* 4.8-liter 72-degree V10 putting out 560 hp at 8,700 RPM (that's 116.5 hp/liter) and 354 lb.-ft. of torque at 6,800 RPM
* Redline: 9,000 RPM
* Titanium valves, connecting rods, forged aluminum pistons, dry sump lubrication and a titanium exhaust manifold
* Six-speed sequential gearbox
* Torsen limited slip differential
* 3,263 pounds with a 48/52 front-to-rear weight distribution
* Power-to-weight ratio of 5.8 pounds/hp
* 65 percent of the body is carbon fiber
* 20-inch BBS wheels wrapped in 265/35 ZR20 Bridgestone tires in front and 305/30 ZR20 in the rear.
* 0-62 MPH (100 km/h) in 3.7 seconds
* Top speed of 201.94 MPH
* Production limited to 500 units
Bugatti Galibier 16C
Dzień przed rozpoczęciem Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowano prototypowe Bugatti 16C Galibier – czterodrzwiową limuzynę z 16-cylindrowym silnikiem oraz układem napędowym Veyrona. Przedstawiciele Bugatti twierdzą, że 16C Galibier jest jednym z kilku prototypów, które firma zaprezentuje w najbliższym czasie, by zebrać opinie od potencjalnych klientów. Mimo tego od września trwają spekulacje na temat rozpoczęcia seryjnej produkcji modelu 16C Galibier. Serwis autocar.co.uk zapewnia, że to więcej niż prawdopodobne. Na stronach serwisu pojawiły się doniesienia sugerujące, że auto trafi na taśmy montażowe w 2013 roku. Prognozowana cena za 800-konną limuzynę wynosi 900 tysięcy funtów. Model 16C Galibier miałby zastąpić Veyrona. Serwis autocar.co.uk twierdzi, że produkcja pierwszego seryjnego samochodu, który przekroczył 400 km/h zakończy się w 2012 roku. Zarząd koncernu Volkswagena nie pozostawia wątpliwości. 16C Galibier ma być najszybszym seryjnie produkowanym czterodrzwiowym samochodem świata. Ośmiolitrowy silnik W16 wytworzy około 800 KM. Jednostka napędowa została przystosowana do spalania bioetanolu.
8 rurek:D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach