Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 17:22
Generalnie to firma dała ciała. Skoro miała by mieć pojęcie, to jak nawet któryś element był by źle dobrany to powinna wychwycić i powiedzieć. Tym bardziej że mody nie są jakieś drastyczne. Jedynie może wałki zbyt ostre? A nie masz przypadkiem któregoś wałka przestawionego? Może przy wymianie ktoś się machnął o jeden ząbek.
Generalnie to firma dała ciała. Skoro miała by mieć pojęcie, to jak nawet któryś element był by źle dobrany to powinna wychwycić i powiedzieć. Tym bardziej że mody nie są jakieś drastyczne. Jedynie może wałki zbyt ostre? A nie masz przypadkiem któregoś wałka przestawionego? Może przy wymianie ktoś się machnął o jeden ząbek.
ne sadze
samochod mial niedor nm przed i po strojeniu, wiec wina nie lezy w walku.
walki za ostre nie sa - na serii ludzie biora zazwyczaj 264 obydwa, czasami 272
hybryda 264 i 272 to mialo byc najlepsze polaczenie - kiedys byla dyskusja o tym na sr i wykresy na walkach oruginalnych, 264, 272 i 264/272
ta ostatnia konfiguracja wypadala podobnie do 264 ale troszke ciekawiej, wiec wybralem taka
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 17:38
A masz gdzieś wykres z podobnej lub takiej samej konfiguracji?? Pisałem o wałkach bo np w 200sx przez przestawienie wałka ssącego o jeden ząbek dochodzi nawet 40Nm
A masz gdzieś wykres z podobnej lub takiej samej konfiguracji?? Pisałem o wałkach bo np w 200sx przez przestawienie wałka ssącego o jeden ząbek dochodzi nawet 40Nm
mam swoj wykres z moca i momentem jakim chcaili mi oddac samochod
musze go zeskanowac
a samochodu innego nei mam w podobnej konfiguracji
[ Dodano: Sob Kwi 05, 2008 18:44 ]
u mnie moze byc problem z wg, ale wymyslali mi ze i turbo przydalo by sie zmienic
Auto: o_0
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lis 2004 Posty: 273
Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 07:37
mówiąc o Lechu miałem na mysli robote mechaniczną a nie strojenie stroic mogłeś w np Fałtegie ( to tylko pomysł ) a tak zapłaciłeś za usługe mechaniczna ktora i tak zjebali bo uszkodzone hydro da sie wychwycic jak ktoś ma pojecie w czasie składania silnika. Co do turbo to wiem ze jest tylko kilka przypadkow kiedy turbo nie doładowuje albo z silnika wydostaje sie za mało gazów spalionowych albo uszkodzony jest DW lub samo sterowanie turbina. Uszkodzenie DW idzie bardzo łatwo sprawdzic i nie trzeba znac sie na japoncach. TD05-16 nie jest duzą turbina i przy wałkach i luzniejszym wydechu powinna sie ładnie nakrecać. Z kolei bajka o uszkodzonym DW troche mnie dziwi skoro dali rade nadmuchac 1,7 bara bo taki podobno był setup? Jezeli gazy spalinowe wydostaja sie przez oko DW to mozesz zapomniec o wysokim doladowaniu. Sprawa moze lezec po stronie łopat turbiny i mechanicznym uszkodzeniom ale wtedy powinna byc trocske głosniejsza niz zwykle. Oczywiscie moge tu wymienicac przyklady czemu turbo nie ładuje bo przez kilka lat pracy z turbinami nazbierało sie ciekawych przypadków. Powiedz mi jeszcze czy w Lancerze jest recyrkulacja spalin???
mówiąc o Lechu miałem na mysli robote mechaniczną a nie strojenie stroic mogłeś w np Fałtegie ( to tylko pomysł ) a tak zapłaciłeś za usługe mechaniczna ktora i tak zjebali bo uszkodzone hydro da sie wychwycic jak ktoś ma pojecie w czasie składania silnika.
Bardzo dobrze, że robił wszystko w jednym miejscu, tak by było przerzucanie winy między osobą składającą silnik, a strojącą.
Auto: o_0
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lis 2004 Posty: 273
Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 14:52
daniel napisał/a:
V-MAXXX napisał/a:
mówiąc o Lechu miałem na mysli robote mechaniczną a nie strojenie stroic mogłeś w np Fałtegie ( to tylko pomysł ) a tak zapłaciłeś za usługe mechaniczna ktora i tak zjebali bo uszkodzone hydro da sie wychwycic jak ktoś ma pojecie w czasie składania silnika.
Bardzo dobrze, że robił wszystko w jednym miejscu, tak by było przerzucanie winy między osobą składającą silnik, a strojącą.
pewnie teraz na reklamacje znowu musi jechac iles tam kilomtrow zostawiac auto potem znow jechac i tak w kolko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach