w sumie adaś dobrze prawi i niewiem jeszcze jak to wyjdzie ale jak bedzie chcial apexa n1 style no to zamintuje a jak ktoś się śmieje że ala pug jdm to niech mu powie
i w sumie też się zgodzę że tylko do japońców :] ale chyba nie widziałeś żeby był zamontowany w audi czy w bmw czy jeszcze czymś innym Hmm więc .. wiesz
Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Maj 2005 Posty: 1002
Wysłany: Pią Wrz 12, 2008 09:21
po co ci ten "tłumik "n1 przecie taniej bedzie wspawać takiej samej długości rurę z kwasiaka
montowałem na życzenie taki tłumik i powiem wam że w n/a to drze ryja tak że został wywalony na zbity pysk z auta, to nic nie tłumi (najtaniej bedzie uciąc stary i tak zostawić)
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Sro Wrz 24, 2008 21:45
noodl3s napisał/a:
QSY napisał/a:
Jaqub napisał/a:
adas1987 napisał/a:
szybki przykład Qusy miał w kadecie
niech sie wypowie jak szybko mu wydmuchalo
te "tanie tjuningowe" tlumiki koncowe nie maja nic wspolnego z prawdziwym tlumikiem...
raz na miesiąc go ciąłem, wypełniałem watą od nowa i spawałem....
i zeby była jasnosc nie był to szajs za 100 zł tylko produkt z górnej pólki chyba el-teca
to co brac zeby sie po roku nie rozsypalo? bo chce zapodac koncowy do ibi
do gnojowozu nie musisz brac jakiegos renomowanego, tam nie ma takiego cisnienia gazów jak w benzynie. Ja miałem w kadecie wydech tylko na jednym tłumiku(pozostałosc po turbo) i dlatego mi go ciagle wydmuchiwało
Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 540
Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 08:15
Szczerze to ocenialem m-techa tak samo jak ultera, km i inne tjuninkowe. Mam nadzieje ze zrobia na zamowienie inna koncowke (1 lub 2 rurki w dół), bo takiego wiadra u siebie nie widze http://moto.allegro.pl/it...le_m_15_03.html
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach