapa na zime i 2 mapa bedzie max co sie da na racingu
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
wolton22 
drifter
OOOO ;)


Auto: Audi A 4 ( kuleczka)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 225
Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 16:59   

A ja tam słyszałem mnóstwo dobrych opinni o stecu... jeżdżę przez urzędów codziennie i widzę naprawdę coraz to inne evo... na różnych tablicach z całej polski... To jest tylko moje zdanie i to co słyszałem...
 
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 19:09   

to samo pisza o 4t i tez jest tam mnostwo lancerow :D

jutro rano jade po evo

moc stanela na 310 koniach ale za to 410NM wiec bedzie lepiej ciut jak bylo :D :D

dzis jestem zadowolony bo na w koncu evo bedzie pod domem :) :D
z mocy nei za bardzo, ale co tam
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 19:13   

a jak program "Krejzi"?
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 19:16   

Jaqub napisał/a:
a jak program "Krejzi"?

nie ma programu krejzi, bo chce miec juz samochod
jest tylko program bezpieczny czyli niby 35xkm i 45xNM na ktorym nic nie stuka, nic sie nei dzieje i nie powinno nic sie popsuc podczas szalenstw

sam sie troche wkopalem bo gdybym chcial program na racingu to pewnie byloby 37x km, ale nei chcialem jezdzic z beczkami racinga np do uleza.

bedzie zle to program bezpieczny bedzie tym delikatnym :)

[ Dodano: Czw Kwi 03, 2008 20:17 ]
jak dostane wykresy to je wkleje i mozna zamykac temat :D :D
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 19:19   

pilachgt napisał/a:
bedzie zle to program bezpieczny bedzie tym delikatnym

pilachgt napisał/a:
sam sie troche wkopalem bo gdybym chcial program na racingu to pewnie byloby 37x km, ale nei chcialem jezdzic z beczkami racinga np do uleza.

troche szkoda... w sumie to i tak pisales o duzej ilosci kompletow kol ktore beda podrozowac to jedna beczka wachy dodatkowo chyba nie zrobila by duzo roznicy...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 19:26   

Jaqub napisał/a:

troche szkoda... w sumie to i tak pisales o duzej ilosci kompletow kol ktore beda podrozowac to jedna beczka wachy dodatkowo chyba nie zrobila by duzo roznicy...


tak, ale to jest klopot

przyklad:
latam na 98, ale nagle potrzebuje mocniejszy samochod bo jakis diesel podskakuje i mysli ze jest szybki. a tu w 3/4 zbiornika 98. mocnego kompa nei zapne bo moze stukac samochod, wylac tez nie wyleje. a tak w kazdej chwili moge sie przerzucic na mocniejszy komp.

co do mocy mam andzieje ze do konca roku wystarczy i teraz tylko skoncentruje sie na gwincie i na doskonaleniu moich umiejetnosci.
jak mocy bedzie za malo to trzeba bedzie kombinowac - ale zobaczymy :)
jeszcze nei jechalem tym co jest, a po 20 dniach braku evo to i pewnie 260 konikami sie zadowole :D
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 07:03   

pilachgt napisał/a:
bo jakis diesel podskakuje i mysli ze jest szybki

aluzja do ibizy ? :) , bo chyba zaden inny diesel Ci nie grozny w naszym miescie , a po tych modach to i mój też :D
Ostatnio zmieniony przez MACIOR Pią Kwi 04, 2008 08:47, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
V-MAXXX 
drifter

Auto: o_0
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 273
Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 07:47   

i tu jest własnie potrzebne myslenie i czytanie ze zrozumieniem jest szybki ale czy wystarczająco. W porownaniu z innymi dieslami robi robote.
_________________
o_0
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 00:49   

co do diesela to zart

a co do evo to porazka :/

pojechalem po samochod, usterki czyli braku momentu nie zlikwidowali, ale zastosowali polsrodek czyli wsadzili restryktor - ucial mi mocy ale dal momentu
na wykresie mialem 344KM i chyba 445NM.
Czyli doszlo 39 koni za promocyjna cene ze wszytskim, z tymi materialami co kupilem ponad 11 tyś. zł

wsiadłem w tak wystrojony samochód i porażka :/ - niby dmuchał 1,6-1,7 a jechał dość średnio - tzn lepiej jak wcześniej, coś tam sie napędzał no ale kicha
zmierzylem go gejtechem i czasy jakie uzyskalem to 13,00(z funkcja zmiana biegu bez puszczania gazu) oraz 13,22s (normalnie zmieniajac biegi).

tak wiec troszkę podyskutowałem i wszyło że nie chcą walczyć dalej z tym samochodem i za strojenie oddali kasę i wgrałi mi seryjną mapę co miałem, z małym modem do tego co zostało zamontowane.

kiedyś samochód ładował 1,2-1,3
teraz ładuje 1,0-1,3 - ogólnie mocno się to wacha lubiąc siedzieć na 1,1 - tłumaczą to odetkanym wydechem i innymi wałkami (mowię o mniejszym doładowaniu)
ale co najlepsze samochód na seryjnej mapie, ładując głownie 1,1 robi czas przy normalnych zmioanach biegó 13,56 czyli tylko gorszy o 0,34s od samochodu zestrojonego i ładującego duże ciśnienie.
wychodziu na to że albo moje evo jakieś dziwne, albo kiepskie w 4t mają pojęcie.

napewno na dzień dzisiejszy samochód ma nierówne obroty( przez wałki), popychacz stuka (to akurat nei wiem czemu - wcześniej tego nie był) oraz 7 tysi jestem w plecy - a posiadam samochód dość podobnie jeżdżący do tego przed modami.

tak więc totalna kaszana i ogólne zniechęcenie - planowałęm teraz do vtg uderzyć ,a le nei wiem czy nie kupie sobie boost controlera i sam się nie będę bawił pilnująć egt i afr. wydam 100$ a uzyskam moc jaką mi oferowano za kilka tysięcy w 4t :/


jedno co mi przychodzi do głowy to:

że nie waro było cokolwik w evo tykać :/ :/ :| ;(
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 05:43   

Wymieniali ci popychacze przy zmianie wałków ????
_________________
 
 
 
Spawos 
prawdziwy tuner
Spawos


Auto: Lanos
Skąd: Konstantynów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Lip 2004
Posty: 671
Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 07:39   

nie wiem po co w moc ... no chyba ze do poszalenie spod swiatel , a jak na tor smigasz dobry zawias / Dobre slicki/ moze jakies hamulce i mozesz tym wszystko wygrywac :) bo mocy nie trzeba wiecej :) a ceny pewnie podobne by byly za to wszytko :) a byl by szybszy o te kilka sek moze :)

:)
_________________
http://img708.imageshack....320/logoxww.png
 
 
 
KIT GTO 
speed demon


Auto: DESTRUKCJA
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 3345
Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 07:40   

a jeśli to tylko podpucha ze strony pilachgt, :>
_________________
PRZEKŁADAM LANS NAD OSIĄGI.... 19CALI :D :D :D
 
 
 
V-MAXXX 
drifter

Auto: o_0
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 273
Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 08:37   

pilachgt napisał/a:
co do diesela to zart

a co do evo to porazka :/

pojechalem po samochod, usterki czyli braku momentu nie zlikwidowali, ale zastosowali polsrodek czyli wsadzili restryktor - ucial mi mocy ale dal momentu
na wykresie mialem 344KM i chyba 445NM.
Czyli doszlo 39 koni za promocyjna cene ze wszytskim, z tymi materialami co kupilem ponad 11 tyś. zł

wsiadłem w tak wystrojony samochód i porażka :/ - niby dmuchał 1,6-1,7 a jechał dość średnio - tzn lepiej jak wcześniej, coś tam sie napędzał no ale kicha
zmierzylem go gejtechem i czasy jakie uzyskalem to 13,00(z funkcja zmiana biegu bez puszczania gazu) oraz 13,22s (normalnie zmieniajac biegi).

tak wiec troszkę podyskutowałem i wszyło że nie chcą walczyć dalej z tym samochodem i za strojenie oddali kasę i wgrałi mi seryjną mapę co miałem, z małym modem do tego co zostało zamontowane.

kiedyś samochód ładował 1,2-1,3
teraz ładuje 1,0-1,3 - ogólnie mocno się to wacha lubiąc siedzieć na 1,1 - tłumaczą to odetkanym wydechem i innymi wałkami (mowię o mniejszym doładowaniu)
ale co najlepsze samochód na seryjnej mapie, ładując głownie 1,1 robi czas przy normalnych zmioanach biegó 13,56 czyli tylko gorszy o 0,34s od samochodu zestrojonego i ładującego duże ciśnienie.
wychodziu na to że albo moje evo jakieś dziwne, albo kiepskie w 4t mają pojęcie.

napewno na dzień dzisiejszy samochód ma nierówne obroty( przez wałki), popychacz stuka (to akurat nei wiem czemu - wcześniej tego nie był) oraz 7 tysi jestem w plecy - a posiadam samochód dość podobnie jeżdżący do tego przed modami.

tak więc totalna kaszana i ogólne zniechęcenie - planowałęm teraz do vtg uderzyć ,a le nei wiem czy nie kupie sobie boost controlera i sam się nie będę bawił pilnująć egt i afr. wydam 100$ a uzyskam moc jaką mi oferowano za kilka tysięcy w 4t :/


jedno co mi przychodzi do głowy to:

że nie waro było cokolwik w evo tykać :/ :/ :| ;(



czytajac cały temat zauwazyłem ze miałes dac auto tam gdzie się na tym znają. Olałes Lubelskiego druciarza co Ci wozy struga ( LECHO :) ) i dałes wóz do roboty specom. Jak sie teraz okazuje jestes lżejszy o siano i zły ze wogole coś robiles. Hmm :| Zaczynam tracic wiare w Polski tuning za uczciwa kase. Chyba trzeba wydac worek siana odwiedzic z 5 warsztaow powkurwiac sie troche zeby woz po 6 miechach zacza latac.
_________________
o_0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam