po pierwsze to kto tu kogo może uczyć jak zrównasz sie ze mną poziomem wiedzy i doświadczeniem w zakresie naprawy aut to możemy podyskutować
po drugie za 8 kafli to sobie można kupić glofa 3 tdi a nie auto które dorówna mocą i klasą do samochodu o którym mowa
po trzecie to (markowa stacja- orlen) dla przykładu nie będe wiecej wymieniał , bo chyba sie nie domyśliłeś o jakie stacje mi chodzi na temat wtryskiwaczy sie nie wypowiadaj bo widzę że nie masz pojęcia nie wiesz nawet o jakie chodzi i czym onę sie różnią od innych , jaki jest efekt po zamontowaniu tych wtrysków
Fajnie ze ktos udziela sie w tym poscie ale troszeczke zeszlismy z temat
Przypomne raz jescze moje pytanko: Zalozyc na firlejowskiej(zavoli) czy moze na rowerowej instalacje? Dzieki z gory za odpowiedzi
jak zrównasz sie ze mną poziomem wiedzy i doświadczeniem w zakresie naprawy aut to możemy podyskutować
gdzież bym śmiał mistrzu równać sie z tobą...
euromax napisał/a:
po drugie za 8 kafli to sobie można kupić glofa 3 tdi a nie auto które dorówna mocą i klasą do samochodu o którym mowa
jaki jest sens zakładać instalację za 8k kiedy wiadomo że nie zwróci sie w ciągu 3 lat...
no chyba że chodzi o szpan... żadna laska nie rozłoży nóg przed tobą jak jej powiesz że masz lpg za 8k w samochodzie...
euromax napisał/a:
po trzecie to (markowa stacja- orlen) dla przykładu nie będe wiecej wymieniał , bo chyba sie nie domyśliłeś o jakie stacje
ja jedynie napisałem że jak sie tankuje gaz piiiii wie gdzie i ma sie problemy to nie można winić instalacji silnika itp tylko lpg z danej stacji... no chyba że ktoś niedba o samochód ale to inna strona medalu...
swiko napisał/a:
Fajnie ze ktos udziela sie w tym poscie ale troszeczke zeszlismy z temat
Przypomne raz jescze moje pytanko: Zalozyc na firlejowskiej(zavoli) czy moze na rowerowej instalacje? Dzieki z gory za odpowiedzi
jedź na firlejowską tych z rowerowej omijaj szerokim łukiem... chyba że kończy ci sie legalizacja butli...
jałowa ta dyskusja z tobą nic nie czaisz do silnika V8 o mocy ponad 300km porządnej instalacji za 1500zl nie załorzysz
kolejna sprawa to zwrot kosztów montażu instalacji gazowej i znowu piszesz bzdury
takie V8 pali średnio 15 lit. benzyny z naciskiem na średnio bo w mieście pali 20l rocznie robi mój znajomy 40000 i zgodnie z moimi wyliczeniami przy cenie benzyny 3.8 i lpg 1.7 instalacja zwraca sie po 9 MIESIACACH a nie 3 lata jak napisałeś i nie chodzi tu o szpan tylko o czystą oszczędność, a laska nogi rozłoży na widok A8 a nie instalacji lpg.
To jest moje ostatnie słowo koniec OT bo robi sie jak zwykle na tym forum 5 stron brędzlowania się nad czyms lub postów o niczym
STOP DYSORTOGRAFII Pisz tak by inni mogli Cie ZROZUMIEĆ! Zanim wyślesz posta PRZECZYTAJ GO! Jesteś dyslektykiem? nie umiesz pisać po polsku? np. przeglądarka FIREFOX sprawdza błędy jak Word
Ostatnio zmieniony przez Misiek_lbn Sob Maj 02, 2009 15:05, w całości zmieniany 1 raz
Auto: brak
Skąd: Dziesiąta
Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 116
Wysłany: Sob Maj 02, 2009 22:57
swiko napisał/a:
Bylem dzisiaj na rowerowej i wyglad "zakladu" nie bardzo mnie do siebie przekonal. Chyba jednak wybiore ten na firlejowksiej 32
jeżeli oceniasz umiejetnosci ludzi pracujacych w warsztacie po wyglądzie zakladu to jedz do DT gas system na Lubartowskiem maja fajny budynek i płytki w biurze.
jeżeli oceniasz umiejetnosci ludzi pracujacych w warsztacie po wyglądzie zakladu to jedz do DT gas system na Lubartowskiem maja fajny budynek i płytki w biurze.
To samo miałem napisać, człowieku, marmury w warsztacie nie są potrzebne ...
Założyłem jedną instalację LPG na rowerowej...i NIGDY więcej nie założę gazu do auta(chociaż LPG miałem w siedmiu brykach..),a jeśli nawet miałbym to zrobić,to NA PEWNO nie tam.
Stanowczo odradzam ten burdel !
O firlejowskiej natomiast słyszałem dobre opinie
_________________ '96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
właśnie takie jest to forum zrobisz błąd ortograficzny i zaraz ktos sie czepia jak cie nie lubi ale ja to uwielbiam bo mam racje a kogos to boli i się czepia szczegółów, moje posty są bardziej widoczne i to mi się podoba
koleszka B5 ma apsolutną racje pierwszy klijent zawsze sie złapie na wygląd warsztatu a robota może być słaba
Auto: brak
Skąd: Dziesiąta
Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 116
Wysłany: Nie Maj 03, 2009 07:08
osobiscie od 2000 roku latam na BP+LPG były to rozne wozy i zawsze ale to zawsze cos bylo nie tak. Tylko jedne moje auto latało sprawnie na LPG było to e30 z BLOSEM i dzieki temu patentowi nigdy nie bylo problemow. Instalacje gazowe maja do siebie to ze poteguja nidomagania silnika i osprzetu z ktorymi woz na BP sobie radzi. Dlatego tak wielu ludzi narzeka po montazu instalacji. Dobrym zakladem oczywiście moim zdaniem jest warsztat na Lotniczej obok myjni. Lecz prosze pamietac ze nawet najładniejsza prostytutka nie jest w stanie dogodzic wszystkim klientom.
pieczony, Nie chodzilo mi dokladnie o to jak wyszlo z tamtego teksu wyzej. Dla mnie zaklad pownien cos soba prezentowac a nie miescic sie w 2 garazach. Jak oni moga zagwarantowac serwis itp? Nie bardzo mnie to do siebie przekonuje
Same tęgie głowy się wypowiadają jakie to mają problemy z LPG, a kurde u mnie w domu 2 śmietniki jeżdżą/jeździły na podtlenku gaziotu od paru lat, jeden zrobił 100kkm bez zaglądania, nie pamiętam nawet czy filtr gazu był wymieniany, drugi tłucze się u znajomego który robi 1500km tygodniowo i nie pamięta jak pod maską auto wyglądało. O kwetsti jakości gazu na stacjach nie będę się wypowiadał, ale jak ktoś chce dobry LPG to zapraszam, wiecie gdzie mnie znaleźć
BTW.
Co do super diamentowych wstrysków za wchuj plnów to gratuluję znajomości tematu, kupuje się takie super tuningowe (rozbieralne) polskie po 50zeta i ma się problem z bani.
Same tęgie głowy się wypowiadają jakie to mają problemy z LPG, a kurde u mnie w domu 2 śmietniki jeżdżą/jeździły na podtlenku gaziotu od paru lat, jeden zrobił 100kkm bez zaglądania, nie pamiętam nawet czy filtr gazu był wymieniany, drugi tłucze się u znajomego który robi 1500km tygodniowo i nie pamięta jak pod maską auto wyglądało. O kwetsti jakości gazu na stacjach nie będę się wypowiadał, ale jak ktoś chce dobry LPG to zapraszam, wiecie gdzie mnie znaleźć
BTW.
Co do super diamentowych wstrysków za wchuj plnów to gratuluję znajomości tematu, kupuje się takie super tuningowe (rozbieralne) polskie po 50zeta i ma się problem z bani.
Ziom ja też zrobiłem XXX kkm na LPG w przeróżnych taczkach i jakoś dawało rade,ale to nie jest to co samo PB.W moim dupowozie cenię sobie to,że ZAWSZE ale to k-wa ZAWSZE odpala z dotknięcia kluczyka,nigdy nie kichnie i nie zgaśnie...dlaczego?bo nie ma LPG.
A lpg to najlepiej znosiły chyba gażnikowce.Poza tym,że od pracy na sucho lubił przedziurawić sie pływak to nie miało co się zepsuć
_________________ '96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach