FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Drift - a w zasadzie jego początki :)
Autor Wiadomość
banani 
streetracer
el Bandito Marian


Auto: 125p 1800, Paszrot VR6
Skąd: Świdnik
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 751
Wysłany: Nie Gru 20, 2009 21:57   

pomyśl nad większym motorem pod maską, a zdecydowanie większą satysfakcje będzie dawać Ci upalanie na suchym
_________________
gaźnik POWER!!!!!!!!!!!
 
 
DriftIsPassion 
prawdziwy tuner
doDupyZtymRękawem..


Auto: Reno
Skąd: Świdnik
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 625
Wysłany: Nie Gru 20, 2009 21:59   

z 1.6 za dużo wyciagnąć się nie da, fakt..
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
 
 
banani 
streetracer
el Bandito Marian


Auto: 125p 1800, Paszrot VR6
Skąd: Świdnik
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 751
Wysłany: Nie Gru 20, 2009 22:01   

oj zrobić się da, dłubałem te silniki, ale długo nie wytrzymywały, a seryjny np.DOHC to jest niebo a ziemia w porównaniu do OHV
_________________
gaźnik POWER!!!!!!!!!!!
 
 
łaby 
Specjalista
335i

Auto: e30 318is.
Skąd: Kośminek
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 127
Wysłany: Sob Sty 09, 2010 18:58   

przerabiałem już to tylko w innych markach wkładaj 2.5 lub 3.0 z bety i poszedł nie do zarąbania motory wtedy zobaczysz na czym polega drift w całej okazałości pozdrawiam.
 
 
 
DriftIsPassion 
prawdziwy tuner
doDupyZtymRękawem..


Auto: Reno
Skąd: Świdnik
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 625
Wysłany: Sob Sty 09, 2010 19:17   

jasne że tak, jak jest problem ze zgubieneim trakcji na suchej powierzchni to nie jest to..
jeśli chodzi o silnik z BMW to jednak odpada, choć myślałem na tym.
Fiacior służy mi do nabrania wprawy, kidy juz będzie mi się wydawać że coś potrafie to chce sie przesiąść na cos mocniejszego. Fiata bede pomału robił i zostawie sobie go już na pamiętke jako pierwsze auto ;)
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Sob Sty 09, 2010 21:11   

łaby napisał/a:
przerabiałem już to tylko w innych markach wkładaj 2.5 lub 3.0 z bety i poszedł nie do zarąbania motory wtedy zobaczysz na czym polega drift w całej okazałości pozdrawiam.



A takie 1.8 lekko dłubinięte w krędęsie też by chyba dało radę, no i mniej wagi idzie na przód.
_________________
 
 
 
DriftIsPassion 
prawdziwy tuner
doDupyZtymRękawem..


Auto: Reno
Skąd: Świdnik
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 625
Wysłany: Sob Sty 09, 2010 21:58   

MACIOR napisał/a:
A takie 1.8 lekko dłubinięte w krędęsie

mówisz o DOHC? :>
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Nie Sty 10, 2010 00:21   

DriftIsPassion napisał/a:
MACIOR napisał/a:
A takie 1.8 lekko dłubinięte w krędęsie

mówisz o DOHC? :>


Bmw M42 czy M10
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam