FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
c3 1.8, 20 stopien zasilania????
Autor Wiadomość
czekereke 
drifter
Derektor Emaliator


Auto: Biel Dubaju
Skąd: Wrotków
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 212
Wysłany: Nie Mar 23, 2008 01:36   c3 1.8, 20 stopien zasilania????

tym razem moja ukochana Wanna ma jakis problem... :(

Zdarza się, częsciej lub rzadziej sytuacja, w której silnik momentalnie gaśnie. np. stojąc na światłach w ułamku sek. stoi i koniec. zdarzylo sie to rowniez raz, jadac ok. 160km/h jakby na chwile brak prądu, obrotomierz "0", cisza. Ja nic nie robie a ona za moment jedzie dalej normalnie. Kiedy zgaśnie np. stojąc na światłach długo zajmuje jej odpalenie. (po przelaczeniu z LPG musi nagonić do gaźnika Pb, ale trwa to duuzo dluzej niz normalnie). ktoś może coś pomóc? podejrzewam cewkę zapł.
_________________
Jest: A6 C4 ACK Quattro Avant
Było: 100 C3 Biel Dubaju - na zawsze w pamięci
 
 
 
czekereke 
drifter
Derektor Emaliator


Auto: Biel Dubaju
Skąd: Wrotków
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 212
Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 07:24   

niestety problem nadal aktualny...

elektryk (podobno dobry) nie znalazł nic w 2 dni katowania samochodu. Sprawdzal go tylko na Pb, a objaw występował na LPG. Drugi dzień wanna jezdzi na etylinie i jak narazie (odpukać) jest ok :spoko: .

Skłaniać się zatem można ku LPG. Co może powodować taki objaw że samochód na LPG gaśnie momentalnie (bez powolnego spadku obrotów) i nie da się go przez kilkanaście minimum minut odpalić ani na Pb ani na LPG? Może to coś z elektryką związaną z LPG?

Pomocy!
_________________
Jest: A6 C4 ACK Quattro Avant
Było: 100 C3 Biel Dubaju - na zawsze w pamięci
 
 
 
Szajba 
Widać, że się stara


Auto: B4
Skąd: LSM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 33
Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 08:23   

Wiesz co czeke, ja sobie przypominam, że mojego taty laguna też tak gasła. Kilka razy było niebezpiecznie, dwa razy mi zgasła na skrzyżowaniu i ledwie uciągnąłem kierownice bez wspomagania żeby nie wyładować w samochody na drugim pasie. Raz tak jak tobie przy 160 km/h w Wilkołazie też zgasła. Identycznie był problem z odpaleniem, nie dość, że stanęła na środku drogi, to jeszcze musiałem chechłać, żeby odpalić. Wtedy się okazało, że były zatkane przewody od gazu, a w zbiorniku były dwie garści syfu z tankowanego gazu. Sprawdź może akurat to.
_________________
Oh, lovely.
 
 
czekereke 
drifter
Derektor Emaliator


Auto: Biel Dubaju
Skąd: Wrotków
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 212
Wysłany: Czw Kwi 24, 2008 08:38   

Doktorze, jeszcze tego nie sprawdzilem dokladnie ale wszystko na to wskazuje bo wyjezdzilem juz ładnych parę litrów Pb i jest wszystko ok. tak wiec czeka mnie wizyta u gazownika. Instalacja ma juz swoje kilka lat i oprocz parownika, filtru it nic nie bylo robione.

PODZIEKOWAŁ!
_________________
Jest: A6 C4 ACK Quattro Avant
Było: 100 C3 Biel Dubaju - na zawsze w pamięci
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam