Auto: Audi Coupe
Skąd: Łuków
Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 13
Wysłany: Pon Gru 01, 2008 22:27
rafii napisał/a:
le na trasie jest juz inaczej....hmhmm temp. silnika oscyluje ok.60 -70 stopni wiec jest niedogrzany!!!!!!! czy taka sytuacja zeczywiscie wskazuje na niedomykajacy sie termostat!!??????czy jest sens podpiac vag i sprawdzic - moze jakis czujnik???czy od razu jechac po nowy termostat????? i plyn????
rafii wymieniaj termo na wahlera bo padł, w moim drugim domowym autku ABT (wiesz o czym mówię) było podobnie, teraz wahlerek trzyma 92 stopnie cały czas. Czujnika vagiem nie sprawdzisz czy pokazuje dobrą rezystancję twój komp nie ma takiej opcji, jedynie miernik w rękę i wykres. Błąd czujnika zapisze się wtedy jak czujnik padnie na amen.
marcino napisał/a:
całkowite otwarcie następuje przy 105 stopniach
Przy 102 stoniach, ale nie będę się kłócił bo to i tak nie za bardzo jest jak sprawdzić.
Ostatnio zmieniony przez Kornolio Pon Gru 01, 2008 22:28, w całości zmieniany 1 raz
czy od razu jechac po nowy termostat????? i plyn????
i piwko to wymienimy
Po to jest cały układ szczelny i takie urządzeni9a jak termostat,czujnik, chłodnica i kupę węży żeby trzymał blisko 90 ze zmianą na lekko mniej lekko więcej, Wymieniałem termostet i zawsze mi trzymał mi okoóo 90, czy traza czy miasto 3 km i musi być 90
Auto: Audi Coupe
Skąd: Łuków
Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 13
Wysłany: Pon Gru 01, 2008 22:30
Pamiętajcie, że pewnie pompa wspomagania będzie do demontażu w ABT, mi tylko 2 razy udało się bez ale pasek był już luźniejszy, przy nowym pasku nie da rady.
Auto: jest
Skąd: Chełm Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 68
Wysłany: Wto Gru 02, 2008 08:04
w przypadku rafiiego na 100% termostat. u mnie było identycznie i choć było to trudne to udaje się wymienić bez odkręcania pompy, trzeba tylko mieć odpowiednio wygięty klucz. mi dopiero gdzieś piaty z kolei pod pasował. wymieniłem na wahlera i jest git.
a co do slaw86 to dalej uważam, że niekoniecznie musi to być termostat. choć w zasadzie może i tak, ale na pewno nie jest on niedomknięty.
Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 129
Wysłany: Pon Gru 08, 2008 08:45
bebik napisał/a:
przypadku rafiiego na 100% termostat. u mnie było identycznie i choć było to trudne to udaje się wymienić bez odkręcania pompy, trzeba tylko mieć odpowiednio wygięty klucz. mi dopiero gdzieś piaty z kolei pod pasował. wymieniłem na wahlera i jest git.
dzieki chlopaki!!!!! termo wymienioneoczywisci vahlera i jak na razie jest
Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 7 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 423
Wysłany: Pon Gru 08, 2008 19:47
ręce opadają... wróciłem do starego termostatu dokładnie go sprawdzając gotując w garku 3 razy otwierał sie maksymalnie i zamykał(użyłem termometru z pieca C.O.) i znów, jadąc z domu do lublina gdzie do lublina mam jakieś 20km, wskazówka zaczyna sie ruszać po jakiś 8km i jak dojeżdzam do lublina to jest równiótko 90C na wskaźniku,a na vagu nie mogę osiągnąć 90C zawsze jest mniej ~4C, ale stojąc w korku na kraśnickich dzisiaj rano miałem 80C, myśle nad podmianą czujnika z A3 też TDi może to wina czujnika, albo zasłonię kartonikiem chłodnice
Auto: Audi Coupe
Skąd: Łuków
Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 13
Wysłany: Pon Gru 08, 2008 21:17
slaw86 napisał/a:
ręce opadają... wróciłem do starego termostatu dokładnie go sprawdzając gotując w garku 3 razy otwierał sie maksymalnie i zamykał(użyłem termometru z pieca C.O.) i znów, jadąc z domu do lublina gdzie do lublina mam jakieś 20km, wskazówka zaczyna sie ruszać po jakiś 8km i jak dojeżdzam do lublina to jest równiótko 90C na wskaźniku,a na vagu nie mogę osiągnąć 90C zawsze jest mniej ~4C, ale stojąc w korku na kraśnickich dzisiaj rano miałem 80C, myśle nad podmianą czujnika z A3 też TDi może to wina czujnika, albo zasłonię kartonikiem chłodnice
Nawala ci czujnik, poszukaj na allegro kolo w lublinie sprzedaje oryginały za cenę 50zł, możesz swój sprawdzić i porównać z wykresem. W temperaturze pokojowej rezystancja powinna wynosić ok 1020 omów może się trochę różnić. Trzeba zaznaczyć, że musi być tak sama na obu parach styków.
Vagiem gdzie patrzyłeś w temperaturę silnika czy zegarów, sam wskaźnik na tablicy także ma przekłamanie. Chodzi o to aby obie wartości w instruments grupa chyba 2 i engine nie pamiętam już grupy, była taka sama.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach