xXx napisał/a:
...
Zastanow sie najpierw zanim wyjezdziesz z takim tekstem, poniewaz silniki w GG poza benzynowymi niestety nie są fenomenem...
też nie wszystkie
Nie wiem co w tym śmiesznego, ale prawda jest taka że zajechane silniki w GG jeżeli chodzi o silniki benzynowe to tylko % tego co dzieje się z dieslami... Zaraz ktoś pewnie powie, że zdarzają się zajechane A-Spece ale to tylko odosobnione przypadki.
Auto: B5 Syncro i FIREBLADE ;)
Skąd: Węglin Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 218
Wysłany: Pon Lip 13, 2009 14:58
slg napisał/a:
no to ja już nie rozumiem , co ludzie w takim razie widzą w mazdach ? , czyżby firma jechała na dobrej opini z przed 10 - 15 lat ?
Tak czytam temat i też się zastanawiam co ludzie widzą w mazdach skoro według was każdy silnik to padaka i starcza na góra 250 tysi km.? Mi zawsze ta marka kojarzyła się z dobrymi samochodami. Fakt- rdzewiały szybko ale mechanika była na wysokim poziomie.
Auto: D5244T+
Skąd: Bronowice Pomógł: 7 razy Dołączył: 08 Sie 2006 Posty: 356
Wysłany: Pon Lip 13, 2009 17:37
Lukas23, Bo jak widzimy jest trzech speców od Mazdy [no offence oczywiście ] i każdy ma inne koncepcje jak to auto działa i jak je naprawiać, więc nic dziwnego że potem auto nie jedzie
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Pon Lip 13, 2009 19:28
wujek napisał/a:
Lukas23, Bo jak widzimy jest trzech speców od Mazdy [no offence oczywiście ] i każdy ma inne koncepcje jak to auto działa i jak je naprawiać, więc nic dziwnego że potem auto nie jedzie
jako teoretycznie jeden z nich ...
wiem swoje i oczywiście nikogo nie mam zamiaru na siłę przekonywać
na szczęście doszedłem już do miejsca w którym mi zaczęło powiewać czy ktoś przyjmie fakty wypracowane przez kilka lat stykania się praktycznie z jednym modelem auta czy nie
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Nie jest tak do końca jak niektórzy piszą. Mazda, pomimo że jest trochę bardziej awaryjna niż kiedyś, mówię tutaj o samochodach wyprodukowanych przede wszystkim na początku oraz połowe lat 90' to relatywnie do tego co jest produkowane przez innych producentów tak naprawdę jest na czele stawki. Co do faktu, że stare mazdy rdzewiały, to tak się działo w sytuacjach gdy samochody były po naprawach blacharsko lakierniczych. Takie generacje jak BA, GE, CA, TA, NA czy NB oraz wiele wiele innych to samochody niezapomniane, praktycznie bezawaryjne jeżeli użytkowane były z głową.
Nie przesadzajmy, że nowe mazdy są kiepskie, mają swoje wady oraz przywary, ale tak jak napisałem wcześniej to cały czas czołówka...
Mazda do końca 98'(BA) to jeszcze stara dobra mazda a później to już niestety Ford więc co tu się dziwić, blacha rdzewieje w 2-3 latku ,skorodowane śruby które prędzej urwiesz niż odkręcisz w miarę mocne ale zacierające się CiTD i na 3/4 części nalepka FORD
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Czw Lip 16, 2009 13:16
DAMI napisał/a:
Mazda do końca 98'(BA) to jeszcze stara dobra mazda a później to już niestety Ford więc co tu się dziwić, blacha rdzewieje w 2-3 latku ,skorodowane śruby które prędzej urwiesz niż odkręcisz w miarę mocne ale zacierające się CiTD i na 3/4 części nalepka FORD
pokaż mi dwie nalepki FORD na Maździe 6 przed liftem ... bo jedna to jest na smoku od paliwa ale ...
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Czw Lip 23, 2009 17:09
bodek napisał/a:
mazda 6 jest składana w Japoni ?
'
'
taaaa
jedyna mazda z europy to 2 ... paradoksalnie najmniej awaryjna
[ Dodano: Czw Lip 23, 2009 19:11 ]
slg napisał/a:
Jeśli wtrysk "leje" tak jak napisał Patryk że paliwo dostaje sie do silnika w formie płynnej , to tak , wygnie korby najprędzej , natomiast najczęstszym przypadkiem jest że wtrysk zaczyna nie domagać z powodu zużycia rozpylacza i w komore spalania w tłoku ląduje zbyt dużo słabo rozpylonej gnojówki , wtedy mamy wypalone dziurki w tłoku (widziałem taki silniczek TDi PD gdzie własnie pompka przestała dawać rade na 4 garnku)
nie widziałem jeszcze zgiętej korby w 6 ... urwaną często
pozatym ... lejący wtrysk = pęknięty tłok ... dopiero następstwem tego korba
[ Dodano: Czw Lip 23, 2009 19:13 ]
Mrówa napisał/a:
Paweel napisał/a:
naszykuj skrzynkę orzechów
zaraz skocze do sklepu..... ciekawe czy wywiążesz sie z publicznego zakładu..
chyba że masz jakiś moto tanio do opchnięcia to odpuszcze zakład
dalej czekam
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach